2022-07-28, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Tack för tipset, jag ska testa det på min laptop sen! Tycker att det kan vara svårt att läsa texten ibland.
Du kan även byta font och storlek text i t.ex. Chrome, testa Monospace så blir det lättare att läsa.
2022-07-28, 20:42
Medlem
Roidberts avatar
Är det riktigt segt att få meddelanden på JH/chattcentralen för någon annan just nu? Det verkar som att kl 23 och framåt är den bästa tiden att jobba, men jag måste ju tyvärr sköta sömnen och kan inte vara uppe hela natten... Just nu kan jag nog inte ens skriva 30 mess på en timme, så segt är det att vänta på nya mess. När det blir bra tryck kan jag skriva 65-70 på en timme.
2022-07-30, 11:36
Medlem
Suecokids avatar
Någon som har problem med lönen från jh? Brukar alltid få mellan ons-fre, ingenting nu. Står ju iofs i fakturamejlet att det kan ta upp till 7 dagar?
2022-07-30, 12:38
Medlem
--2--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
Någon som har problem med lönen från jh? Brukar alltid få mellan ons-fre, ingenting nu. Står ju iofs i fakturamejlet att det kan ta upp till 7 dagar?

till Bitsafe? fick den i torsdags.
2022-07-30, 13:33
Medlem
Suecokids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --2--
till Bitsafe? fick den i torsdags.

N26 kör ja!
Kan väl va nån fördröjning också, såhär i sommartider. Får väl annars byta till bitsafe!
2022-07-30, 22:44
Medlem
Enorm kö. Det var bara det.
2022-07-30, 23:59
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Enorm kö. Det var bara det.
Nu är toalettlocket stängt.
2022-07-31, 02:06
Medlem
Roidberts avatar
För mig känns det ofta helt dött på tiderna när teckensnittet sänks till 100 på JH. Min gissning är att fler operatörer loggar på och de som redan har konversationer igång sedan innan får flera mess medan jag blir utan om jag precis har loggat in? Vad tror ni? Jag verkar få många fler mess när 150 tecken krävs. Då är det ofta ingen väntetid alls mellan mess.

Kan tyvärr inte jobba många timmar oavbrutet då jag är pappa med barn hemma och när jag skriver på jobbet måste jag ju också lämna datorn då och då. Antar att det skadar ens möjlighet att bygga kö eller vad man nu ska kalla det?
2022-07-31, 06:34
Medlem
--2--s avatar
dessa meddelanden är bäst

Citat:
Godm Du. arb 07 göteborg, sex borta. Vän i Grekland åka sem. juli oktober 10, född norsk. Singel? Kanske ringrostig gösta namn. åka skidskor liten hare. Bio mat hotell livet. Som en saga? Många hundar liten katt. Fri som vinden. Årskort? KANSKE. Vinet hundar och båtar, livet leker. Inga-lill DÖD 07, blev LEDSEN. Över det. Ny fitta önskas. kåt gubbe kulmage, fitta i kuk hål röv hål. kiss i mun ja tack. analt nej tack EJ BÖG. VAR BOR DU????
2022-07-31, 07:40
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --2--
dessa meddelanden är bäst

Fan ni utnyttjar på riktigt utvecklingsstörda människor 😂

Liksom ingen som faktiskt har alls hästar hemma skriver. inga-lil död 07. Ledsen. Över det. Ny fitta sökes 😂
2022-07-31, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Bits med vassa gaddar.
😂😂😂
2022-07-31, 15:03
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Fan ni utnyttjar på riktigt utvecklingsstörda människor 😂

Liksom ingen som faktiskt har alls hästar hemma skriver. inga-lil död 07. Ledsen. Över det. Ny fitta sökes 😂
Detta är nog en udda kuf som har fått utegångsförbud och har en vårdare. Dom flesta är ju ganska om och har alla hästar hemma. Men så är det ju även i Ica-butiken och på Citygross där hittar man alltid udda folk. Denna form av meddelande är unika såna ska man bara ta vara på och bara logga allt som går.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in