2022-08-01, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Janne i Märsta är min bae .... Logga in då det är kö

Vad får dig att tro att jag inte är inne redan raring? Glöm inte att berätta vad du heter också.
2022-08-01, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkish90
Vad får dig att tro att jag inte är inne redan raring? Glöm inte att berätta vad du heter också.
sug av mig och jobba ner kön jag är måndag vresig sluta larp noob du är inne och pröjsar 20k/msg orkar inte
2022-08-02, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Nu är toalettlocket stängt.

Är du inte med i båtsnack Mops?
2022-08-02, 09:57
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johanneze
Är du inte med i båtsnack Mops?
Skulle vilja utnämna mig själv till toaexpert faktiskt
2022-08-02, 11:47
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Skulle vilja utnämna mig själv till toaexpert faktiskt
Detta känns väldigt betryggande för att jag behöver dig. Jag har spolat ner mina strumpbyxor och dildo i toaletten. Hoppas att du kan återkomma med planer hur vi kan rensa detta. Det kanske är så att du kan laga hål i taket med då är du den jag söker. Du kanske kan adda mig på Instagram.
2022-08-02, 12:03
Medlem
Citat:
sug av mig och jobba ner kön jag är måndag vresig sluta larp noob du är inne och pröjsar 20k/msg orkar inte

brukar ligga på minst 8k i veckan raring, men då har jag inte haft turen att ha bonusar som du
2022-08-02, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linkish90
brukar ligga på minst 8k i veckan raring, men då har jag inte haft turen att ha bonusar som du
Bra det ursäkta min vresighet då, ja bonusar är känsligt ämne, men att få vara toalett är ju en bonus i sig
2022-08-02, 13:38
Medlem
Citat:
Bra det ursäkta min vresighet då, ja bonusar är känsligt ämne, men att få vara toalett är ju en bonus i sig

Eller att man faktiskt får köra upp diverse föremål i anuset, det är väl ändå lite bättre? Saknar dock fjärt snubben, någon som sett honom? Har haft extremt blöta fisar på senaste.
2022-08-02, 16:15
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Detta känns väldigt betryggande för att jag behöver dig. Jag har spolat ner mina strumpbyxor och dildo i toaletten. Hoppas att du kan återkomma med planer hur vi kan rensa detta. Det kanske är så att du kan laga hål i taket med då är du den jag söker. Du kanske kan adda mig på Instagram.
Har inte Instagram. Har du provat att försöka få upp strumpbyxorna med en buttplugg?
2022-08-02, 16:16
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Den bästa bonusen.
2022-08-02, 16:21
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Har inte Instagram. Har du provat att försöka få upp strumpbyxorna med en buttplugg?
Ärligt talat kan jag säga att jag har lånat ut buttpluggen till farmor. Tror du att det kan fungera med en självlysande strapon med neonljus? Då känns det som att detta kan vara en framgång.
2022-08-02, 23:30
Medlem
Helvetejävla köer sån ågren

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in