2022-08-05, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Men det är inte riktigt sant eftersom Dumpen kontaktar arbetsgivaren och klagar oberoende av vilket jobb de har. Om en pedofil jobbar på dagis, skola el liknande (LÄS vad jag skriver tack) är det självklart att Sara ringer upp och säger att får får det fan vara nog. Men jobbar killen på ett lager vem fan bryr sig, jag har svårt att se nyttan med det föruom hämnden i så fall. Dumpen kontaktar alltid arbetsgivare.

Dumplingarna nämnde i nån podd att dom siktar på att öppna platsbanken för rötägg. Alltid lika skojigt när dom skämtar i Dumpenpodden.
Citera
2022-08-05, 15:23
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ja, 242-gruppen heter nu "Inte ett barn till" och verkar försöka stå på egna ben utan Sara och Patrik. Men får se hur länge de överlever. De kan ju inte erbjuda medlemmarna content med gädduthängningar så jag tror de flesta därifrån kommer gå över till Dumpen-gruppen.
Är det 242 som har ordnat med KYLP-kläderna? Där förlorar Dumpen en viktig del i så fall.
Citat:
I samband med namnbytet såg man tydligt hur frågan om varför undveks. De vill inte öppet skylta med att de är i konflikt med Patrik och Sara men Patrik pratade lite om det i Dumpen-podden. Det ska tydligen bli högre i tak i nya gruppen och man ska få ifrågasätta Dumpens metoder och arbetssätt utan att bli utslängd. De säger sig vilja ha diskussion utan att folk ska bli pedofilanklagade när de inte håller med majoriteten.
Så 242 känner med andra ord att Dumpen i sig har för mycket makt och man vill ha mer svängrum att kunna ifrågasätta metoder som vi typ gör här på flashback, i en mer liberal riktning då.
Citat:
Men får se hur länge nya gruppen fungerar. Att moderera är mer arbete än många tror och folk har en tendens att gå bananas i såna där grupper allt eftersom tiden går och gruppen växer.
Vi får se det. Sverige kanske är för litet för två stora pedofiljägargrupper. Då tror jag att Dumpen vinner faktiskt.
Citera
2022-08-05, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schulman69
Vart går swish numret på hemsidan tänkte att skatteverket måste informeras
Direkt till Sara Nilsson, än så länge.
Citera
2022-08-05, 15:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Galet. Hur FN är det ens möjligt?
Citat:
Materials and Methods
Female participants
Facial photographs, body odors and voice recordings were collected from a total sample of 121 heterosexual women from three different age groups: young girls (n = 50; age range = 11–15 years, M = 13.76 years, SD = 1.44 years), adult women (n = 42; age range = 19–30 years, M = 23.48 years, SD = 2.47 years) and circum-menopausal women (n = 29; age range = 50–65 years, M = 56.83 years, SD = 5.17 years). Participants were recruited from the local population of Göttingen (Germany) and all reported to be native German speakers. To control for possible effects of exogenous hormones on attractiveness, only participants who reported not using any kind of hormonal contraceptive or supplements at the time of data collection were recruited. All participants received 30 euros financial compensation.
Citat:
Analyses showed a significant effect of age group for ratings of both facial attractiveness (F = 25.58, p < .001; η2 = 0.30) and vocal attractiveness (F = 41.34, p < .001; η2 = 0.41), but not for ratings of body odor attractiveness (F = 0.39, p = .68; η2 = .007; Figure 1). For facial attractiveness, young girls received the highest attractiveness ratings (M = 2.12, SD = 0.43), followed by that of adult women (M = 1.91, SD = 0.44), and circum-menopausal women (M = 1.43, SD = 0.34). Both, young girls and adult women were judged to be significantly more attractive than circum-menopausal women (both p < .001), whereas the difference in attractiveness ratings between young girls and adult women was not quite significant (p = .06). For vocal attractiveness, adult women received higher attractiveness ratings than did young girls and circum-menopausal women (adult women: M = 3.16, SD = 0.49; young girls: M = 2.78, SD = 0.58; circum-menopausal women: M = 1.99, SD = 0.50), and attractiveness ratings for each of the three groups differed significantly from one another (all p < .01).
https://journals.sagepub.com/doi/full/10.1177/147470491301100209

