Citat:
Ursprungligen postat av
4nd3r50n
Det är 3 idioter av 4 som jag förstått det. Tony Car*elan är en psykpatient som muckar med allt och alla och det är rent ut sagt ett mirakel att ingen har dödat honom än. Kan nog vara hans kusins rykte som skyddar honom.
Alex är likaså han en psykpatient och det har bekräftats att det är han som gjort utfall mot polisen utanför Limerick som resulterade i att han blev skjuten i benet. Dom skulle ha siktat i ansiktet för det läget får snuten inte mot han igen.
David Rosenl*nd verkade vara en bra kille men som tyvärr hamnade i dåligt sällskap med droger som i sin tur gjorde han såpass rubbad i skallen att han, liksom de 2 tidigare nämnda, hamnade på Södertäljes psykiatriska avd 34.
Så den röda tråden är.. 34:an.. antidepressiva tabletter.. Limerick
Låter som en trio till rättspsyk, ta i trä.
Edit: Usch! Hoppas domen överklagas. Skulle vrida mig i graven om jag blev mördad & mördarna går fria för att ingen kan fastställa att jag inte följde med tre för mig okända män i lådan på en skåpbil ut till en hamn i Januarinatten. Straffrätten bör ses över bekommande dessa typer av scenarion, vansinne!
Citat:
Ursprungligen postat av
Nathe
Men vafan Funt... Va fan haru gjort? Går ni allihop på benso eller?
Troddde du hade stilat dig och blivit familjefar...
Inte ens på klonazepam blir man så sneknullad att man i grupp utför en sådan här besinningslöst rånmord. Är inte fråga om att stila sig, vissa saker sitter i ryggmärgen på folk. Har han barn? Då är generna kanske överförda. Det som är så fantastiskt med att yngla av sig, man förökas. Tyvärr verkar MENA inte förstå att man inte ska knulla sitt syskon/kusin.