2022-08-06, 23:21
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Vi får tro och hoppas att arbetsgivaren säger goodbye också

Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Ja verkligen. Blir svårt med trovärdigheten nu på måndag när 100% av eleverna har sett den chatten.
Det är alldeles säkert finito för honom nu. Han får aldrig mer ett jobb som vårdgivare av varken barn eller vuxna. Det där råttboet till käft han glider runt med kommer allt längre ifrån att åtgärdas. Men han verkade inte bry sig, eller så har han nyligen fått tänderna utslagna av någon annan pojkes förbannade far.
Citera
2022-08-06, 23:23
Bannlyst
Citat:
Bra , och medans du håller på och tramsar har Dumpen avslöjat en kurator som jobbar på en gymnasieskola. Gå in och läs chatten tycker jag.

https://dumpen.se/2022/08/06/kuratorgaddan-napp-132-malmo/
Lite trams är det, svårt att få något vettigt gjort här annars. Men frågan är ju vad Dumpen får ut av detta? "kuratorn" blir av med jobbet och sen... ingenting. Han kan göra om det här tusen ggr!
Citat:
Jag är också skeptisk till det där med ansiktsavläsningsprogramet, finns det verkligen något sådant eller är det nån sorts täckmantel för någon metod man inte vill ska komma fram?
Ren bullshit naturligtvis, det är knappt att Mossad erkänner att de har såna program. Kina är de enda som gått ut med att de använder sånt. Du måste ha något typ av bildregister eller databas med miljoner bilder att jämföra mot, exempelvis körkortsregistret eller passregister. Kan mycket väl hända att de har någon med tillgång till MR och BR också men det är ju enkelt att kolla i efterhand. Dessa tar en stor risk då det är tjänstefel.

Kollade chatten, extremt ytligt, flera red flags där fiskaren kunde gjort bort sig. Och "kuratorn" verkade extremt godtrogen. Men det är ju det jag säger, de får ju bara upp stolpskott.

Hur många här inne tror på allvar att denna snubbe hade våldtagit någon? Eller "knullat en treåring"?
Citera
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Fattar inte efternamnet, finns det någon som kan hjälpa till?
Den 10 november 2022 firas denna afton som för tankarna till en känd gås. Efternamnet, som är ett son-namn, inleds med namnet på denna afton.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Det är en minst sagt riskabel verksamhet Dumpen ägnar sig åt. En vacker dag händer något allvarligt.

Jag är också orolig över att något kan hända. Dumpens amerikanska kollegor brukade ha en vältränad snubbe som stod och hängde i bakgrunden typ navy seals som extra knäckte. Såg fullständigt brutal ut.
Citera
2022-08-06, 23:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jag är också orolig över att något kan hända. Dumpens amerikanska kollegor brukade ha en vältränad snubbe som stod och hängde i bakgrunden typ navy seals som extra knäckte. Såg fullständigt brutal ut.
Det är väl inget att va orolig över, för det är ju det alla vill ska hända. Det är ju en freak show trots allt. Att horan får en kniv i halsen vore det "perfekta" slutet för en menlös och cynisk show som detta. Men det är ju inte live, så ni 20-åringar kommer aldrig få se det hända.
Citera
2022-08-06, 23:44
Avslutad
tyst det blev i tråden nu när alla sitter och messar, mailar och ringer skäggets kollegor och tror ni gör nåt gott. väx upp istället. Ni vet inte om han peddo på riktigt så lägg ner istället. att snuskchatta med fejkbarn är inte pedofili. Ring polisen istället om ni misstänker att han förgripigt sig på nån.
Citera
2022-08-06, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Otäck blick. Ser helt hjärndöd ut.

Verkligen.

Vad händer om en ungdom kommer in och berättar om sexuella övergrepp? Vad FAN svarar denna gädda då?
Citera
2022-08-06, 23:46
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Som du kanske märkt är Dumpen inriktade på bögar just nu, pedofilbögar. Sen ingår det i kriterierna för en helylle flashbackare att man uttrycker en lagom dos böghat, negerhat och kvinnohat. Vill man skruva upp sina skyldigheter som medflashbackare ytterligare så uttrycker man ett lättare människohat i största allmänhet. Först när man slår mynt av sin, någonstans ändå, medfödda förmåga att uppträda som dödsknarkarnazist har man nämligen uppnått Nirvana. Något mer seriöst skulle jag ändå påstå att jag fungerar i närhet av bögen ungefär som måsarna vid vaxholmsbåtarna, d.v.s. jag håller mig på behörigt avstånd medan jag studerar dess skimrande existens.
Ok, du är godkänd. Låt oss gå in på senaste Malmögäddan på Dumpen, klippet var det tråkigaste jag sett.
Citera
2022-08-06, 23:49
Medlem
Masajens avatar
Citat:
Otäck blick. Ser helt hjärndöd ut.

Han såg helt off ut, frånvarande och förbannat loj.
Undrar om han har förgripit sig på elever genom sin yrkesroll? Jag finner det inte helt osannolikt iaf, det behövs utredas.
Hursomhelst lär gymnasiet ha en ny kurator vid skolstart
Citera
2022-08-06, 23:56
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masajen
Han såg helt off ut, frånvarande och förbannat loj.
Undrar om han har förgripit sig på elever genom sin yrkesroll? Jag finner det inte helt osannolikt iaf, det behövs utredas.
Hursomhelst lär gymnasiet ha en ny kurator vid skolstart
Han har en exceptionellt central roll för elevers hälsa. Det är liksom honom de i första hand ska kunna vända sig till vid alla typer av problem. Detta ärende är därmed känsligare än när det gällde läraren (handbollstränaren). Har han utnyttjat denna roll för att förgripa sig på barn bör ett hyfsat fängelsestraff vänta. Med all säkerhet gymnasiets största krissituation hittills.
Citera
2022-08-06, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
tyst det blev i tråden nu när alla sitter och messar, mailar och ringer skäggets kollegor och tror ni gör nåt gott. väx upp istället. Ni vet inte om han peddo på riktigt så lägg ner istället. att snuskchatta med fejkbarn är inte pedofili. Ring polisen istället om ni misstänker att han förgripigt sig på nån.

”Peddo på riktigt”?
Läs chattarna.
Titta på videon på dumpen.
Han har stenkoll på vad dumpen är och springer för livet. Oskyldig? I think not.
Citera
2022-08-06, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
Alltså det är ju exakt det som är grejen! Polisen har för fan annat att ta hand om (mord och sprängningar, organiserad brottslighet) och detta är bara en freakshow!

Det är ingen som tror att "Kuratorn" skulle våldta någon, rena skämtet. Det sjuka är om han faktiskt var en BRA kurator, vilken plottwist!

Sen står Tjock-Sara och skriker att Poliiisen väntar på honom. Skämmigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in