2022-08-05, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Jag är en bra bit över 30 och har en å annan tonårstjej efter hasorna. Senast för bara några veckor sedan när vi var ute på sommarfest (som det kallas för) så var det en halvfull 16 årig tjej som sagt att hon länge velat att jag ska ta hennes oskuld. Med lite skratt i rösten så frågade jag henne hur länge länge är, eftersom när började hon fantisera om mig egentligen.
Sen 12, säger hon rätt upp å ner..

Men jag var snabb och sa att jag precis träffat en tjej och inte vill vara otrogen mot henne. Men vi kan väl se framöver sa jag med glimten i ögat. Man vet ju aldrig om hon kan vara något att trycka om några år kanske..

Fy fan vad nice, riktigt härligt sånt där. Skulle knullat den unga lilla slynan

Är 29 själv, ligger framförallt med runt 18-22 åringar skulle jag säga. Men nu har jag haft en sjuk torrperiod några månader faktiskt. Utöver det så är det många gifta äldre kvinnor som också dras till mig, och framförallt bisexuella tjejer.

Men jag "hustlar" mycket med min ålder då jag ser mycket yngre ut än vad jag är, alla tror jag är runt 20-23.
Senast redigerad av testingxrat3d 2022-08-05 kl. 20:12.
Citera
2022-08-05, 20:27
Medlem
BigFatCones avatar
Det har nog mest med dig att göra TS.
Citera
2022-08-05, 20:29
Medlem
Ankan-mannens avatar
Har inte med ålder att göra, utan om ekonomi, du är en fattiglapp, eller ser ut som en.
Citera
2022-08-05, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajsapa45
Varför vill du träffa yngre? Kan du inte hantera en kvinna i din egna ålder? Är du hebbefil?
Fobi för att binda dig?
Är du för omogen? I sådana fall borde du väl i första hand börja jobba på dig själv.
Ja jag attraheras av yngre tjejer främst, inte tjejer som är 25+.

Citat:
Ursprungligen postat av Fummy
Jag tror dig inte , åtminstone så har du inte de där attraktiva dragen som en man har då i sin bästa ålder.
Det är sant, jag är inte så attraktiv :/

Citat:
Ursprungligen postat av testingxrat3d
Men jag "hustlar" mycket med min ålder då jag ser mycket yngre ut än vad jag är, alla tror jag är runt 20-23.
Jag är äldre än dig och ser ut att vara runt 23-25 kanske.

Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Har inte med ålder att göra, utan om ekonomi, du är en fattiglapp, eller ser ut som en.
Nix jag är inte fattig och ser nog inte ut som en heller. Hur bör man se ut tycker du?
Citera
2022-08-05, 20:48
Medlem
Fummys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merebix
Ja jag attraheras av yngre tjejer främst, inte tjejer som är 25+.

Det är sant, jag är inte så attraktiv :/

Jag är äldre än dig och ser ut att vara runt 23-25 kanske.

Nix jag är inte fattig och ser nog inte ut som en heller. Hur bör man se ut tycker du?

Du måste ha yngre vänner då till att börja med, du kan inte vara någon jävla ensamvarg som får unga tjejer.
Du skulle passat mycket bättre in om du hade en bunt manliga unga kompisar du festade med och smälte in i gänget.
Spelar ingen roll om du är ful ifall du är populär.

Tänk hela grejen med att tjejerna vill tillhöra sociala grupper , så det handlar inte bara om att du ser ut som du gör utan för att du faktiskt inte passar in i umgänget.
När jag va runt 20 så hade jag en polare som va nästan 10 år äldre och han fick hänga på och var ansedd som cool då.

Har du bara vänner som är gubbar eller inga vänner så måste du se hur det faktiskt framstår ur ett ungdomligt perspektiv.

Först efter 25+ sånt där spelar mindre roll.
Citera
2022-08-05, 20:50
Medlem
Casual-Cultures avatar
Jo men lever du inte under en sten så är dom flesta tjejer som man ser ute på stan själva är såna som är ute och raggar efter flyktingar kompisgäng är bättre då finns det alltid någon normal.
Citera
2022-08-05, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Jo men lever du inte under en sten så är dom flesta tjejer som man ser ute på stan själva är såna som är ute och raggar efter flyktingar kompisgäng är bättre då finns det alltid någon normal.

Hur fan skriver du? Gör om gör rätt.
Citera
2022-08-05, 22:51
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merebix
När jag gick i högstadiet och gymnasiet så var det inte ovanligt att tjejer hade mycket äldre pojkvänner, eller att dom låg med äldre.

Att en tjej som var 14 och hade en pojkvän som var 18 var inte jätteovanligt. Att tjejer i gymnasiet hade killar runt 25 eller till och med 30 hände också ibland.

Nu när jag blivit äldre så ville jag vara med om samma sak men dom kallar mig gubbe och liknande ord på nätet och då ser jag ändå betydligt yngre ut än min riktiga ålder. Tjejer i grannskapet har bara jämnåriga pojkvänner.

Gillar inte tjejer äldre killar längre?
Jo det gör dom. Men tyvärr så är det tabu för dem att prata om det då deras "systrar" fördömer dem.
Citera
2022-08-05, 23:07
Medlem
CompressorVanes avatar
Jo när de männen fullkomligt dryper av cash.

Social media har gjort dem till att kunna välja det bästa. Får dem inte det, ja då får det vara.

Glöm dem bara.
Citera
2022-08-05, 23:29
Medlem
Dimpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Jo när de männen fullkomligt dryper av cash.

Social media har gjort dem till att kunna välja det bästa. Får dem inte det, ja då får det vara.

Glöm dem bara.
Vadå cash? Det enda som dryper är dina fördomar
Citera
2022-08-05, 23:31
Medlem
ImTheMans avatar
något äldre är ju ofta ett plus, men status är som alltid viktigare. En äldre loser är ju inte så intressant.
Citera
2022-08-05, 23:51
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roponen
Hur fan skriver du? Gör om gör rätt.

bjuder på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto