Citat:
Ursprungligen postat av
Granit66
Bra , och medans du håller på och tramsar har Dumpen avslöjat en kurator som jobbar på en gymnasieskola. Gå in och läs chatten tycker jag.
https://dumpen.se/2022/08/06/kuratorgaddan-napp-132-malmo/
Lite trams är det, svårt att få något vettigt gjort här annars. Men frågan är ju vad Dumpen får ut av detta? "kuratorn" blir av med jobbet och sen... ingenting. Han kan göra om det här tusen ggr!
Citat:
Ursprungligen postat av
Granit66
Jag är också skeptisk till det där med ansiktsavläsningsprogramet, finns det verkligen något sådant eller är det nån sorts täckmantel för någon metod man inte vill ska komma fram?
Ren bullshit naturligtvis, det är knappt att Mossad erkänner att de har såna program. Kina är de enda som gått ut med att de använder sånt. Du måste ha något typ av bildregister eller databas med miljoner bilder att jämföra mot, exempelvis körkortsregistret eller passregister. Kan mycket väl hända att de har någon med tillgång till MR och BR också men det är ju enkelt att kolla i efterhand. Dessa tar en stor risk då det är tjänstefel.
Kollade chatten, extremt ytligt, flera red flags där fiskaren kunde gjort bort sig. Och "kuratorn" verkade extremt godtrogen. Men det är ju det jag säger, de får ju bara upp stolpskott.
Hur många här inne tror på allvar att denna snubbe hade våldtagit någon? Eller "knullat en treåring"?