Citat:
Ursprungligen postat av
Gynekologstol
Osannolikt i de flesta fall, alltså osannolikt i mer än hälften av fallen. Det låter inte särskilt betryggande.
Beträffande vällingpisset så behöver du tänka utanför boxen för att förstå. Jag brukar inte skriva om vad jag gillar, men jag kan väl sträcka mig till att det inte riktigt är min grej att göra välling av piss. Det innebär inte att jag inte kan förlika mig med tanken på att det finns människor som tycker att det är högintressant. Som du själv skriver så trodde mannen som skrev om vällingen att han pratade med en annan person med samma intresse. Där har du ditt skäl till att han eventuellt skulle vilja göra sig intressant på det sättet.
Beträffande klippningen så vet jag inte hur mycket det klipps, men jag vet att det förekommer. Det räcker för att man skall kunna dra slutsatsen att Dumpen inte är objektiva, och att chattarna därför inte går att lita på. Jämför med hur det går till inom rättsväsendet. Hur skulle det se ut om åklagare bara tog med det som talade till den tilltalades nackdel, och vägrade låta försvaret granska slasken? Jag behöver inte säga mer, för det är helt uppenbart att det hade varit absurt.
Det här med att tänka utanför boxen är ni som gnäller över Dumpens metoder jävligt dåliga på. Allt som Dumpen gör är fel. Ni klarar inte av att se det från andra sidan att barn därute faktiskt kanske räddas från vällingpiss-pedofiler som bara väntar på första läge att sätta på en barnrumpa.
Ni har en förklaring till allt. Är det inte Dumpens metoder är det Patriks och Saras personer, är det inte det är det chattklippningen, är det inte det, är det att det inte är riktiga barn som groomas, är det inte det är det att pedofilerna egentligen bara vill fånga andra pedofiler, är det inte det är det brottsprovokation, är det inte det är det att pedofilerna bara hittar på alla galenskaperna och tar det från sina sjuka fantasier, är det inte det så är det problematiskt att Dumpen fiskar i barnmiljöer, är det inte det är det synd om anhöriga, är det inte det är det problematiskt med "pöbelmentalitet", är det inte det så är det att det försvårar polisens arbete, är det inte det är det att Dumpen inte är objektiva osv...ABSOLUT NOLL ansvar lägger ni på pedofilerna som vill sätta på barnrövar och själva harvar runt i barnmiljöer för att leta sex med minderåriga.
I fallet med Vällingpisspedofilen så skriver Dumpen ingenting om att man gett sitt barn vällingpiss eller att man är intresserade av dylikt, utan det är "pedofilmorsan" som beskriver att hon gillar att "låna ut sitt barn till pedofiler". Pedofilen nappar alltså på det och berättar stolt om hur han gav sitt spädbarn vällingpiss - alltså en typ av övergrepp som Dumpens "pedofilmorsa" inte nämnt någonting om att hon gillar att göra. Visst...det är såklart fortfarande ett övergrepp men det är ingenting som tyder på att pedofilen hittar på det för att göra sig intressant för pedofilmorsan. Sanningen är förmodligen enklare än så, han gillar att skryta om något så sjukt han gjort för någon annan han tror är lika sjuk. Jag vidhåller fortfarande att det är högst osannolikt att dessa pedofiler hittar på övergreppen de skrivit om i chattarna. Skulle nog våga säga att över 95% av de som skrivit om vilka övergrepp de begått på minderåriga och försvarslösa djur talar sanning, för vem ljuger om en sån sak? Oberoende av att personen skriver med vad den tror är en lika sjuk person med lika sjuka fantasier? Om du provar att tänka utanför din egen box för en sekund, kan det inte finnas någon möjlighet alls att pedofilerna talar 100 % sanning i chattloggarna? Varför skulle man hitta på förutom att man vill göra sig intressant? Förutom att man gillar att hitta på? Kan det inte finnas minsta uns av sanning i det pedofilerna skriver? Varför?
Och du erkänner själv att du inte har koll på klippningen men överdriver det maximalt för att underminera Dumpen liksom många andra gör som har stora problem med Dumpens metoder. Bara ge er, det börjar bli löjligt nu.
För rent objektivt om man ska se det så, så syns en person på kameran som är där för att träffa vad han tror är ett barn. Varför tror du alla springer om Dumpen hittade på eller manipulerade chattloggarna? Jo för att de vet att de är skyldiga. En skyldig person flyr inte, en oskyldig person bestrider och hävdar sin rätt till det yttersta för att bli rentvådd genom t.ex. långa utläggningar på Facebook om hur man blivit felaktigt uthängd osv. Detta har inte hänt vad jag vet och om det har det så får du vänligen visa det.