2022-08-04, 15:46
Medlem
Horrorgrams avatar
Stort leende här. Följde manikst Lisa Holm fallet. Fyfan vad skönt med rättvisa. Hoppas han inte dog direkt utan fick känna extremt dödsångest.
Citera
2022-08-04, 15:49
Medlem
Så trevligt! Det måste firas! Hoppas han fick lida en plågsam död..
Citera
2022-08-04, 15:51
Medlem
R.I.P
Rest .In. Pieces
✌🐰🔪
Citera
2022-08-04, 15:51
Medlem
Satt han verkligen på riktig livstid? Isåfall borde han fått leva och sitta kvar i fängelse till sin ålderdomliga död. Men jag tror inte myndigheterna lever upp till sitt ansvar om livstid, så antagligen hade han kommit ut i samhället igen.

På det sättet tänker jag att det var bra att han dog. Är ganska övertygad om att han hade skadat någon annan människa isåfall. Nu satt han tydligen med likar, så han själv blev skadad (dödad).
Citera
2022-08-04, 15:52
Medlem
Farbaute666s avatar
Jag såg det, och tänkte starta en tråd. Men efter 2 k inlägg så har jag lärt mig att kolla befintliga trådar först

Blev ärligt talat lite överraskad över hur många som med fullt synlig identitet gick in och gillade nyheten på Facebook och Aftonbladet. Inte så PK att göra det, men någonstans går väl gränsen även för PK.

Synd bara, riktigt synd att de två våldtäktsmännen inte kunde ta livet av varandra istället för en 14-åring med föräldrar (GM) och balten som mördade Lisa.
Citera
2022-08-04, 15:53
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Så kan det gå.
Citera
2022-08-04, 15:54
Bannlyst
Ruttna i helvetet smuts! Att bli shankad i halsen var ett bra straff.
Hennes föräldrar skålar säkert med fin champagne ikväll.
Citera
2022-08-04, 15:55
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Hur mycket hade han kvar av straffet?
Det hade ju varit bättre om han tagits av daga nån vecka innan han skulle ha släppts ut.

Han satt inne på livstid.
Citera
Medlem
nousernameneededs avatar
Äcklet fick vad han förtjänade...
Citera
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Stort leende här. Följde manikst Lisa Holm fallet. Fyfan vad skönt med rättvisa. Hoppas han inte dog direkt utan fick känna extremt dödsångest.

Det var nog det enda fallet jag läste om dagligen och följde. Det var väldigt jobbigt att höra när de hittade henne.

Tycker detta inte gör det varken bättre eller sämre. I mina ögon har GM inget värde längre. Det är förbrukat. Han kunde lika gärna dö eller ruttna i fängelset i 50 år. Spelar ingen roll. Huvudsaken är att han aldrig släppts ut igen.

Hon hade hela livet framför sig. Sommarjobbade och kom aldrig hem igen.
Citera
2022-08-04, 15:56
Medlem
Han förtjänade inte livet. Han borde ha blivit en sats i sin mammas mun.
Dock synd att han är död, då hans lidande är över. Han fick 7 år för att ha mördat och våldtagit en liten flicka.
Han borde ha varit frihetsberövad tills han var 80 och utsatt för våld med jämna mellanrum.
Han förtjänade att sitta deprimerad, uttråkad och stundvis rädd i sin cell mycket längre än 7år.
Citera
2022-08-04, 15:57
Medlem
lighten-ups avatar
Ironiskt nog så var det dessutom han själv som ville bli flyttad till ett litauiskt fängelse det här hade nog inte hänt så lätt i ett fängelse i Sverige, tror jag.

Jag säger bara en sak - KARMA!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in