2022-08-06, 01:51
Medlem
Heauxms avatar
Är 28. Känner mig lite vidrig men har på senare år har kollat in 22-24 åringar. 😭
Citera
2022-08-06, 05:13
Medlem
Det kanske är problemet, du är äldre än 25 men ser ut som 20 i shorts och tshirt.
Dvs du ser tunn, ung och beta ut... misstänker jag.
Citera
2022-08-06, 07:00
Medlem
Är 44. Min flickvän är 26, men hon väger 160 så det räknas inte riktigt.
Citera
2022-08-06, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merebix
När jag gick i högstadiet och gymnasiet så var det inte ovanligt att tjejer hade mycket äldre pojkvänner, eller att dom låg med äldre.

Att en tjej som var 14 och hade en pojkvän som var 18 var inte jätteovanligt. Att tjejer i gymnasiet hade killar runt 25 eller till och med 30 hände också ibland.

Nu när jag blivit äldre så ville jag vara med om samma sak men dom kallar mig gubbe och liknande ord på nätet och då ser jag ändå betydligt yngre ut än min riktiga ålder. Tjejer i grannskapet har bara jämnåriga pojkvänner.

Gillar inte tjejer äldre killar längre?

Jo då men man dejtar i smyg.
Citera
2022-08-06, 08:49
Medlem
Förekommer lika mycket nu.
Åldersskillnad på över 20 år förekommer.
10-12 år är väldigt vanligt.
Vanligast är naturligtvis något/några års skillnad.
Citera
2022-08-06, 12:23
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajsapa45
Det finns bättre information till tjejer nu för tiden, tack och lov, som räddar dem från äckel som inte kan hålla sig till en person i samma ålder.

Varför vill du träffa yngre? Kan du inte hantera en kvinna i din egna ålder? Är du hebbefil?
Fobi för att binda dig?
Är du för omogen? I sådana fall borde du väl i första hand börja jobba på dig själv.

Kan man lägga yngre brudar så gör man ju naturligtvis det, och har man bara nåt att erbjuda så brukar det heller inte vara några problem. Varför är du så kantig, bitter?
Citera
2022-08-06, 12:32
Medlem
Citat:
När jag gick i högstadiet och gymnasiet så var det inte ovanligt att tjejer hade mycket äldre pojkvänner, eller att dom låg med äldre.

Att en tjej som var 14 och hade en pojkvän som var 18 var inte jätteovanligt. Att tjejer i gymnasiet hade killar runt 25 eller till och med 30 hände också ibland.

Nu när jag blivit äldre så ville jag vara med om samma sak men dom kallar mig gubbe och liknande ord på nätet och då ser jag ändå betydligt yngre ut än min riktiga ålder. Tjejer i grannskapet har bara jämnåriga pojkvänner.

Du tror att det är bra för en man å se yngre ut, där är felet.
Du ser ut som en pojke å inte en man.
Jag är långt över 30 å kan fortfarande ragga upp 18 åringar på gatan.
Citera
2022-08-06, 12:35
Medlem
snivlems avatar
Citat:

De påstår att de inte gillar det ... De kallar män över 25 för gubbar ... Men ålder och erfarenhet osv ger pondus och därmed genomblöta trosor.
Citera
2022-08-06, 13:11
Medlem
Är du 30 + så räkna med att 18 åringar inte suktar efter dig
Citera
2022-08-06, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Jo när de männen fullkomligt dryper av cash.

Social media har gjort dem till att kunna välja det bästa. Får dem inte det, ja då får det vara.

Glöm dem bara.

Citat:
Ursprungligen postat av Dimpen
Vadå cash? Det enda som dryper är dina fördomar
Jag håller med dig Dimpen vill brudarna ha en skiter de i om du har pengar eller inte allt är bara fördomar. Men sedan finns det undersökningar som säger annat men de är oftast från usa och kan inte appliceras här.
Citera
2022-08-06, 15:58
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elak-gubbe
Jag håller med dig Dimpen vill brudarna ha en skiter de i om du har pengar eller inte allt är bara fördomar. Men sedan finns det undersökningar som säger annat men de är oftast från usa och kan inte appliceras här.
Exakt, bra inlägg Elak-gubbe
Citera
2022-08-06, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fummy
Du måste ha yngre vänner då till att börja med, du kan inte vara någon jävla ensamvarg som får unga tjejer.
Du skulle passat mycket bättre in om du hade en bunt manliga unga kompisar du festade med och smälte in i gänget.
Spelar ingen roll om du är ful ifall du är populär.
Tyvärr har jag inte så mycket yngre vänner, bara några år yngre.

Citat:
Ursprungligen postat av Otten
Det kanske är problemet, du är äldre än 25 men ser ut som 20 i shorts och tshirt.
Dvs du ser tunn, ung och beta ut... misstänker jag.
Ja det är tyvärr sant. Jag är tunn och beta.

Citat:
Ursprungligen postat av Herbanii
Du tror att det är bra för en man å se yngre ut, där är felet.
Du ser ut som en pojke å inte en man.
Jag är långt över 30 å kan fortfarande ragga upp 18 åringar på gatan.
Ja jag ser tyvärr ut som en pojke och därför är jag chanslös på äldre kvinnor också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in