2022-08-05, 21:20
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Det hade varit kul!

Mina favoriter är personligen gris-bulldogen (han som direkt skulle till nästa dejt efter konfrontation med Patrik och Sara), tjackpundaren som sprang till skogs #109 och kuklås-boxnings gäddan #130
Honken är en klar favorit. Tjackpundaren som aldrig slutade springa hade sin charm. Kuklåsaren var över medel men inte jättekul.

Nä, tacka vet jag Lelle Sköj och "Det går åt helvete med Frugan". Måste jag välja en så röstar jag nog på Lelle tillslut.

Sara: "Du har åkt från Vänersborg (eller vad det nu var) för att ta oskulden på en trettonåring"
Lelle: "Ja a, det kan hända"

Det är ju tidernas bästa svar. Bilderna han skickat på sig själv är så klockrena också. Den där nakenbilden där han ligger i sängen och den lilla mandelbiskvin till kuk är helt gömd i pubishåret. Reflexvästen drar inte ned underhållningsvärdet heller direkt. Lelle är idolen i peddosvängen!

1. Lelle Sköj
2. Det går åt helvete med frugan
3. Honken
4. Kinky-Brian
5. CandymanKent

Där är min topp 5.
Citera
2022-08-05, 21:22
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Intressant att nu när deras "pojk-fiskare" letar gäddor så börjar många videos att läggas ut i högre takt.
Bekräftar bara fördomen att homos är mycket mer begärliga att leta efter barn/yngre människor.
Det kanske är någon pride-special dumpen gör?

Jag är för övrigt förvånad över att det fortfarande är så många som åker dit och många verkar inte känna till dumpen.
Citera
2022-08-05, 21:24
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schulman69
Jag vet vad jag hade gjort om sjöberg o co kontaktat arbetsgivare då hade inte behövt oroa sig för sina krämpor länge mkt konstigt att ingen avlivat fanskapet
Avlivat? Fanskapet? Vilka skulle det vara?
Citera
2022-08-05, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Avlivat? Fanskapet? Vilka skulle det vara?

Om de hade förstört mitt liv de bakom dumpen hade jag avlivat dom direkt samtliga ansvariga. De ringer arbetsgivare även nya man skaffat klart det blir döden på det fattar inte varför inge klippt dom någon som fått liv förstört tex han som hängde sig vrf klippte han inte dom innan
Citera
2022-08-05, 21:32
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Honken är en klar favorit. Tjackpundaren som aldrig slutade springa hade sin charm. Kuklåsaren var över medel men inte jättekul.

Nä, tacka vet jag Lelle Sköj och "Det går åt helvete med Frugan". Måste jag välja en så röstar jag nog på Lelle tillslut.

Sara: "Du har åkt från Vänersborg (eller vad det nu var) för att ta oskulden på en trettonåring"

Det är ju tidernas bästa svar. Bilderna han skickat på sig själv är så klockrena också. Den där nakenbilden där han ligger i sängen och den lilla mandelbiskvin till kuk är helt gömd i pubishåret. Reflexvästen drar inte ned underhållningsvärdet heller direkt. Lelle är idolen i peddosvängen!

1. Lelle Sköj
3. Honken
4. Kinky-Brian
5. CandymanKent

Där är min topp 5.

Du har rätt, kuklåsaren får vissa stilpoäng för den roliga dialekten och sina boxningskills men absolut, inte så speciell mer än över medel. Hur kunde jag glömma "Det går åt helvete med frugan?"? Misstänker att han kommer gå som vinnare i en eventuell röstning.

Har du nummer på Lelle Sköj? Minns inte den liraren.
Citera
2022-08-05, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schulman69
Om de hade förstört mitt liv de bakom dumpen hade jag avlivat dom direkt samtliga ansvariga. De ringer arbetsgivare även nya man skaffat klart det blir döden på det fattar inte varför inge klippt dom någon som fått liv förstört tex han som hängde sig vrf klippte han inte dom innan

Oj tuff bakom tangentbordet, det har man aldrig sett förut Gaaangsta
Citera
2022-08-05, 21:53
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Du har rätt, kuklåsaren får vissa stilpoäng för den roliga dialekten och sina boxningskills men absolut, inte så speciell mer än över medel. Hur kunde jag glömma "Det går åt helvete med frugan?"? Misstänker att han kommer gå som vinnare i en eventuell röstning.

Har du nummer på Lelle Sköj? Minns inte den liraren.
Lelle är inte numrerad. Går väl att räkna ut men här har du länken istället:

https://dumpen.se/2021/11/25/mannen-som-ville-visa-vad-pedofiler-gor-med-barn-napp-igen/
Citera
2022-08-05, 21:56
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken

1. Lelle Sköj
3. Honken
4. Kinky-Brian
5. CandymanKent

Där är min topp 5.

Kinky-Brian ligger nog på min topp 1. Man måste väga in chattloggar och bifogade bilder och där är Kinky-Brian episk.

Snömorfar är ju riktigt kul också.

Och Mr X som sitter och drar i snoppen när konfrontationen börjar. Väldigt stört och kul.

Kinky-Ove var äckligast av alla i chatten men en trist konfrontation då han hade vett nog att dra snabbt som fan.

Av någon anledning tycker jag synd om migrän-Martin.
Citera
2022-08-05, 22:04
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Kinky-Brian ligger nog på min topp 1. Man måste väga in chattloggar och bifogade bilder och där är Kinky-Brian episk.

Och Mr X som sitter och drar i snoppen när konfrontationen börjar. Väldigt stört och kul.

Kinky-Ove var äckligast av alla i chatten men en trist konfrontation då han hade vett nog att dra snabbt som fan.

Håller med om Brian. Bilden han skickat är oslagbar. Har man en gång sett den, försvinner den aldrig från näthinnan. Men konfrontationen behöver vara roligare för att hamna på min topp 3.

MrX äcklar mig bara. Inte rolig. Bara låsa in.
Citera
2022-08-05, 22:12
Medlem
Komiskt hur Snömorfar har James Bond (Bond James) som profilnamn med sin MC som profilbild - James Bond (spelad av Allan Edwall) ute på sin motorcykel och groomar barn (definitivt sorgligt med såna som snömorfar)
Citera
2022-08-05, 22:21
Medlem
fittslems avatar
Citat:

Mr X är helt klart en joker som kan likställas lite med tjackisen. Riktigt mörkt men dom sticker ut.
Citera
2022-08-05, 22:30
Medlem
Citat:
.

Snömorfar är ju riktigt kul också..

Ja bilden där Snömorfar sitter naken på en gammal balkongstol mitt i vintern är nästan värd min lommande avatar. Han får bli 3:a på min lista. Men snälla en omröstning vore på sin plats?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in