Citat:
Ursprungligen postat av
Conception
Det går att utläsa ganska så snabbt av detta hur lång tid Ryssland trodde det skulle ta. Det är uppenbarligen bara du som inte ser det.
Nej, det finns bara i din fantasi.
Vad som finns är en målplan.
Avnazifiering och avmilitarisering.
Inget ens om några territoriella mål faktiskt.
Och jag tycker man har lyckats ganska bra på mala ner den ukrainska armén.
Synd bara att Kiev själva skulle decimera ukranassarna.
Jo, och de bredare målen. De som presenterades 16 december ifjol.
Ingenting om när detta skulle vara klart.