2022-08-07, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Klart de kan vara både ofger och förövare. Frågan är varför du nonchalerar bevis om att de är förövare och sätter offerstämpel på dem utan att du ens har indicier på att de är offer.

I det här sammanhanget är de förövare. Sedan är det möjligt att någon förgripit sig på dem när de var barn men det ursäktar inte deras handlingar idag.

I just det här sammanhanget är de offer. De har råkat ut för något enormt omoraliskt, som enligt mig är något olagligt, trots att Dumpen inte blivit dömda. I andra lägen är de mycket troligt förövare. Om så är fallet hoppas jag att de får hjälp och vård, så att antalet offer hålls till ett minimum.
Citera
2022-08-07, 15:02
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Offer!?

Du måste skoja. Det är ju äckliga gubbar som utnytjjar barn eller ungdomar.

De som inte vill se några bevis kommer aldrig att se några.

När blev Sara 50 ett barn?
Citera
2022-08-07, 15:03
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocinar
Såg Patrik Sjöberg dök upp som vänföslag på min facebook..tog bort fort som fan. Varför ville han bli vän med mig? Är jag misstänkt för pedofili nu..har någon tyckt till och anmält ?
Jävligt obehagligt Lätt att bli misstänkt svårt att tvätta bort.
Du vet väl själv om du har något att dölja eller inte.
Citera
2022-08-07, 15:09
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det stämmer att jag lägger noll ansvar på de som hängs ut, eftersom att jag betraktar samtliga av dem som offer. Dumpen har inte lyckats styrka en enda anklagelse mot dem

Har Dumpen inte lyckats styrka en enda anklagelse?

Får jag påminna om mannen som hade en fru som senare skrev ett brev som publicerades på Dumpen, han skröt om övergrepp på djur och barn i hemmet. Och mannen som sitter häktad eftersom han hade förgripet sig på ett spädbarn, han ville ta barnet med sig och träffa fler pedofiler. Han åkte dit pga Dumpens arbete. Och mannen som pratade om sina syskonbarn. Om jag inte minns fel så skickades det bevis på dessa överfall och han åkte dit.

Jag förstår inte du orkar. Och jag tror inte på det du sa till mig att du har både fru och barn.
Citera
2022-08-07, 15:16
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Offer!?

Du måste skoja. Det är ju äckliga gubbar som utnytjjar barn eller ungdomar.

De som inte vill se några bevis kommer aldrig att se några.

Hur man uppfattar Gäddorna beror nog på om man identifierar sej med dem eller inte.
Citera
2022-08-07, 15:16
Medlem
Biggedys avatar
Någon som kan PMA Malmökuratorn till mig?

Tacksam!!

Edit: fått PM nu.
Senast redigerad av Biggedy 2022-08-07 kl. 15:25.
Citera
2022-08-07, 15:17
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Har Dumpen inte lyckats styrka en enda anklagelse?

Får jag påminna om mannen som hade en fru som senare skrev ett brev som publicerades på Dumpen, han skröt om övergrepp på djur och barn i hemmet. Och mannen som sitter häktad eftersom han hade förgripet sig på ett spädbarn, han ville ta barnet med sig och träffa fler pedofiler. Han åkte dit pga Dumpens arbete. Och mannen som pratade om sina syskonbarn. Om jag inte minns fel så skickades det bevis på dessa överfall och han åkte dit.

Jag förstår inte du orkar. Och jag tror inte på det du sa till mig att du har både fru och barn.
Finns det någon lagakraftvunnen dom i något av de fallen, och om så är fallet, är det som avhandlas i domen relaterat till Dumpens scenario?
Citera
2022-08-07, 15:18
Medlem
swenne1s avatar
Citat:
Tack!

Kuratorgäddan

Prinsessan Viktorias mans förnamn...

Efternamnet är ett son-namn och för tankarna till en gås eller en version av Martin om man så vill.

Hoppas de har tillräckligt på honom för att avskeda honom.

Känns som gäddan finns med även här😉

https://peab.se/jobba-och-utvecklas/studerande/peabskolan/vara-skolor/Malmo/
Citera
2022-08-07, 15:18
Medlem
BlackFuriousRavens avatar
Det finns så saker som skänker så mycket njutning som att se när gäddorna konfronteras av Patrik och Sara.

De äckliga svinen trodde att en mysig sexuell stund väntade med de oskyldiga barnen men ack så fel de hade.

Istället hängs dom ut för allmänbeskådan så att även nära och kära kan se vilka parasiter dom är.

Så jävla bra och så jävla rätt.

Patrik och Sara for president!
Citera
2022-08-07, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Hur man uppfattar Gäddorna beror nog på om man identifierar sej med dem eller inte.

Det tror jag också och det får mig att tro att det är många pedofiler som hänger i den här tråden. För det är så många pedofilvänliga svar.
Citera
2022-08-07, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swenne1
Känns som gäddan finns med även här😉

https://peab.se/jobba-och-utvecklas/studerande/peabskolan/vara-skolor/Malmo/

"Vi är ca 100 elever fördelat på årskurs 1-3."
Citera
2022-08-07, 15:27
Medlem
Biggedys avatar
Ser någon till och sparar YT videon från skolan ifall den åker ner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in