Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Tänk att vara "Blot-Sven" eller "psychicsailor". Tänk att sitta och se den här ondskan och sen alla troll som förnekar allt eller skyller det på ryssen. Och sen bestämmer man sig för att vara "neutral". För sanningen ligger väl nånstans mittemellan? Fy fan. Om Ukrainadårarna är öppna brottslingar och onda dårar varenda en av dem så är de åtminstone öppet onda. De står för sin blodtörst. Ni däremot, för er kan man bara känna förakt. Jävla fegisar. Vi har en helt öppen kamp mellan gott och ont, och ni väljer att inte ta sida.
Vem tror du att du lurar?
Det där funkar kanske på ryssar fångna i ryssland men inte på oss svenskar.
Är det verkligen värt att representera ondskan för så lite effektivitet? Du kanske lurar 1 av 1000. Ett litet tag, sen inser de flesta att ryssland är ren ondska och representerar det sämsta hos människan.
Är det värt att göra sig till åtlöje varje dag? För att uppnå ännu mer förakt för ryssland?
Man kan ju tro att rysstrollen härinne jobbar åt nån som vill ryssland illa?
Varför tror du att ryssar och rysstroll är så himla bakvända? Varför blir allt ryssar gör dåligt?
Har du någon insiderinformation på vad som är så otroligt fel med ryssland? Vi svenskar är ganska nyfikna på detta.
För oss verkar det som att ryskhet är lika med sinnessjukdom.
Varför är ryssar så bakvända och efter tror
du?
Mvh