2022-08-05, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Riktiga fittor i videon. Verkar som vakten blivit påsatt av sin styvfarsa som liten. Om man inte kan kontrollera sina känslor ska man inte jobba inom yrket. Dom leker poliser.

I denna video så ser man exemplariskt arbete av OV, all heder till dessa vakter.
Citera
2022-08-05, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Finns absolut anledning att se ned på ordningsvakter eftersom de flesta inte behövs alls.
och de flesta verkar vara direkt ointelligenta. Det är ofttare ordningsproblem på grund av vakters osmidiga ingripanden än tvärtom. De flesta stationer har inga vakter alls den mesta tiden. Bråk och ordningsproblem uppstår främst när vakter är närvarande på dessa stationer för att de trakasserar oskyldiga enbart i syfte att få upp incidentstatistiken.För att rättfärdiga deras närvaro och höga kostnad för skattebetalarna! Sen är det ingen tvekan om att många vakter är direkt olämpliga för att de själva är kriminella eller och tar droger av olika slag. Har själv sett många vakter som varit direkt påverkade av något. Sen ser man ju många vakter som är överviktiga och i allmänt dålig form. Med andra ord direkt olämpliga för sitt jobb.
Så sant, smuts som leker poliser
Citera
2022-08-05, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Om Juha hade haft turen att springa på normalt funtade människor som OV så hade han levt idag.

Du kan omöjligt lägga skulden på Juha för att han dog.

Alla handlingar har konsekvenser. OV dödade Juha och OV kommer därför dömas för brottet.
VAR skrev jag att OV bara gjorde sitt jobb??
Citera
2022-08-05, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SliceBySlice
Gissar att när rättegången/arna är över så står Sven på typ 10p o du ligger kvar på 0!
De kommer inte bli dömda, skall dumpa ditt inlägg då
Citera
2022-08-05, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Ja OV har verkligen bäddat dåligt!
De har nog väldans ågren nu?
BO är död och lider inte längre, endast hans stackars anhöriga.
Inte tror jag de två OV är nöjd med resultatet i efterhand, eller vad tror du?
Inget brottsoffer har dött, endast en gärningsman
Citera
2022-08-05, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxilla-Maximus
Ok

Bara en babbe skulle ranka högt ett ingripande från en våldsam väktarbabbe som lett till att en människa avlidit. Åk hem svartskalle!

Det var denna jag skrev kommentaren på, inte det som hände på Rådmansgatan, här är ett exemplariskt ingripande.

https://twitter.com/sevqorban/status/1158797131957846017
Senast redigerad av alexx11 2022-08-05 kl. 09:08.
Citera
2022-08-05, 09:16
Medlem
Hur hanterar man stökiga missbrukande i andra storstäder, i Europa får vi hålla oss till. Eftersom flertalet missbrukare har psykiska problem, ambulerande mentalskötare på stan? OV retar gallfeber på folk har vi förstått vid det här laget. Nytt grepp? Lågaffektivt bemötande? 😱
Citera
2022-08-05, 09:44
Medlem
MrGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Inget brottsoffer har dött, endast en gärningsman
Skyldig till vad ?
Citera
2022-08-05, 09:46
Medlem
Jag är mer rädd för OV än vad jag är för Poliser och det säger en del. Ska det inte vara tvärtom?
Citera
2022-08-05, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Jag är mer rädd för OV än vad jag är för Poliser och det säger en del. Ska det inte vara tvärtom?

Att OV och polis ska vara rädda för dig?
Citera
2022-08-05, 10:07
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mer.info.007
Hoppas Vakterna blir uppläxta och får stryk på häktet eller fängelset eller vart dom nu hamnar.
Du ska nog se att de går helt fria, det är så det fungerar i detta land.
Bäst vore väl om forumet kunde få namnen på vakterna så vi kan få en inblick i vilka vi ska akta oss för om vi skulle hamna i liknande situation som Juha. Vem vill bli våldtagen och få nacken svingad av dessa två i framtiden, vi vet ju alla hur det slutade för Juha...
Ut med namnen på MGM nu!
Citera
2022-08-05, 10:09
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Hon borde få stämma OV istället för att de "dödat" hennes chans att få skadestånd från den döda mannen.

Det borde hon, så kan domstolen slänga stämningen i papperskorgen 5 sekunder efter de fått in den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in