• 7
  • 8
2022-06-30, 14:45
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Grv alltid en liten grop, djur kommer annars bka runt i resterna.
Ta alltid med pappret, elda sedan upp det.

Sjlvklart hukar man!

Djur bkar vl i allt bajs, det r naturligt.
Citera
2022-06-30, 20:38
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Djur bkar vl i allt bajs, det r naturligt.
Nja, vi lever normalt inte i de markerna, s vi ska vara frsiktig med att introducera ny smitta.
Citera
2022-08-08, 16:07
Medlem
KanyeHaests avatar
Kanontrd! Har p senare tid befunnit mig en del ute i skog och mark efter att ha varit en renodlad inomhus-mnniska hela mitt liv.

Jag har hittills endast behvt skita i skogen en gng och d var det fan brdis. Hade inte ngon spade med mig den gngen, s jag hoppas inte att ngon stackare hittar min gedigna kringla...

Det fr bli att infrskaffa en portabel spade fr framtida "utflykter".

Tyckte frvrigt att det var sjukt obehagligt att bli kittlad i rvhlet av allt lngt grs och sly ute i skogen. Ngra tips p hur man undviker anal uppmrksamhet frn vxtligheten under tiden man utfr illddet?
Citera
2022-08-08, 18:35
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanyeHaest
Kanontrd! Har p senare tid befunnit mig en del ute i skog och mark efter att ha varit en renodlad inomhus-mnniska hela mitt liv.

Jag har hittills endast behvt skita i skogen en gng och d var det fan brdis. Hade inte ngon spade med mig den gngen, s jag hoppas inte att ngon stackare hittar min gedigna kringla...

Det fr bli att infrskaffa en portabel spade fr framtida "utflykter".

Tyckte frvrigt att det var sjukt obehagligt att bli kittlad i rvhlet av allt lngt grs och sly ute i skogen. Ngra tips p hur man undviker anal uppmrksamhet frn vxtligheten under tiden man utfr illddet?

blja?
Citera
2022-08-08, 18:50
Medlem
KingHisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Har en kompis som sger att hans bsta skit evah var att hnga med raka armar i en gren, sen dra upp knna mot magen och bajsa.

Jag har gjort detta. Fr lngesedan dock. Anvnde ven kallingarna fr att torka.

Men nr jag bodde p vishan s sket jag i skogen och p tomten direkt, nrmaste granne var 1 km bort.

Vid en sn dr daggig morgon om skiten var hrd och torr s kunde det rcka att bara dra rven i grset eller anvnda ngra lv.

Papper r verskattat.
Citera
2022-08-08, 19:20
Medlem
felstavadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Gr som du gjorde i lumpen. Skit p stng. Fltbiologerna har en "civil variant" dr du kan lra dig hur du tmmer tarmen p ett praktiskt stt ute i naturen:
https://www.faltbiologerna.se/faltbi...klund-berattar

Edit: Lnken r faktiskt ganska roligt skriven, man kan nstan tro att det r en flashbackare som berttar, trots att det r en fltbiolog..

Uppdaterar med lnk till texten, fltbiologernas verkade inte funka s det finns en hr:
https://www.skogmark.se/wordpress/innan-toapapperet/
Vl vrt att lsa, tiderna frndras.
Citera
2022-08-12, 18:18
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det man fr komma ihg r att toapapper bryts ned lngsamt om det ligger P jorden, men snabbt om det ligger I jorden.

Kanske bara r jag, men jag brnner pappret innan jag eventuellt krafsar ver hlet med jord.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in