2022-08-07, 09:46
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
tjock, ful och skabbig
Här måste jag protestera å det grövsta.

Sara är en oerhört vacker kvinna, svart fint hår och underara bruna ögon samt ett otroligt vackert karaktäristiskt och utmejslat ansikte. Hon är inte alls tjock utan perfekt kropp snygg i tajt kjol, det är EN RIKTIG KVINNA om du vet vad det är??
Jag gillar att folkkan kritisera Dumpen det är så bra med FB. men det blir larvigt att måla ut Sara som ful, Sara är snygg hur illa du och andra än tycker om henne. Nu räcker det!!!!
Senast redigerad av Pinoputchin 2022-08-07 kl. 09:49.
Citera
2022-08-07, 09:48
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeepYourHeadUp4
"Pedofilerna har inte begått något brott de blir lurade av Dumpen!"

Pedofilerna på dumpen: Erkänner i chattar att de förgripit sig på spädbarn, 12-åringar, djur och att de till och med har filmer när de förgriper sig på minderåriga på USB-minnen. Nej nej dessa pedofiler är hellylle folk som inte begått brott och som inte ville träffa något barn att sätta på. De ville bara säga hej till Dumpen och det var därför som de konstigt nog sprang iväg när Dumpen väl kom.

Vi har alltså flertalet som har erkänt övergrepp i sina chattar, skulle dessa bara hitta på för skojs skull? I vilket syfte? Vad spelar det för roll att Dumpen låtsas vara barn och att pedofilen inte pratat med ett riktigt barn? Fenomenet kallas brottsprovokation och är ett vanligt verktyg för att sätta dit brottslingar i andra länder.

För att jobba som kurator på en gymnasieskola måste du antagligen sakna brottsregister, ytterligare exempel på varför Dumpen gör ett bra jobb. Många pedofiler flyger under radarn och denne har uppenbarligen begått brott tidigare. I detta fall erkändes övergrepp och att han innehar barnporr på en USB-sticka. Och det är precis så pedofiler jobbar, i det dolda. Sedan har en stor andel pedofiler också ett brottsregister som bestått av sexbrott som också bevisats i Dumpens fynd. Denne hade säkert satt på många barn framöver utan att någon lagt märke till det. Tyvärr lär han ha gjort sig av med USB-stickan nu och all barnporr som förmodligen finns på hans dator. Men polisen hade förmodligen aldrig kommit på honom i vilket fall så egentligen gör det inte så mycket. Han har dragits ut i ljuset.
Bara för att någon säger något så innebär det inte att det är sant, och dessutom så klipper Dumpen efter eget huvud i chattarna. Kul också att du inser Dumpen riskerar att förstöra eventuell bevisning i de fall som den som hängs ut faktiskt har begått brott.

PS. Det var jag som sköt Palme
Citera
2022-08-07, 09:56
Medlem
jenniferruless avatar
angående han i busken

*ASGARV*

Killar : brukar ni raka pungarna på varandra?

skulle inte förvåna mej om ni gör det.
Citera
2022-08-07, 09:58
Medlem
Citat:

Pedofilerna på dumpen: Erkänner i chattar att de förgripit sig på spädbarn, 12-åringar, djur och att de till och med har filmer när de förgriper sig på minderåriga på USB-minnen. Nej nej dessa pedofiler är hellylle folk som inte begått brott och som inte ville träffa något barn att sätta på. De ville bara säga hej till Dumpen och det var därför som de konstigt nog sprang iväg när Dumpen väl kom.

Vi har alltså flertalet som har erkänt övergrepp i sina chattar, skulle dessa bara hitta på för skojs skull? I vilket syfte? Vad spelar det för roll att Dumpen låtsas vara barn och att pedofilen inte pratat med ett riktigt barn? Fenomenet kallas brottsprovokation och är ett vanligt verktyg för att sätta dit brottslingar i andra länder.

