2022-08-06, 11:46
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Och det vet du hur? Har tillförlitlig info om i alla fall ett.

Synd att det bara stannade vid försök
Citera
2022-08-06, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Inställsam och man märker att hon gillar att säga hans namn mm. Visst hon är fin men 25-30 år för gammal så det blir ingen ingen love story. Farfar Sjöberg är noga med åldern.

Jag märker en markant skillnad i hennes sätt när hon pratar med Patrik. Fjäskigt och lite äckligt. Hon ska ju vara så tuff alltid annars??
Citera
2022-08-06, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MackPson
Jag märker en markant skillnad i hennes sätt när hon pratar med Patrik. Fjäskigt och lite äckligt. Hon ska ju vara så tuff alltid annars??

Ja och i deras videos syns det hur det lyser i hennes ögon när Putte öppnar käften. Sara tröttnar aldrig på 242-stories.
Citera
2022-08-06, 12:00
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Tycker jag inte. De är nog båda två lite nya på ämnet att prata i en mikrofon bara . Jag tycker de gör det bra ändå.

Undrar vilken myndighet Patrik hänvisade till ang gäddan som väntade under en ek och jobbade spm vaktmästare. Börjar på P och slutar på S, sa han det?
Det var ju svårt att gissa. Myndighet som börjar på P och slutar på S.
Citera
2022-08-06, 12:06
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Och det vet du hur? Har tillförlitlig info om i alla fall ett.

Varför säger du ”ett par” när du vet om ”ett” fall?

Jag fattar att någon du känner och älskar mycket har åkt dit. Jag tycker det är hemskt om det är så att personen ifråga dessutom håller på och hotar er anhöriga att ta livet av sig. Vet du, det är inte ditt fel att någon du känner är sjuk i huvudet. Jag hoppas du får hjälp att handskas med allt detta ❤️
Citera
2022-08-06, 12:08
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Det var ju svårt att gissa. Myndighet som börjar på P och slutar på S.

Om det är Polis så slutar den på N och inte S.
Citera
2022-08-06, 12:12
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Om det är Polis så slutar den på N och inte S.
Nu talar vi om vad Patrik menade och inte den korrekta benämningen.
Citera
2022-08-06, 12:28
Medlem
Citat:
Varför säger du ”ett par” när du vet om ”ett” fall?

Jag fattar att någon du känner och älskar mycket har åkt dit. Jag tycker det är hemskt om det är så att personen ifråga dessutom håller på och hotar er anhöriga att ta livet av sig. Vet du, det är inte ditt fel att någon du känner är sjuk i huvudet. Jag hoppas du får hjälp att handskas med allt detta ❤️
Två andra fall är inte lika tillförlitlig information. Ber så mycket om ursäkt för felbenämningen.
Personen i fråga står mig inte fullt så nära. Han har fått bra hjälp och självinsikten är på plats. Paranoia, ångest över vägen tillbaka till ett liv osv plågar honom dock enormt.
Citera
2022-08-06, 12:38
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Två andra fall är inte lika tillförlitlig information. Ber så mycket om ursäkt för felbenämningen.
Personen i fråga står mig inte fullt så nära. Han har fått bra hjälp och självinsikten är på plats. Paranoia, ångest över vägen tillbaka till ett liv osv plågar honom dock enormt.

Klart att det är plågsamt vem fan vill exponeras som en pedofil? Han har dock valt det alldeles själv att gå över alla dessa gränser. Du förtjänar bättre än att må så dåligt över något du inte kan kontrollera.

Varje människa har ansvar för sitt beteende. Du kan inte rädda någon annan än dig själv ❤️
Citera
2022-08-06, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schulman69
Om de hade förstört mitt liv de bakom dumpen hade jag avlivat dom direkt samtliga ansvariga. De ringer arbetsgivare även nya man skaffat klart det blir döden på det fattar inte varför inge klippt dom någon som fått liv förstört tex han som hängde sig vrf klippte han inte dom innan
Du har valt att agera som du gör, valt att förgripa dig, ta konsekvenserna av det. Eller livet av dig. Ingen tycker synd om dig.
Citera
2022-08-06, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Javisst, det är jag, inte pedofiler, som är en fara för barn & ungdomar.

Sköna värderingar du har.
Och vilka värderingar är det? Att INTE förespråka självmord?
Citera
2022-08-06, 13:03
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Och vilka värderingar är det? Att INTE förespråka självmord?

Att sympatisera ens en gnutta med pedofiler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in