2022-07-28, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunny5
Han köpte en ny hund

Ah ok 👍🏻
Citera
2022-07-28, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haschpundaren
Jo, han var tidigare misstänkt för synnerligen grov misshandel, det har nu Ä N D R A T S och han är nu misstänkt för vållande till annans död.

Rubriceringar Ä N D R A S hela tiden i brottmål, beroende på vad som framkommer i utredningen.

Det var inte så åklagaren sa.
Citera
2022-07-28, 19:51
Medlem
Citat:
Jo, han var tidigare misstänkt för synnerligen grov misshandel, det har nu Ä N D R A T S och han är nu misstänkt för vållande till annans död.

Rubriceringar Ä N D R A S hela tiden i brottmål, beroende på vad som framkommer i utredningen.

Du har fel. Åklagare/ polis har inte ändrat nånting. Han häktades inte misstänkt för mord, troligtvis pga att de inte har några som helst bevis för att han hade uppsåt att döda, utan han häktades misstänkt för grovt vållande till annans död och synnerligen grov misshandel. I åklagarens häktningsframställan så står det dock fortfarande mord.
Citera
2022-07-28, 19:51
Medlem
Citat:

Såhär står det i Aftonbladet

Citat:
I dag häktades pappan för grovt vållande till annans död och synnerligen grov misshandel.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/bGRBkk/spadbarn-dod-i-sodermanland-pappan-begard-haktad-for-mord

Åklagaren ville dock att han skulle häktas för mord. Vad är oklart??
Hasch…..
Citera
2022-07-28, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karestan
Hittar inte kontot när jag söker på namnet, någon som kan ditektlänka? ✊🏻

https://instagram.com/lukas_ekblad?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Citera
2022-07-28, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartvargen
Intressant att bäbisen har solglasögon på två av tre bilder efter bilden med blåmärket kring ögat. (På Instagram).

Tänkte också på det...
Allt tillsammans blir en aning märkligt och ifrågasättande.
Citera
2022-07-28, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazdockans
Du har fel. Åklagare/ polis har inte ändrat nånting. Han häktades inte misstänkt för mord, troligtvis pga att de inte har några som helst bevis för att han hade uppsåt att döda, utan han häktades misstänkt för grovt vållande till annans död och synnerligen grov misshandel. I åklagarens häktningsframställan så står det dock fortfarande mord.

Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Såhär står det i Aftonbladet

https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/bGRBkk/spadbarn-dod-i-sodermanland-pappan-begard-haktad-for-mord

Åklagaren ville dock att han skulle häktas för mord. Vad är oklart??
Hasch…..
Ni är dumma i huvudet båda två uppenbarligen och kanske borde lära er läsa.

Båda blev först misstänkta på sannolika skäl för synnerligen grov misshandel
Citat:
Polisens initiala undersökningsåtgärder gjorde att misstankar om brott uppstod och under sen eftermiddag anhölls två personer av åklagare. De är misstänkta för synnerligen grov misshandel.
(källa här: https://polisen.se/aktuellt/handelser/2022/juli/25/25-juli-1723-misshandel-grov-trosa/ ) ingen var häktad då. Sedan har brottsrubriceringen ändrats, det är allt jag har sagt. Sedan vad ni fantiserar ihop om mord och åklagare skiter jag fullständigt i, horungar som er är inte värda min tid.
Senast redigerad av Haschpundaren 2022-07-28 kl. 20:12.
Citera
2022-07-28, 20:08
Medlem
På fb lägger han ut en bild när bebis är nyfödd. Där kommenterar mamman att hon vill vara där med dem 😳 22/2
Citera
2022-07-28, 20:11
Medlem
meiis avatar
Citat:
*Ursprungligen postat av*Svartvargen
Intressant att bäbisen har solglasögon på två av tre bilder efter bilden med blåmärket kring ögat. (På Instagram).

Citat:
Ursprungligen postat av DeepRoses
Tänkte också på det...
Allt tillsammans blir en aning märkligt och ifrågasättande.

Ni överdriver ju allt så sjukt mycket 🙈 hon har ju solglasögon för att det är sol och dessutom är det ett kort med solglasögon och ett utan samma dag 15 maj.
Jag ser dessutom inte det minsta blåmärke åå fotot ni nämner 🙄
Citera
2022-07-28, 20:16
Medlem
Citat:
Ni är dumma i huvudet båda två uppenbarligen och kanske borde lära er läsa.

Båda blev först misstänkta på sannolika skäl för synnerligen grov misshandel
(källa här: https://polisen.se/aktuellt/handelser/2022/juli/25/25-juli-1723-misshandel-grov-trosa/ ) ingen var häktad då. Sedan har brottsrubriceringen ändrats, det är allt jag har sagt. Sedan vad ni fantiserar ihop om mord och åklagare skiter jag fullständigt i, horungar som er är inte värda min tid.

Lever du i förorten med tanke på ditt språk?

Jo han häktades för synnerligen grov misshandel och grovt vållande till annans död.

Såhär står det i Trosa nyhetsmedia

Citat:
Pappan begärdes häktad för mord under torsdagen. Nyköpings tingsrätt meddelar efter förhandlingarna att mannen häktats misstänkt för synnerligen grov misshandel och grovt vållande till annans död.

??
Senast redigerad av MarkofTheBeast 2022-07-28 kl. 20:18.
Citera
2022-07-28, 20:16
Medlem
Bluebeast72s avatar
Sådana här nyheter gör att man verkligen önskar det finns en speciell plats i helvetet för denne gm..fy fan.

Vila i frid lilla barn, må alla änglar omfamna dig nu med värme när du slipper lidandet.
Citera
2022-07-28, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meii
Citat:
*Ursprungligen postat av*Svartvargen

Ni överdriver ju allt så sjukt mycket 🙈 hon har ju solglasögon för att det är sol och dessutom är det ett kort med solglasögon och ett utan samma dag 15 maj.
Jag ser dessutom inte det minsta blåmärke åå fotot ni nämner 🙄

Titta på andra bilden på hans instagram o andra fotot på lilltjejen så har hon ett stort blåmärke på bilden på ryggen det är def ingen skugga. Solglasögon, samt ofta filt eller täcke eller handuk runt kroppen....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in