2022-08-05, 14:56
Bannlyst
Önskar egentligen sällan livet ur någon men detta kräk klarar sig världen utan. Hoppas han fick känna på de fruktansvärda plågor han utsatt andra för. Jävla svin.

Håller tummarna för att Anders Eklund står på tur. Sen är jag klar.
Citera
2022-08-05, 14:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voffsingen
Det ligger nog mer bakom det hela.

Lisa Holms pappa var officer i MUST och vid den tiden utsatt för hot. MUST urlastade med materiel och personal på plats efter mordet. Det fanns också en maktstrid inom MUST vid den tiden som ville behålla sin opartiskhet (till skillnad från SÄPO) och inte ingå i USA:s maktsfär. Nerijus blev syndabocken och hans död en lös tråd som klipptes av.

Vad menar du?
Att en falang från MUST skulle ha mördat Lisa för att skrämma hennes pappa?
Och att de dessutom var så förslagna att de smetade NB:s DNA på hennes kläder??

Har du fått solsting?
Citera
2022-08-05, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Han har varit tyst om fallet sedan det hände 2015 och har blivit förflyttad till Litauen. Det finns ingen anledning att tro att han någonsin skulle ge några svar. Så det enda som ändrats är att han är död. Det är en förändring till det bättre.

Kanske, kanske inte. Vem vet om 10 år. Men kanske familjen får någon form av avslut ändå i allt detta.
Citera
2022-08-05, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TasteMyGlock
Vadå svar… tror du han hade kunnat ge ett vettigt svar på varför?

Ett sexsadistiskt mord på en ung flicka - varför? För jag ville få utlopp för mina perversa böjelser.

Däremot kom han ju lindrigt undan nu - hans kuk skulle ju blivit avskuren och stoppad långt ner i hans vidriga mun.

Ibland är det bara sanningen, berätta just det som du säger. Kanske vill familjen få svar om hon led, om det gick snabbt osv.

Jag vet inte, men nu är han död och familjen får någon form av avslut och vetskapen att han aldrig kommer vandra på våra gator och torg igen kan ju ge en trygghet.
Citera
2022-08-05, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Önskar egentligen sällan livet ur någon men detta kräk klarar sig världen utan. Hoppas han fick känna på de fruktansvärda plågor han utsatt andra för. Jävla svin.

Det var ju nära för Anders för några år sedan. Jag tror någon kommer avsluta honom förr eller senare. Men han har det nog rätt trevligt i fängelset, han är för korkad för att förstå något annat. Han är väl låg IQ också va? nära utvecklingsstörd. Finns bara förlorare här, inga vinnare.
Citera
2022-08-05, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW

Ja det får vi alla hålla tummar för
Citera
2022-08-05, 15:58
Medlem
Andy Frains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vad menar du?
Att en falang från MUST skulle ha mördat Lisa för att skrämma hennes pappa?
Och att de dessutom var så förslagna att de smetade NB:s DNA på hennes kläder??

Har du fått solsting?

Dessutom tvingat in NB i boden och fått honom att skita och runka där LH hittades…
Citera
2022-08-05, 16:06
Medlem
Skaraborg2s avatar
Den onde sexualsadisten.

Citat:
Ursprungligen postat av BiggestSnoozer
Jisses....om fanskapet inte brutalt våldtagit, mördat och massakrerat en oskyldig ung flicka...DÅ hade han levt idag.

Detta var väldigt goda nyheter. ÄNTLIGEN ett kriminellt as som fick vad han förtjänade. Det händer alltför sällan. När jag var yngre var jag emot dödsstraff - det är jag inte längre. Vissa ska verkligen betala med sina liv för vad de gjort. Jag är visserligen även FÖR en bra och rehabiliterande kriminalvård så att kriminella individer kan återanpassa sig till samhället när de kommer ut - men vissa har gått över gränsen och försatt sina chanser. De ska låsas in på livstid, och erbjudas alla till hands stående medel för att kunna begå självmord i fängelset.

Ja det säger allt vad sexualsadisten Nerijus Bilevicius hade för en slags familj.

Han var själv orsaken till att han blev mördad i fängelset. Ingen sörjer det här vidrige och onde mannen - förutom hans minst sagt märkliga familj. En sådan här person går aldrig att "vårda".
Citera
2022-08-05, 16:17
Medlem
Citat:

Lisa Holms pappa var officer i MUST och vid den tiden utsatt för hot. MUST urlastade med materiel och personal på plats efter mordet. Det fanns också en maktstrid inom MUST vid den tiden som ville behålla sin opartiskhet (till skillnad från SÄPO) och inte ingå i USA:s maktsfär. Nerijus blev syndabocken och hans död en lös tråd som klipptes av.
På detta viset var just lös tråd avklippt. Vad som faktiskt hände Lisa får vi inte veta.
Citera
2022-08-05, 16:35
Medlem
Citat:

Det var den slutsatsen jag också drog. Tror det var utländsk illegal underrättelsetjänst som mördade henne. Vi som inte lever i lala-land förstod redan de första dagarna att det var starka krafter som låg bakom och ingen "ensam galning".

Vila i frid Lisa och Nerijus
Citera
2022-08-05, 16:48
Medlem
senhackarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Man kunde önska att det var Billy Fagerström på tur nu. Synd han sitter i Sverige. Borde skickas till ett litauiskt fängelse där de får leka med honom lite.

Eller ännu värre. Ett fängelse i Sydafrika. Som vit så skulle han inte få det lätt där inne.
Citera
2022-08-05, 16:52
Medlem
Nemphis avatar
Knappast det roligaste sättet att dö på. Dödsångesten måste varit påtaglig och vetskapen att hans sista tankar antagligen talade om en ganska så stor besvikelse att livet inte blev mer än såhär. Det skänker mig en hel del glädje. Karma i sin renaste form
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in