2022-08-05, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schulman69
Tack har du personnummer det ska bifogas

Behövs ej, Dumplingarna är redan kändisar hos Skatteverket.
Citera
2022-08-05, 16:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Vilka män tänder sexuellt på småflickor? Jag är själv man men kan inte förstå hur man skulle tycka att ett barn är sexuellt attraktivt?

Ja varför skulle djur öht tända på könsmogna individer?
Citera
2022-08-05, 16:34
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Inga riktiga män är intresserad av 11-15-åriga flickor. Måste vara sådana där incels.

Tänker mig någon som ser ut typ så här: https://static.wikia.nocookie.net/stereotypes-of-cliquessubcultures/images/b/b1/Neckbeard_%28man%29.png/revision/latest?cb=20200915174610
Jag kan hålla med om att de som hängs ut ofta har diverse sociala problem, av vilka incel är ett. Jag tror dock att du drar för långtgående slutsatser. Bara för att du själv är duktig och tänder på människor i din egen ålder (antar jag av ditt inlägg) så innebär det inte att du inte kan sätta dig in i hur människor som har en annan läggning än du tänker. Jag är hetero, men jag har inga problem med att förstå hur homosexuella tänker. Samma sak med pedofiler och hebefiler.
Citera
2022-08-05, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Behövs ej, Dumplingarna är redan kändisar hos Skatteverket.

ok finns det några mailadresser till dom tänkte testa om http://mailbait.info/ funkar?
Citera
2022-08-05, 16:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Man hör att man inte ska vara orolig för manliga förskolelärare och att det minsann finns kvinnliga pedofiler därute också och ja det är väl sant men är det inte anmärkningsvärt att man nu fångat 130 gäddor och ingen är kvinna?

Ja lite tantsnusk skulle passa på Dumpen. Vilken underbar syn när Sara konfronterar en tant.

Man kan ju börja söka bland tjockisarna som åker till Gambia och knullar unga strandraggare. Kan nog vara uppåt 60 år i åldersskillnad.
Citera
2022-08-05, 16:50
Medlem
sinnpajs avatar
Sajten är nere totalt eller? Kommer inte in i skrivande stund varken via burken eller mobilen...
Citera
2022-08-05, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schulman69
Tack har du personnummer det ska bifogas
Har tyvärr inte letat upp det. Säkert någon i tråden som har.
Citera
2022-08-05, 17:27
Medlem
CuckoosNests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinnpaj
Sajten är nere totalt eller? Kommer inte in i skrivande stund varken via burken eller mobilen...

Funkar för mig och har funkat tidigare idag med
Citera
2022-08-05, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Man hör att man inte ska vara orolig för manliga förskolelärare och att det minsann finns kvinnliga pedofiler därute också och ja det är väl sant men är det inte anmärkningsvärt att man nu fångat 130 gäddor och ingen är kvinna?

Ärligt talat är det inte så oväntat. Det har varit ganska så klart för människor som träffar på pedofiler att män och kvinnor jagar via olika metoder. Sannolikt skulle Dumpen kunna fånga många, många fler utan att träffa på kvinnor IRL.

Dock har ju kvinnor förekommit i fisket för Dumpen, senast med gäddan på Arlanda. Men skulle Dumpen börja gräva inom barnporr skulle det nog bli en annan sak.
Citera
2022-08-05, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Sluta och sprid din jävla dynga om att alla män dras till tonåringar. Det är en stor jävla lögn och fullständigt vansinnigt och felaktigt. Du ljuger och målar upp oss killar och män i en helt felaktig bild.

Men tonåringar innefattar ju även 18-19 åringar. Det är klart att det skulle kunna kännas moraliskt fel och kanske inte skulle vara något "förhållandematerial" (beroende på hur gammal du är så klart) men är det verkligen så att du inte skulle känna någon attraktion för en vacker 19-åring som vore mogen för sin ålder? Nu är jag inte så där jättegammal själv ännu men jag har svårt att se att i alla fall den typen av attraktion skulle försvinna sådär hux flux bara för att jag själv uppnår en viss ålder.

Sen är väl kvinnor som mest fertila i sena tonåren upp till sena 20-årsåldern så evolutionärt sett bör vi män dras som mest till just det åldersspannet, med individuella skillnader så klart.

Bör väl poängtera att jag här talar om de sena tonåren, inget annat.
Senast redigerad av BobGet 2022-08-05 kl. 17:47.
Citera
2022-08-05, 18:37
Medlem
Pinoputchins avatar
Dumpen skriver att gädda á la Lindström var anställd på ett LSS boende och har skickat sexmeddelanden till vårdtagare. Är det bekräftat?
Citera
2022-08-05, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Dumpen skriver att gädda á la Lindström var anställd på ett LSS boende och har skickat sexmeddelanden till vårdtagare. Är det bekräftat?
Stod så i artikel från tidning de lagt ut , där hade brukaren berättat för förälder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in