2022-08-04, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Hårda tag i litauiska fängelser 😜

Annat är det i Svedala där man får pizza o nubbe

Min teori: nb har en sjuklig sexuell störning som gör att han med jämna mellanrum, kanske år i intervall, måste få utlopp.

Han försökte väl med en annan intagen o resultatet ser vi nu. What comes around...

Andra teorier?

Eller nybakad Pizza ifrån det lokala haket.
https://sverigesradio.se/artikel/gisslan-togs-pa-fangelse-i-eskilstuna
Citera
2022-08-04, 20:16
Medlem
Lavas avatar
Är Aftonbladet Sveriges vidrigaste osmakligaste tidning?

Karma tittade förbi och bestämde sig för att Lisa Holm äntligen skulle få lite rättvisa, hennes mördare har själv blivit mördad. Då skriver Aftonbladet en artikel om mördarens tid i "skräckfängelset" där det inte finns "specialbehandling" men däremot "omänskliga förhållanden" och "beväpnade fängelsevakter". Skräckfängelset är alltså Lukiškių vilket beskrivs som nedlagt i skrivande stund.

Jag tycker annars att Lukiškių bör dammas av så Sverige kan skicka dit alla sina grova våldsbrottslingar.
Senast redigerad av Lava 2022-08-04 kl. 20:22.
Citera
2022-08-04, 20:18
Medlem
Blaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannika.Jansson
Utomordentligt bra utfört av den personen som gjorde det här. Det här bland det finaste jag hört på länge. Det gjorde faktiskt min kväll på riktigt.

Jag upptäckte den här tråden ikväll, annars hade jag för länge sedan varit inne och gratulerat också och jag tycker att vi är på Flashback. Skulle faktiskt försöka skramla ihop någon slags insamling till den här personen som gjorde det. Jag skulle enkelt kunna tänka mig att skänka ett par 100 kr för det här till hjälten. (Sedan om personen är utlänning eller inte kvittar).

Inte bara för jag tycker att hjälten skall belönas utan dessutom tycker jag att det hade varit en fin örfil till det svenska rättssystemet.

Du som gjorde det här och om du läser det här den här tråden så ska du veta om att Du ger mig lite hopp att det finns lite medmänsklighet ändå kvar i det svenska samhället och det finns ännu kvar hjältar!

Hoppas du ångrar dig när du förstår vem GM är.
Citera
2022-08-04, 20:19
Medlem
PeoFallmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trulse53
Ja det får vi verkligen hoppas , men inget som vi vet med säkerhet ,
Nej, men han ströp henne förmodligen först och hängde upp henne efter att hon blivit medvetslös eller död.
Citera
2022-08-04, 20:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blaska
Hoppas du ångrar dig när du förstår vem GM är.

Upplys mig gärna?
(erkänner jag ej läst hela tråden, men bara det att den där mördaren fick sitt rätta straff fick mig ändå glad även om den som gjorde det är ett drägg själv)
Citera
2022-08-04, 20:21
Medlem
Efter 15 år på Flashback skapade jag äntligen ett konto och vad kan passa bättre än att förära mitt första inlägg denna tråd; En vinst för självaste mänskligheten! Skål! 🍻
Citera
2022-08-04, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agnetapatrull92
Inte nu längre

OK, när dog han?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wowbagger2000
Det borde de kunna se på obduktionen, så jag tror inte det. Den officiella dödsorsaken är ju att hon dog av hängning. Medan han stog och runkade till åsynen av det.
Precis så har jag också uppfattat det , hon dog av hängning, sedan fanns det ju sperma utav honom även på fönstret som vette ut mot cafeet, så där hade han ju också suttit många gånger och runkat, naturligt vis gjorde han det även när han hade hängt upp Lisa i snaran, nej stackars arma tös, hamna i klorna på denne bestialiske galning, tänk så fruktansvärt för hennes familj att leva vidare med detta, veta att sitt barn, sin syster har dött på detta hemska sätt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeoFallmo
Nej, men han ströp henne förmodligen först och hängde upp henne efter att hon blivit medvetslös eller död.

Jag fattade som att just bevittna när hon sakta dog i snaran var en huvuddel i hans sexuella störning.
Citera
2022-08-04, 20:24
Medlem
PeoFallmos avatar
Citat:
Det borde de kunna se på obduktionen, så jag tror inte det. Den officiella dödsorsaken är ju att hon dog av hängning. Medan han stog och runkade till åsynen av det.

Nej, de kunde inte se det på obduktionen.

Om hon inte redan var död så var hon medvetslös. Är inte så lätt att hänga upp en vilt sparkande person även om Lisa var liten i jämförelse.
Citera
2022-08-04, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trulse53
Precis så har jag också uppfattat det , hon dog av hängning, sedan fanns det ju sperma utav honom även på fönstret som vette ut mot cafeet, så där hade han ju också suttit många gånger och runkat, naturligt vis gjorde han det även när han hade hängt upp Lisa i snaran, nej stackars arma tös, hamna i klorna på denne bestialiske galning, tänk så fruktansvärt för hennes familj att leva vidare med detta, veta att sitt barn, sin syster har dött på detta hemska sätt.

Ja, förstår inte hur man kan gå vidare efter det. Har träffat hennes pappa några ggr efter, och han var som vanligt (var iof några år efter), rätt glad och trevlig snubbe. Knappt som man tror att det hänt.

Men sorgen finns ju såklart under ytan.
Citera
2022-08-04, 20:26
Medlem
PeoFallmos avatar
Citat:
Jag fattade som att just bevittna när hon sakta dog i snaran var en huvuddel i hans sexuella störning.

Nja, jag tror att man kom fram till att själva hängandet, med tejpat ansikte, var en sexuell dröm, inte själva dödandet i sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in