Citat:
Ursprungligen postat av
OnceUponACreek
Ja, vi inspireras så till den milda grad att vi använder direkt proxy med fluktrerande DNS istället. Men visst, Kaspersky gjorde ju självklart sitt namn hört hahahahahaha. Nötter, sigh....nötter. Jag sitter i KY, och BÅDE på min proxy såsom direkta linje har jag RT tillgängligt.....men, men, det är ju förbjudet i heeeeeeeeeeeeeeeeela väst. Det är fan ta mig det enda dessa stackars oinsatta låtsaskommunister kan skrika om....om och om igen. När det kommer till direkt och informativ fakta delar de med sig utav NADA, och detta NADA är isåfall endast om hur jävla usla alla andra från EU till USA är, och dessutom sitter en del och tycker det är orättvist att det inte tillåtes vara en diskussion om Nicaragua här i tråden om UKRAINA(eller vad säger du mr SVEN?) Skam på torra land som vi säger i det RIKTIGA Sverige.
Det är helt enkelt inte sant att Drozd eller jag aldrig delat med oss av direkt och informativ "fakta". Det är nog med "fakta"-biten det blir problem — eller som ni har problem... eftersom ni underkänner det mesta. Och tjatar om det. Att det inte räknas. Men jag har även länkat till allt från SVT till NYT och Jerusalem Post. I rättvisans namn.
När det gäller diskussionsämnen gör vi väl inget annat än diskuterar kriget och Ryssland/Ukraina. Har du sett mig skriva inlägg riktade direkt till enskilda användare där jag kallar dem "markerade" eller "avslöjade" och säger åt dem att "bryta"? Nej det har du inte, kort och gott eftersom jag är mer intresserad av diskussion än skvaller.
Dessutom tycker jag att det är förjävligt att det inte går att göra jämförelser med andra krig och länder utan att det kommer en flock gamar och hackar för glatta livet. Inläggen som sådan brukar inte rensas bort av moderator, och tur är väl det.