Resultatet är tydligt. Att det endast var 150 män som bedömde flickorna/kvinnorna spelar heller ingen roll då man endast behöver 40-60 individer för att få stabila resultat (det skiftar bara 2% om materialet istället skulle varit 10.000 istf 60.) Att 19-30-åringarna fick högre rating gällande rösten spelar heller inte så stor roll, då män bedömer det motsatta könets attraktivitet främst baserat på ansiktet (enligt andra studier så utgör ansiktet ca 70-80% utav attraktiviteten.)
Citera
2022-08-05, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade

Skulle vara intressant att veta vad Snygg-Sara drar in på en swishmånad. 2000 kr/mån kostar stödlinjen och sen blir det väl ett par tusen i dieselkostnader. Är själv en stolt sponsor.
Citera
2022-08-05, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Det stämmer faktiskt att majoriteten män gillar unga tonåringstjejer. Enligt undersökningar så får 11-15-åriga flickor högre poäng (gällande utseende) än 19-30-åriga kvinnor. Jag blev lite förvånad själv faktiskt att 13-åringarna brädade 24-åringarna (medelåldern/medianen). Jag hade inte gissat på det, jag hade trott att 24-åringarna skulle skattas högre.

Att attraktionen finns råder det ju ingen tvekan om, att däremot inleda förhållande med en 13-åring är ju däremot stört.
Vilka män tänder sexuellt på småflickor? Jag är själv man men kan inte förstå hur man skulle tycka att ett barn är sexuellt attraktivt?
Citera
2022-08-05, 16:01
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Vilka män tänder sexuellt på småflickor? Jag är själv man men kan inte förstå hur man skulle tycka att ett barn är sexuellt attraktivt?
Så duttigt av dig att du inte är intresserad av flickor mellan 11-15 år, där plockade du några enkla godhetspoäng. Om du klickar på länken så kanske du får svar på din fråga om vem som tänder på flickor i den åldern. En annan sak: Om 11- till 15-åringar är småflickor, vad är då 5-åringar? 3-åringar? Är de pyttesmåflickor eller?
Senast redigerad av Gynekologstol 2022-08-05 kl. 16:05.
Citera
2022-08-05, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Så duttigt av dig att du inte är intresserad av flickor mellan 11-15 år, där plockade du några enkla godhetspoäng. Om du klickar på länken så kanske du får svar på din fråga om vem som tänder på flickor i den åldern. En annan sak: Om 11- till 15-åringar är småflickor, vad är då 5-åringar? 3-åringar? Är de pyttesmåflickor eller?
Inga riktiga män är intresserad av 11-15-åriga flickor. Måste vara sådana där incels.

Tänker mig någon som ser ut typ så här: https://static.wikia.nocookie.net/stereotypes-of-cliquessubcultures/images/b/b1/Neckbeard_%28man%29.png/revision/latest?cb=20200915174610
Citera
2022-08-05, 16:12
Medlem
area50s avatar
Någon som vet har jag kan få mitt anti-virus program att godkänna Dumpen.se?
Jag får detta fel-meddelande varje gång jag försöker att besöka sidan numera:
"Hot säkrat. Namn på hot: URL:TechScam"
Har försökt att grönmarkera sidan i google chrome, men det verkar vara mitt AVG anitvirus som ställer till det.
Citera
2022-08-05, 16:15
Medlem
StigEngstroms avatar
Man hör att man inte ska vara orolig för manliga förskolelärare och att det minsann finns kvinnliga pedofiler därute också och ja det är väl sant men är det inte anmärkningsvärt att man nu fångat 130 gäddor och ingen är kvinna?
Citera
2022-08-05, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade

Tack har du personnummer det ska bifogas
Citera
2022-08-05, 16:26
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Man hör att man inte ska vara orolig för manliga förskolelärare och att det minsann finns kvinnliga pedofiler därute också och ja det är väl sant men är det inte anmärkningsvärt att man nu fångat 130 gäddor och ingen är kvinna?
Jag tycker inte att det är särskilt konstigt, det är samma samma sak på köttmarknaden för vuxna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in