Citat:
Ursprungligen postat av
dualtofilter
Det verkar bara finnas en person som stämmer in på namn och ålder. Efternamn kan man alltså få ut på tex ratsit. Någon PMade mig och sa att det finns indikationer på att hon faktiskt är ordningsvakt om man söker på internet. Men för mig känns det lite märkligt varför en person kommer in på flashback och lägger ut bara förnamnen, vad var syftet med det? Kan ju vara någon som bara kommit in och lagt upp namn på några kompisar eller vad som helst. Möjligen att det är någon som varit en del i något steg kring detta (vittne eller dylikt) som faktiskt bara har förnamnen.
Jag vet inte heller hur säkra vi egentligen är på att BO stämmer? Men det har ju iallafall funnits viss aktivitet där, även om inget direkt går att bekräfta mig veterligen.
BOs namn kom ut tidigt i tråden och från fler skribenter, samt att det verkar även som att någon som varit på plats indirekt bekräftar. Media har skrivit 47 årig man från Bromma, som stämmer in.
Skribenten som droppat förnamnen på MGMs finner jag trovärdig, det kan finnas olika anledningar till att hen inte postat mer, ännu, exempelsvis att det är väldigt få personer som känner till efternamnet. Risk för ofrivillig outning......för MGMs och/eller företaget de jobbar på.