Citat:
Ursprungligen postat av
Diskuterarn
Spiralen slutar inte där din jävla idiot. Ryssland har kärnvapen. Tror du verkligen inte att de kommer använda de om allt går åt helvette där?
Nej, det gör jag inte. Men det spelar ju egentligen ingen roll.
Låt dem använda sina kärnvapen.
De kanske hinner avlossa ett par mot Kiev, Odessa.
Och sen då?
Sen är fitt-ryzzland utraderad från kartan.
Inte allt för otroligt att ryzzarnas kärvapen, som inte testats sedan 60-talet, inte ens klarar avfyrningsmomentet. Pengarna som skulle ha gått för att lösa Y2k-problemet hamnade säkert i en lustyacht på medelhavet.
Du tror alltså att ryzzfittorna skulle offra Moskva och St Petersburg för några futtiga kvadratkilometer jord i östra Ukraina?
Det är dig de kallar för Beirut? För att du är så jävla bombad!