Citat:
Ursprungligen postat av
KeepYourHeadUp4
Visst finns det svagsinta som hittar på såna sjuka saker, men håller det fortfarande som osannolikt för de flesta fall i Dumpen. Hur gör man t.ex. sig intressant genom att säga att man serverat sitt spädbarn med vällingpiss som någon skrev i chatten? Visst finns det sjuklingar som hittar på allt möjligt men ser inte att så skulle vara fallet här. Det är sjuka individer som tror att de pratar med lika sjuka individer (Dumpen) som erkänner att de till viss del levt ut sina sjuka fantasier.
Hur mycket klipper Dumpen chattarna och när görs detta? Som jag förstått det har man gjort det av mycket ömmande skäl när någon t.ex. beskrivit hur man utfört riktiga övergrepp osv. Alltså riktigt grova saker. Man har inte mycket att vinna på om man klipper i övrigt och editerar hur man vill. Tror just deras klippning överdrivs en del av skribenter här i ett försök att smutskasta Dumpen ytterligare och underminera deras arbete.
Osannolikt i de flesta fall, alltså osannolikt i mer än hälften av fallen. Det låter inte särskilt betryggande.
Beträffande vällingpisset så behöver du tänka utanför boxen för att förstå. Jag brukar inte skriva om vad jag gillar, men jag kan väl sträcka mig till att det inte riktigt är min grej att göra välling av piss. Det innebär inte att jag inte kan förlika mig med tanken på att det finns människor som tycker att det är högintressant. Som du själv skriver så trodde mannen som skrev om vällingen att han pratade med en annan person med samma intresse. Där har du ditt skäl till att han eventuellt skulle vilja göra sig intressant på det sättet.
Beträffande klippningen så vet jag inte hur mycket det klipps, men jag vet att det förekommer. Det räcker för att man skall kunna dra slutsatsen att Dumpen inte är objektiva, och att chattarna därför inte går att lita på. Jämför med hur det går till inom rättsväsendet. Hur skulle det se ut om åklagare bara tog med det som talade till den tilltalades nackdel, och vägrade låta försvaret granska slasken? Jag behöver inte säga mer, för det är helt uppenbart att det hade varit absurt.