2022-08-05, 19:30
Medlem
När jag gick i högstadiet och gymnasiet så var det inte ovanligt att tjejer hade mycket äldre pojkvänner, eller att dom låg med äldre.

Att en tjej som var 14 och hade en pojkvän som var 18 var inte jätteovanligt. Att tjejer i gymnasiet hade killar runt 25 eller till och med 30 hände också ibland.

Nu när jag blivit äldre så ville jag vara med om samma sak men dom kallar mig gubbe och liknande ord på nätet och då ser jag ändå betydligt yngre ut än min riktiga ålder. Tjejer i grannskapet har bara jämnåriga pojkvänner.

Gillar inte tjejer äldre killar längre?
Citera
2022-08-05, 19:31
Medlem
Fummys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merebix
När jag gick i högstadiet och gymnasiet så var det inte ovanligt att tjejer hade mycket äldre pojkvänner, eller att dom låg med äldre.

Att en tjej som var 14 och hade en pojkvän som var 18 var inte jätteovanligt. Att tjejer i gymnasiet hade killar runt 25 eller till och med 30 hände också ibland.

Nu när jag blivit äldre så ville jag vara med om samma sak men dom kallar mig gubbe och liknande ord på nätet och då ser jag ändå betydligt yngre ut än min riktiga ålder. Tjejer i grannskapet har bara jämnåriga pojkvänner.

Är du 25 år?
Citera
2022-08-05, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fummy
Är du 25 år?
Nej jag är äldre men jag ser ut att vara runt 25. Ser ut som 20 om jag har shorts och T-shirt.
Citera
2022-08-05, 19:33
Medlem
Det är nog främst dig de inte gillar.
Citera
2022-08-05, 19:36
Medlem
Det finns bättre information till tjejer nu för tiden, tack och lov, som räddar dem från äckel som inte kan hålla sig till en person i samma ålder.

Varför vill du träffa yngre? Kan du inte hantera en kvinna i din egna ålder? Är du hebbefil?
Fobi för att binda dig?
Är du för omogen? I sådana fall borde du väl i första hand börja jobba på dig själv.
Citera
2022-08-05, 19:36
Medlem
Citat:

?? Vadå att gymnasietjejer hänge med 25 åringar eller 30? Obehagligt och äckligt, nog för att de kanske var med 20+ men äldre än så vidrigt vafan, släpp dina tankar.
Citera
2022-08-05, 19:39
Medlem
Många yngre gillar äldre, jag är 35 och ligger regelbundet med en 21 åring nu. Innan henne hade jag en 19 åring. Eller ja hon ligger jag med ännu men inte lika ofta sen hon skaffade kille.
Citera
2022-08-05, 19:41
Medlem
Fummys avatar
Citat:
Nej jag är äldre men jag ser ut att vara runt 25. Ser ut som 20 om jag har shorts och T-shirt.

Jag tror dig inte , åtminstone så har du inte de där attraktiva dragen som en man har då i sin bästa ålder.
Citera
2022-08-05, 19:52
Medlem
Citat:

Större skillnad på män idag, och inte till det bättre. Där har du svaret.
Citera
2022-08-05, 19:53
Medlem
nedboys avatar
Jag är en bra bit över 30 och har en å annan tonårstjej efter hasorna. Senast för bara några veckor sedan när vi var ute på sommarfest (som det kallas för) så var det en halvfull 16 årig tjej som sagt att hon länge velat att jag ska ta hennes oskuld. Med lite skratt i rösten så frågade jag henne hur länge länge är, eftersom när började hon fantisera om mig egentligen.
Sen 12, säger hon rätt upp å ner..

Men jag var snabb och sa att jag precis träffat en tjej och inte vill vara otrogen mot henne. Men vi kan väl se framöver sa jag med glimten i ögat. Man vet ju aldrig om hon kan vara något att trycka om några år kanske..
Citera
2022-08-05, 19:55
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Det är helt klart dig det är fel på. Bara för att du befinner dig inom ett visst åldersspann så garanterar det inte dig den finaste årgångsmus. Vad trodde du egentligen?

/Patta
Citera
2022-08-05, 20:00
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Det händer fortfarande lika mycket så frågan är varför du stagnerat ts. Hade en tjej som raggade på mig som var född efter 11 september attackerna, det var otroligt weird. Det handlar ju liksom lika mycket om att du lärt dig att ragga när du är 35 och en naiv 20 åring är ju otroligt mycket enklare att lägra än en skeptisk 30 åring som söker efter en familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in