För att jobba som kurator på en gymnasieskola måste du antagligen sakna brottsregister, ytterligare exempel på varför Dumpen gör ett bra jobb. Många pedofiler flyger under radarn och denne har uppenbarligen begått brott tidigare. I detta fall erkändes övergrepp och att han innehar barnporr på en USB-sticka. Och det är precis så pedofiler jobbar, i det dolda. Sedan har en stor andel pedofiler också ett brottsregister som bestått av sexbrott som också bevisats i Dumpens fynd. Denne hade säkert satt på många barn framöver utan att någon lagt märke till det. Tyvärr lär han ha gjort sig av med USB-stickan nu och all barnporr som förmodligen finns på hans dator. Men polisen hade förmodligen aldrig kommit på honom i vilket fall så egentligen gör det inte så mycket. Han har dragits ut i ljuset.

Det är fall som detta som dumpen fungerar som bäst. Kuratorgäddan är med största säkerhet ostraffad annars hade han inte fått jobbet. Polisen hade aldrig fått tag i honom men nu kan hans (fd?) arbetsgivare besluta om dom fortfarande har förtroende för honom eller inte.

Den enda smolken är att förmodligen kommer gäddan säga upp sig på egen begäran och kan sen flytta till göteborg och fortsätta som kurator och fortsätta att jaga småbarn när han inte snaskar kotte på Gaifare.
Senast redigerad av Granit66 2022-08-07 kl. 10:01.
Citera
2022-08-07, 10:00
Medlem
Isnatts avatar
Ord som hehe, pilla, hihi, bus/busig, sötis osv är red flag-ord..
Den senaste gäddan borde reagerat när barnet skriver 'Gillar du tanken på att jag är ett barn? Om jag får vara nyfiken' och 'Får man se en glimt av din kammare?' , 'han håller på och styr med sin jobbarkompis så jag vet inte', 'men har du sett eller varit med pojkar yngre än mig, med riktiga småbarnskalsonger?' ''det var incheck typ 15. Så ska checka in så åker vi till pappa sen. Hur lång tid tar det från Malmö till Köpenhamn?' vilka 13-åringar skriver så. Det är klart man inte tänker helt rent när allt blod är i kewken

Jävla äckel som ber en 13-åring att bajsa och tvätta sig i stjärten med ett finger innan dom ses.
Citera
2022-08-07, 10:12
Avslutad
Citat:

vad spelar det för roll att andra länder tillåter brottsprovokation. Gör det det mer lagligt i Sverige då?

Och finns inget i loggarna som binder gäddorna till nåt olagligt. Man vet ju inte ens att det är rätt person. Vi har inga IP-nr, inga fingeravtryck, inget DNA. Det kan lika gärna ett ex som vill sätta dit honom, och använder hans namn och gamla foton och skapat en peddoprofil. En domstol kräver teknisk bevisning. IP nr är det minsta man kan kräva i form av bevisning.
Sen att nån "agerar skyldigt" vid mötet är inte heller det bevis för nåt. Jag gillar inte heller att få kameror upptryckta i ansiktet ute på stan och skulle antingen slå bort dem eller gå där ifrån
Senast redigerad av qaaq 2022-08-07 kl. 10:14.
Citera
2022-08-07, 10:18
Medlem
Citat:
jag har tagit upp det där tidigare i tråden, men när dumpen fiskar - tror du på riktigt att de får napp av en gädda på en gång? Nej knappast va, de rör sig i en barnvänlig miljö och snokar, manipulerar för att hitta snuskgubbar. De lurarar troligen många många riktiga barn innan de får en gädda på kroken. Inte så svårt att räkna ut tillvägaggångssättet de använder sig av. Att de "drar upp" riktiga barn som nappat på betet, krokar av det, och kastar ut det i sjön igen när det inte var en gädda.
De försöker få allt som nappar att komma in på sextalk, och det i en barnmiljö ^^. 100% Grooming.

Självklart får de inte "napp" på en gång. Den barnvänliga miljön består väl delvis av Kik? Finns faktiskt många vuxna som använder det, uppenbarligen. Att de hänger i en "barnvänlig miljö" är fel säger du, vad säger du då om pedofilerna som haffas som uppenbarligen också hänger i den "barnvänliga miljön"? Nej det passar ju inte in i din agenda att prata om det. Allt är dumpens fel och det är synd om pedofilerna som ertappas med sina smutsiga fingrar i kakburken. Antagligen får de barn på kroken som INTE skriver i sexuellt syfte, och? De försöker "komma in på sextalk"...återigen har du fått det helt om bakfoten. Senaste fångsten: "Hej sötnos! Så du är nyfiken på dominans och äldre? Master från Malmö här. Lust att chatta?".

