2022-08-07, 00:13
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Ja det är ju mycket lättare för honom att prata med utsatta barn, honom skulle Patrik haft som kurator! 😁
Mardröm verkligen. En pojke kommer dit som blivit utsatt av sin friidrottstränare. Blir utsatt även av kuratorn. Skulle inte förvåna mig om det blev en seriemördare av den killen.
Citera
2022-08-07, 00:14
Medlem
Bögpeddokuratorn är över 40 år och äger ingen bil. Nog med skäl för att låsas in på livstid.
Citera
2022-08-07, 00:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Mardröm verkligen. En pojke kommer dit som blivit utsatt av sin friidrottstränare. Blir utsatt även av kuratorn. Skulle inte förvåna mig om det blev en seriemördare av den killen.
Ja eller styvfarsan i Patriks fall. Nej det är givetvis helt olämpligt att den här snubben jobbar med barn.

Men samtidigt, varför vill de förstöra hans liv? Han har skickat en bild på sig själv i bögkalsonger till en annan vuxen som låtsades vara barn. Var är brottet?
Citera
2022-08-07, 00:29
Medlem
Citat:

Sen står Tjock-Sara och skriker att Poliiisen väntar på honom. Skämmigt.

Nu får det väl räcka. Tjock? Sara är hur fin som helst.
Citera
2022-08-07, 00:32
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ja eller styvfarsan i Patriks fall. Nej det är givetvis helt olämpligt att den här snubben jobbar med barn.

Men samtidigt, varför vill de förstöra hans liv? Han har skickat en bild på sig själv i bögkalsonger till en annan vuxen som låtsades vara barn. Var är brottet?
Brott eller inte spelar ingen roll. Det där är paragrafrytteri. Det är uppsåtet som är relevant. Dumpen plockar fram individer med tvivelaktigt uppsåt, sen är det upp till var och en att göra en bedömning. Vill jag att den här personen passar mina barn? Bör jag registerföra honom för min egen och mina barns skull? Eller i skolans fall: har den här personen precis de egenskaper vi söker för tjänsten och för allas trevnad i gruppen?

De rätta svaren är: nej, ja, och nej.
Citera
2022-08-07, 00:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eddi74
han bestämde träff med en 14 åring, va är det du inte fattar??
Du är väl äcklig bögpeddo och flintig själv antar jag.
Borde fan va bank-id krav för att skriva här, så skulle vi se hur ”ärliga” ni varit.
Fega svin
Roligt att folk blir såhär arga. Ta några treo så kanske du poppar en säkring på loftet?

1. Nej jag är inte peddo 2. Nej den här snubben gjorde inget olagligt (irl) och 3. Även om han hade träffat 13-åringen så skrev han ju att han ville ha kuuuk! Wtf det är ju inte någon som blir våldtagen i det läget, om han är med på det själv?

Tips: Skriv inte med gamla bögpedofiler att du vill ligga! Så slipper du!
Citera
2022-08-07, 00:39
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Brott eller inte spelar ingen roll. Det där är paragrafrytteri. Det är uppsåtet som är relevant. Dumpen plockar fram individer med tvivelaktigt uppsåt, sen är det upp till var och en att göra en bedömning. Vill jag att den här personen passar mina barn? Bör jag registerföra honom för min egen och mina barns skull? Eller i skolans fall: har den här personen precis de egenskaper vi söker för tjänsten och för allas trevnad i gruppen?

De rätta svaren är: nej, ja, och nej.
Passning i den åldern som den aktuella mannen arbetar med brukar kallas för personlig assistans.
Citera
2022-08-07, 00:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -mjau-mjau-mjau-
”Peddo på riktigt”?
Läs chattarna.
Titta på videon på dumpen.
Han har stenkoll på vad dumpen är och springer för livet. Oskyldig? I think not.
Bevisar ingenting om att han begått pedofila övergrepp. Du tror en massa saker och drar förhastade slutsatser på den tron.

Tror du en domstol skulle dömma med samma "bevisbörda" som du tycker att du har?
Citera
2022-08-07, 01:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eddi74
han bestämde träff med en 14 åring, va är det du inte fattar??
Är du helt väck i skallen eller? Tror du horan och hoppkillen sätter barn i arbete? det vore just snyggt med barnarbete när man anspelar på att va moralpolis.

Gäddan chattade med en vuxen som låtsades vara barn i sexuellt syfte. Det var gäddan som blev groomad och dumpen som begick brott. Sen att gäddan skrev äckliga saker är inte brottsligt.
Citera
2022-08-07, 03:17
Medlem
cj035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Vad var det för video?! Finns ej tillgänglig nu!

Nu var det visserligen inte jag jag postade länken men…
Videon finns fortfarande tillgänglig Du kan inte klicka på länken utan du måste kopiera den och sedan byta ut * mot bokstaven som kommer innan N. Och VERSAL ska det vara.
Citera
2022-08-07, 03:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Nu får det väl räcka. Tjock? Sara är hur fin som helst.
tjock, ful och skabbig
Citera
2022-08-07, 03:58
Medlem
Nu när kuratorns gymnasium, stad och namn och att han är på youtube videon och det är känt lär det vara många som hör av sig till skolan va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in