2022-08-04, 20:29
Medlem
Efebofilkustens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolenargron
Efter 15 år på Flashback skapade jag äntligen ett konto och vad kan passa bättre än att förära mitt första inlägg denna tråd; En vinst för självaste mänskligheten! Skål! 🍻
Låter som bra karma och fin start för dig - dåligt karma och bittert slut för avskummet från Litauen!!
Citera
2022-08-04, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeoFallmo
Nej, de kunde inte se det på obduktionen.

Om hon inte redan var död så var hon medvetslös. Är inte så lätt att hänga upp en vilt sparkande person även om Lisa var liten i jämförelse.

Ja, svårt att veta händelseförloppet exakt, men de gick ut med officiellt var att hon blev hängd, och inte strypt.

Han kan ju ha slagit henne halft medvetslös först så hon inte kunde göra så mycket motstånd.
Citera
2022-08-04, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeoFallmo
Nja, jag tror att man kom fram till att själva hängandet, med tejpat ansikte, var en sexuell dröm, inte själva dödandet i sig.

Ok, det låter jag vara osagt. Det hänger ju dock rätt ihop, ungefär som att gå igång på att skjuta någon i ansiktet, men inte själva dödandet...
Citera
2022-08-04, 20:32
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Ja verkligen.

Man tycker att sådana killar som Robert Raulyn och NB skulle ha kunnat bli goda vänner med tanke på att de hade en hel del gemensamt. Samma slags intressen. Undrar vad som egentligen var orsaken till att Raulyn högg ihjäl Bilevicius? Denne har verkligen ett mycket ovanligt litauiskt efternamn.

(FB) Lisa Holms mördare Nerijus Bilevicius – dödad 2022-08-03
Medfången RR verkar vara ett psykfall av rang, han verkar hamna i ständiga konflikter, har kastat bajs på fångvaktare och tydligen bråkat tidigare med andra fångar.
Nu gjorde han mänskligheten en tjänst, även om RR borde varit halshuggen han med för längesedan.
Citera
2022-08-04, 20:33
Medlem
Fibonaccitals avatar
We all shine on...

Instant Karma

People Who Got What They Deserve (Instant Karma)

Lennon/Ono with The Plastic Ono Band

https://www.youtube.com/watch?v=xLy2SaSQAtA

Kära Lisa. Jag hoppas att du se detta från ditt rosa moln.

Hut Går Hem....
https://www.typkanske.se/synonym/svinhugg-gar-igen
Senast redigerad av Fibonaccital 2022-08-04 kl. 21:03.
Citera
2022-08-04, 20:33
Medlem
Ett äckel tog död på ett annat äckel, en vidrig jävel som ändå till slut gjorde en bra sak...tog livet ur Lisas mördare.

Hoppas han brinner i helvetet !
Citera
2022-08-04, 20:34
Medlem
TrueCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolenargron
Efter 15 år på Flashback skapade jag äntligen ett konto och vad kan passa bättre än att förära mitt första inlägg denna tråd; En vinst för självaste mänskligheten! Skål! 🍻

Blir fan sugen på att korka upp frugans Moët(!) hon spart till något speciellt tillfälle!

Må den jäveln fastna mellan livet och evigheten i plågor, det lilla äcklet 🥂
Senast redigerad av TrueC 2022-08-04 kl. 21:07.
Citera
2022-08-04, 20:37
Medlem
HRTs avatar
Goda nyheter speciellt för Lisas familj och vänner. Samt för oss som tappat tron på Svenska straff och polisen generellt.
Synd bara att kräket inte fick en utdragen dödsångest, och att kräket som dödade honom själv var en äcklig våldtäktsman och mördare.
Citera
2022-08-04, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Blir fan sugen på att korka upp frugans möet hon apart till något speciellt tillfälle!

Må den jäveln fastna mellan livet och evigheten i plågor, det lilla äcklet 🥂

Kör bara! Bjud frugan på ett glas och förklara läget - hon kommer förstå! Moët åt alla!
Citera
2022-08-04, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efebofilkusten
Låter som bra karma och fin start för dig - dåligt karma och bittert slut för avskummet från Litauen!!

Tack! Och grattis till oss alla! 🍻
Citera
2022-08-04, 20:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Hoppas du ångrar dig när du förstår vem GM är.
Huvudsaken är att Nerijus blev mulad. Har inget problem med att nån har ihjäl Nerijus baneman heller.
Senast redigerad av jonkebonke 2022-08-04 kl. 20:56.
Citera
2022-08-04, 20:39
Medlem
PeoFallmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Ja, svårt att veta händelseförloppet exakt, men de gick ut med officiellt var att hon blev hängd, och inte strypt.

Han kan ju ha slagit henne halft medvetslös först så hon inte kunde göra så mycket motstånd.

Ja, jag vill minnas att det var så att rättsläkaren inte kunde utesluta att hon dog av hängning, då när hon hittades var repet ännu i spänn runt halsen, dvs att han tejpade henne när hon hängde. Men hon kunde också ha dött innan hon hängdes.
Oavsett, oerhört grymt förlopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in