Uppenbarligen inleder pedofilen ifråga "sextalket" med det förmodade barnet...Men återigen och om Dumpen har ett sexuellt språkbruk och låtsas vara barn? Hur kan man vara så dum som pedofil att nappa på det? Du har inte kunnat ta bort ansvarsbördan hos pedofilerna i fråga även om Dumpen också teoretiskt har groomat. Varför pratar du inget om pedofilerna?

Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Bara för att någon säger något så innebär det inte att det är sant, och dessutom så klipper Dumpen efter eget huvud i chattarna. Kul också att du inser Dumpen riskerar att förstöra eventuell bevisning i de fall som den som hängs ut faktiskt har begått brott.

PS. Det var jag som sköt Palme

Såklart men frågar igen då, varför skulle alla dessa hitta på att de förgripit sig på barn? I vilket syfte? En och en annan kanske drar nån historia från röven men det är högst osannolikt att alla skulle hitta på, snarare tvärtom, många talar säkert sanning. För ser helt ärligt inte varför man skulle ljuga om en sån sak, om man inte är mycket svagsint då alltså.

Inte Dumpen som förstör bevisning, utan pedofilerna som flugit under radarn under flera år som ändå förmodligen aldrig skulle haffats, som förstör bevisningen. Argumenten mot Dumpen är fortfarande mycket svaga ser jag.
Citera
2022-08-07, 10:21
Medlem
Citat:
vad spelar det för roll att andra länder tillåter brottsprovokation. Gör det det mer lagligt i Sverige då?

Och finns inget i loggarna som binder gäddorna till nåt olagligt. Man vet ju inte ens att det är rätt person. Vi har inga IP-nr, inga fingeravtryck, inget DNA. Det kan lika gärna ett ex som vill sätta dit honom, och använder hans namn och gamla foton och skapat en peddoprofil. En domstol kräver teknisk bevisning. IP nr är det minsta man kan kräva i form av bevisning.
Sen att nån "agerar skyldigt" vid mötet är inte heller det bevis för nåt. Jag gillar inte heller att få kameror upptryckta i ansiktet ute på stan och skulle antingen slå bort dem eller gå där ifrån

Du är fan mer än lovligt korkad. Eller hur förklarar du att samma person som chattar dyker upp på den avtalade platsen?
Citera
2022-08-07, 10:22
Medlem
Såg Patrik Sjöberg dök upp som vänföslag på min facebook..tog bort fort som fan. Varför ville han bli vän med mig? Är jag misstänkt för pedofili nu..har någon tyckt till och anmält ?
Jävligt obehagligt Lätt att bli misstänkt svårt att tvätta bort.
Citera
2022-08-07, 10:23
Medlem
Pinoputchins avatar
Kuratorgäddan har på en av sina bilder så kallade jockstraps, jag uppmanar flashbackare att googla jockstrap så får ni ser vad det är, säljs bland annat på QX.

Jag har läst det som kuratorgäddan har skrivit och det ser inte alls ljust ut för honom. Jag skulle bedöma honom som ett riktigt äckel som verkligen bör se om sin psykiska hälsa och reda ut sin gränslösa hjärna. Han uppvisar uselt omdöme, är gränslös, saknar självinsikt och verkar dessutom korkad. Jobbade han som kurator på skola, kanske med barn o ungdomar?
Citera
2022-08-07, 10:24
Medlem
Citat:

Du har tappat det..."Ett ex som vill sätta dit honom"...Ok så Magdalena 33, sitter och skriver till barn i sitt exmans namn och pratar om allehanda sjukligheter för att senare bestämma träff...Och så är det trots det alltid exmannen som trots allt dyker upp på avtalad address och tid som Magdalena skall ha skrivit i chatten? Det går ju inte ihop överhuvudtaget. På sin längd är det i så fall partners in crime som med Epstein och Maxwell men nej, det låter knappast troligt att det skulle kunna vara som du skriver.
Citera
2022-08-07, 10:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Du är fan mer än lovligt korkad. Eller hur förklarar du att samma person som chattar dyker upp på den avtalade platsen?
De visste de inte innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in