2022-08-04, 16:19
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoweri
Tråkigt, hade hellre sett honom tyna bort tills döden inföll

Han hade inte förtjänat att stillsamt dö i sömnen när han var runt 80-90 år. Detta var ett mer passande straff för honom. Litauens fängelser är trots allt inte så hemska. Inte lika lyxiga som i Sverige såklart, men inte alls hemska jämfört med de i Sydamerika och Asien.
Citera
Avslutad
Så jävla ägd värdelösa horunge, hoppas folk köar till att pissa på hans gravsten
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvarodalappar
Är du säker på att detta inte skett?
Nja. Han dödades av en man som själv våldtagit barn så jag tror inte den mannen var så sugen på Lisas mördare. Antagligen var det ett banalt bråk om mat, duschtider eller annat som ledde till detta. Får hans fru änkepension nu eller är de skilda idag?
Citera
2022-08-04, 16:20
Medlem
Idag känner jag lycka. Jag personligen känner gläje för Lisas nära och kära pch de nu får et avslut
Denna mördare förtjänade verkligen detta. Han trodde nog att straffet skulle bli mycket mildare i sitt eget hemland. Jag hoppas han kände fruktansvärd dödsångest när han fick kniven i sig
Citera
2022-08-04, 16:21
Avslutad
Nämen det här var väl förträffligt! Skål på er!
Citera
2022-08-04, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avengersson
Det ska firas med en rejäl Whiskey, hoppas även att ni andra tar er en "jävel" eller något annat gott att intaga.
Karma som sagt som någon annan skrev i tråden tidigare.
Jag blir väl tvungen att göra dig sällskap...Skål..
Citera
2022-08-04, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Nja. Han dödades av en man som själv våldtagit barn så jag tror inte den mannen var så sugen på Lisas mördare. Antagligen var det ett banalt bråk om mat, duschtider eller annat som ledde till detta. Får hans fru änkepension nu eller är de skilda idag?
Det fanns säkert fler fångar som uppskattat ett tömningshål så det ska inte uteslutas att han varit sjärtpojk i några år
Hur det står till med hans fru/ äktenskap idag har jag ingen aning om. Men om man ska tro något så borde hon väl gott vidare och träffat någon ny försörjare. Men som sagt, enbart spekulation.
Citera
2022-08-04, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vattenskotern
Så jävla ägd värdelösa horunge, hoppas folk köar till att pissa på hans gravsten

Kommer det upp någon sådan tro!?
Citera
Medlem
Skaraborg2s avatar
Ingen kan sörja detta genomvidriga monster.

Citat:
Ursprungligen postat av Somalimonkey
Han förtjänade inte livet. Han borde ha blivit en sats i sin mammas mun.
Dock synd att han är död, då hans lidande är över. Han fick 7 år för att ha mördat och våldtagit en liten flicka.
Han borde ha varit frihetsberövad tills han var 80 och utsatt för våld med jämna mellanrum.
Han förtjänade att sitta deprimerad, uttråkad och stundvis rädd i sin cell mycket längre än 7år.

Mordet på LH var helt klart sexuellt - hon blev utsatt för vidrig sexuell tortyr innan hon mördades.

https://www.expressen.se/gt/sa-mordades-lisa-holm--har-ar-bevisen/

https://sverigesradio.se/artikel/6285899

Ett av hennes ögon blev lämnat fritt så att det sista hon fick se i livet var hur denne verkligt vidrige GM höll på att tillfredsställa sig. Nu har sju år gått sedan den synnerligen tragiska händelsen på Blomberg inträffade. Har inget som helst minne av att hon skulle ha blivit våldtagen. GM hade annat i åtanke för att kunna ha en riktig "mysig stund" med henne.

Det kan inte finnas någon som sörjer det här monstret.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Ett tragiskt öde som ingen förtjänar. Det bästa hade givetvis varit att han fått ordning på sitt liv, att han en dag hade fått släppas ut och levt ett normalt liv utan några våldshandlingar.

Så om han hade fått ordning på sitt liv, fått jobb, skaffat bostad och betalt hyra - då skulle du låta honom umgås fritt med dina eventuella tonårsdöttrar? Eller är det bara andras barn som ska dö?

Lisa Holm fick inte leva ett normalt liv särskilt länge.
Citera
2022-08-04, 16:26
Medlem
Utsökt, hoppas han led
Citera
2022-08-04, 16:26
Medlem
Jofs avatar
Beställningsjobb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera