2022-08-05, 22:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Jag tror att konsumtion av porr ökat senaste 10 åren och män sitter och radikaliseras. Tillslut ska dom ha prutt, kiss, barn, avföring.. Vi ser bara bajsgäddan på Dumpen som ville slicka skit ur stjärten på en kvinna, någon ville att barn skulle kissa dem i ansiktet, hundar inblandade etcetc. Bara deras sviniga fantasi sätter gränser. Dumpen visar upp och skrapar på ytan av ett enormt samhällsproblem. Hemskt är det 🤢
Citat:
Ursprungligen postat av Milldue
Dagens ungdomar konsumerar mycket porr och får sina preferenser från internet så vi kommer få se en betydligt mer "pervers" generation växa fram bit för bit och saker som är extremt eller rent av förbjudet idag kommer att legaliseras och bli mer normalt förekommande.
Varje individ är ansvarig för sina egna handlingar och det går inte att lasta porren, videovåldet, dataspel eller något sådant för att folk gör galna saker. Det har väl alltid gått att odla sina sjuka begär i den mån man har dem. T.ex. på 90-talet fanns importerade vhsfilmer med djursex, bajs osv öppet i porrshopparna på Andra Långgatan i Göteborg. Var säkert inga problem med att åka till asien och våldföra sig på barn på 70- och 80talen och pedofila arbetsgruppen gav ut reseguider om sådant om jag inte är felinformerad.
Man får väl ta sitt ansvar och knulla vuxna människor utan att komma med billiga undanflykter.
Citat:
Ursprungligen postat av Thelonegunman
Kinky-Brian ligger nog på min topp 1. Man måste väga in chattloggar och bifogade bilder och där är Kinky-Brian episk.
Kinky Brian är en gädd-legend! Han önskar att "det fanns någon öde hus" där han kan knulla en 13-åring i "hals veginalt och analt".

Vill du lära dig ta emot kiss också
Sånt kallas kinky sex
Älskling

Vilken äcklig djävla skitgubbe
Citera
2022-08-05, 22:34
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Stod så i artikel från tidning de lagt ut , där hade brukaren berättat för förälder
Hur vet Dumpen att det är samma kille?
Citera
2022-08-05, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schulman69
Om de hade förstört mitt liv de bakom dumpen hade jag avlivat dom direkt samtliga ansvariga. De ringer arbetsgivare även nya man skaffat klart det blir döden på det fattar inte varför inge klippt dom någon som fått liv förstört tex han som hängde sig vrf klippte han inte dom innan

Cooling😎 tung Gangsta
Citera
2022-08-06, 01:07
Medlem
Tror ni det kommer dröja länge innan vi får höra om nästa självmord? Tror ni det finns några troliga kandidater?
Citera
2022-08-06, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Intressant att nu när deras "pojk-fiskare" letar gäddor så börjar många videos att läggas ut i högre takt.
Bekräftar bara fördomen att homos är mycket mer begärliga att leta efter barn/yngre människor.

Tänkte också på detta för några dagar sedan. Homolobbyn har inga gränser för några åldrar. Så länge du är en stolt bög så får du knulla med vem du vill oavsett ålder.
Citera
2022-08-06, 06:26
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Tror ni det kommer dröja länge innan vi får höra om nästa självmord? Tror ni det finns några troliga kandidater?
Nej, det kommer nog snart. Många får ju sina liv krossade. Det har väl varit ett par som jag trott skulle försvinna, bland annat en som dom mötte på station som gick iväg och satte sig på nån trälåda.
Jämfört med exempelvis candyman eller snömorfar som aldrig skulle göra det.
Citera
2022-08-06, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Nej, det kommer nog snart. Många får ju sina liv krossade. Det har väl varit ett par som jag trott skulle försvinna, bland annat en som dom mötte på station som gick iväg och satte sig på nån trälåda.
Jämfört med exempelvis candyman eller snömorfar som aldrig skulle göra det.
Tror också det kommer. Bara tidsfråga. Ryktet säger ju att det varit ett par försök.
Citera
2022-08-06, 10:10
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Tror också det kommer. Bara tidsfråga. Ryktet säger ju att det varit ett par försök.

” Ryktet säger ju att det varit ett par försök.”

Trams!
Citera
2022-08-06, 11:03
Medlem
Varför låter Sara så kär i Patrik i varje podd?
Hon låter som en fnittrig liten flicka i vartenda avsnitt.??
Citera
2022-08-06, 11:10
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MackPson

Tycker jag inte. De är nog båda två lite nya på ämnet att prata i en mikrofon bara . Jag tycker de gör det bra ändå.

Undrar vilken myndighet Patrik hänvisade till ang gäddan som väntade under en ek och jobbade spm vaktmästare. Börjar på P och slutar på S, sa han det?
Citera
2022-08-06, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
” Ryktet säger ju att det varit ett par försök.”

Trams!
Och det vet du hur? Har tillförlitlig info om i alla fall ett.
Citera
2022-08-06, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MackPson

Inställsam och man märker att hon gillar att säga hans namn mm. Visst hon är fin men 25-30 år för gammal så det blir ingen ingen love story. Farfar Sjöberg är noga med åldern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in