2022-08-05, 18:53
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ecofriendly
Vart är samhället egentligen påväg? Ni som hejar på Dumpen i denna tråden ni sitter och delar information och njuter av att se människors liv förstöras. Ser dessa människor som hängs ut i Dumpen som världens hemskaste människor trots majoriteten av dem som hängs ut bara en natulig attraktion som alla män faktiskt har.

Olagligt eller inte, en attraktion till tonåringar är fullt normalt. Gilla de eller ej, så är de.Förstår inte hatet alla dessa "Gäddor får" ni får de låta som att de vore seriemördare eller våldtäcksmän. Vilket vissa av dem som i Dumpen kanske må vara, vissa må även vara riktiga Pedofiler. Fast om sanningen ska fram och ni vet de innerst inne så har majoriteten av dessa män bara varit ute efter sex med samtycke i första hand.

Ja,dem vill ligga med en fjortis. So what? Tror ni någon i den ålden ens vill det med dessa män? Troligvis inte.Och om så vore fallet varför är det upp till privat personer att hänga ut dom? Som dessutom skiter fullständigt i lagen, två pundare.De är redan olagigt och så länge de inte är frågan om övergrepp ser jag inte varför två kriminella ska tro dom är bättre än de dem hänger ut.

Du har skrivit om detta i andra trådar och får inget medhåll där.
Tjejer och killar på 14 år är barnsliga precis som det ska vara.
Skrattar och fnittrar och gör sej till.
Hur kan man som vuxen finna dessa unga sexuellt attraktiva, trots former och muskler.
Snarare att man vill skydda dessa från allt ont.
Citera
2022-08-05, 19:06
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Du har skrivit om detta i andra trådar och får inget medhåll där.
Tjejer och killar på 14 år är barnsliga precis som det ska vara.
Skrattar och fnittrar och gör sej till.
Hur kan man som vuxen finna dessa unga sexuellt attraktiva, trots former och muskler.
Snarare att man vill skydda dessa från allt ont.
En inställning värdig en vit riddare med andra ord.
Citera
2022-08-05, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Är det 242 som har ordnat med KYLP-kläderna?

Jag vill ha en sån tröja, vit. Vilka reaktioner kan man väntas få? Den vanliga sossen på gatan vet inte vad KYLP står för men är det på gränsen till uppvigling/förargelseväckande om man går public?
Citera
2022-08-05, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jag vill ha en sån tröja, vit. Vilka reaktioner kan man väntas få? Den vanliga sossen på gatan vet inte vad KYLP står för men är det på gränsen till uppvigling/förargelseväckande om man går public?

Beror nog lite på vart i landet du befinner dig. Har en svart hoodie med (KYLP) på ryggen som jag använt flitigt!
Bor i gävlebors län och bara fått bra reaktioner än så länge
Citera
2022-08-05, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nineelevenhijacker
Beror nog lite på vart i landet du befinner dig. Har en svart hoodie med (KYLP) på ryggen som jag använt flitigt!
Bor i gävlebors län och bara fått bra reaktioner än så länge

Coolt, då kör vi! Bor i Göteborg och Putte är poppis här.
Citera
2022-08-05, 19:45
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ecofriendly
Vart är samhället egentligen påväg? Ni som hejar på Dumpen i denna tråden ni sitter och delar information och njuter av att se människors liv förstöras. Ser dessa människor som hängs ut i Dumpen som världens hemskaste människor trots majoriteten av dem som hängs ut bara en natulig attraktion som alla män faktiskt har.

Olagligt eller inte, en attraktion till tonåringar är fullt normalt. Gilla de eller ej, så är de.Förstår inte hatet alla dessa "Gäddor får" ni får de låta som att de vore seriemördare eller våldtäcksmän. Vilket vissa av dem som i Dumpen kanske må vara, vissa må även vara riktiga Pedofiler. Fast om sanningen ska fram och ni vet de innerst inne så har majoriteten av dessa män bara varit ute efter sex med samtycke i första hand.

Ja,dem vill ligga med en fjortis. So what? Tror ni någon i den ålden ens vill det med dessa män? Troligvis inte.Och om så vore fallet varför är det upp till privat personer att hänga ut dom? Som dessutom skiter fullständigt i lagen, två pundare.De är redan olagigt och så länge de inte är frågan om övergrepp ser jag inte varför två kriminella ska tro dom är bättre än de dem hänger ut.
Vilken unik tanke. Verkligen ingen har dryftat detta tidigare i tråden. Nu kommer den nog ebba ut i ingenting. Starkt av dig att starta ett nytt konto för att ställa saker till rätta!
Citera
2022-08-05, 20:00
Medlem
Någon som vet vem sista gäddan är?
Citera
2022-08-05, 20:18
Medlem
Jag vet vad jag hade gjort om sjöberg o co kontaktat arbetsgivare då hade inte behövt oroa sig för sina krämpor länge mkt konstigt att ingen avlivat fanskapet
Citera
2022-08-05, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinnpaj
Sajten är nere totalt eller? Kommer inte in i skrivande stund varken via burken eller mobilen...

Det är kuklåset. Du måste in via en svensk ip-adress och vissa virusskydd goes banans när man loggar in på Dumpen. Finns inga virus på sidan enligt Snygg-Sara.

Får man be moderatorerna att lägga in en omröstning i tråden kring favoritgäddan? Just nu skulle jag rösta på Spindelmannen på Arlanda. Bubblare är Skogsgäddan med den asiatiska muskelbilen.
Citera
2022-08-05, 20:35
Medlem
area50s avatar
Intressant att nu när deras "pojk-fiskare" letar gäddor så börjar många videos att läggas ut i högre takt.
Bekräftar bara fördomen att homos är mycket mer begärliga att leta efter barn/yngre människor.
Citera
2022-08-05, 20:47
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Det är kuklåset. Du måste in via en svensk ip-adress och vissa virusskydd goes banans när man loggar in på Dumpen. Finns inga virus på sidan enligt Snygg-Sara.

Får man be moderatorerna att lägga in en omröstning i tråden kring favoritgäddan? Just nu skulle jag rösta på Spindelmannen på Arlanda. Bubblare är Skogsgäddan med den asiatiska muskelbilen.

Det hade varit kul!

Mina favoriter är personligen gris-bulldogen (han som direkt skulle till nästa dejt efter konfrontation med Patrik och Sara), tjackpundaren som sprang till skogs #109 och kuklås-boxnings gäddan #130
Citera
2022-08-05, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Intressant att nu när deras "pojk-fiskare" letar gäddor så börjar många videos att läggas ut i högre takt.
Bekräftar bara fördomen att homos är mycket mer begärliga att leta efter barn/yngre människor.

Eller är det bara så att homogäddorna inte blivit utfiskade ännu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in