Snuskgubben Jimmie (J som i problembarn) sa något smart för enda gången i denna serie, "jag fattar inte vad dans har med sex & göra", tur att vi har förtroende för danskans yrkeskunnande hon vet ju mer än oss vanliga om hur människan är beskaffad
Den nye programledaren är ju tillskillnad från farao nån slags terapeut, det är det nya klyftiga greppet.
För mig är programledaren inte helt okänd, för han ser ut som Robert Aschberg med peruk
Flashback imponerar som vanligt, ingen skriver förutom du och jag för att det är fotboll på nån annan kanal
Verkar vara upplagt för mer intriger och bråk denna säsong än förra. Verkar bli skämskudde som vanligt och roliga men hopplöst värdelösa lekar. I love it!
Den nya terapeuten tillika programledaren är bra mycket vassare än sin föregångare. Sen ser naturligtvis ett tränat öga att han går igång på att göra sina klienter upprörda. Det är sättet(tonfall, röstläge timing etc) han säger saker(ofta sanningar) till dem, som är medvetet provocerande och dominerande från hans sida. När klienten kommer hem efter ett möte med Philip, känner hen sig förödmjukad - ofta utan att kunna sätta fingret på varför("allt han sa var ju sant").
Senast redigerad av kulturstrateg 2022-07-22 kl. 07:52.
Snuskgubben Jimmie (J som i problembarn) sa något smart för enda gången i denna serie, "jag fattar inte vad dans har med sex & göra", tur att vi har förtroende för danskans yrkeskunnande hon vet ju mer än oss vanliga om hur människan är beskaffad
Den nye programledaren är ju tillskillnad från farao nån slags terapeut, det är det nya klyftiga greppet.
För mig är programledaren inte helt okänd, för han ser ut som Robert Aschberg med peruk
Flashback imponerar som vanligt, ingen skriver förutom du och jag för att det är fotboll på nån annan kanal
Den nye programledaren tillika terapeuten känner du igen från Lyxfällan där han coachar idioter som satt sig i skuld.
Han är dock lite tjockare i år om det ställer till det för igenkännandet.
Den nye programledaren tillika terapeuten känner du igen från Lyxfällan där han coachar idioter som satt sig i skuld.
Han är dock lite tjockare i år om det ställer till det för igenkännandet.
Det är ju en oerhörd förolämpning mot deltagarnas lyxproblem dom upplever i sina relationer, du kan ju räkna med att han tar med sig lyxfällan tänket i alla råd han ger, hans jobb är att banta ner & förminska deras lyxiga vräkiga lyckliga stunder tills att allt som återstår är att ha en relation med varandra
Jag igenkänner alla jag sätt eftersom jag har ett tränat öga, att jag inte gör det nu beror på att jag inte tittat på skitprogrammet lyxfällan
Citat:
Ursprungligen postat av kulturstrateg
Så det blev en ny säsong av DDR Big Brother.
Alla tjejer utom en är heterosexuell.
Den nya terapeuten tillika programledaren är bra mycket vassare än sin föregångare. Sen ser naturligtvis ett tränat öga att han går igång på att göra sina klienter upprörda. Det är sättet(tonfall, röstläge timing etc) han säger saker(ofta sanningar) till dem, som är medvetet provocerande och dominerande från hans sida. När klienten kommer hem efter ett möte med Philip, känner hen sig förödmjukad - ofta utan att kunna sätta fingret på varför("allt han sa var ju sant").
Betyder det att du tror att en av lesbianerna är straight? hon med dom porriga hårstrån på benen t.e.x
eller tror du dig hittat ett smyghomo?
Jag förstår att du står bakom Danielles "Privat Club 2: Intimste Spiele"-syn på sex i en relation eller har jag fel?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-07-22 kl. 15:57.
Det är ju en oerhörd förolämpning mot deltagarnas lyxproblem dom upplever i sina relationer, du kan ju räkna med att han tar med sig lyxfällan tänket i alla råd han ger, hans jobb är att banta ner & förminska deras lyxiga vräkiga lyckliga stunder tills att allt som återstår är att ha en relation med varandra
Jag igenkänner alla jag sätt eftersom jag har ett tränat öga, att jag inte gör det nu beror på att jag tittat på skitprogrammet lyxfällan
Betyder det att du tror att en av lesbianerna är straight? hon med dom porriga hårstrån på benen t.e.x
eller tror du dig hittat ett smyghomo?
Jag förstår att du står bakom Danielles "Privat Club 2: Intimste Spiele"-syn på sex i en relation eller har jag fel?
Naturligtvis är tre av lesbianerna straighta. Den enda som är lesbisk på riktigt är den krullhåriga nördpojken med fitta, AKA Rhys Ifans Notting Hill-alter egos namne.
Naturligtvis är tre av lesbianerna straighta. Den enda som är lesbisk på riktigt är den krullhåriga nördpojken med fitta, AKA Rhys Ifans Notting Hill-alter egos namne.
Vad får du att det är 3 lesbianer ifrån?
Låter som det kommer in ett nytt flatpar i framtida avsnitt som du förstås redan sätt?
Är på första avsnittet nu av andra säsongen. Jag hatar det lesbiska paret med hela min kropp. HuR FAN KAN MAN HETA "SPIKE", VAD ÄR DET FÖR ÄCKLIGT JÄVLA NAMN. FÅR PANIK OCH VILL SLITA UT ALLA MINA ORGAN
Är på första avsnittet nu av andra säsongen. Jag hatar det lesbiska paret med hela min kropp. HuR FAN KAN MAN HETA "SPIKE", VAD ÄR DET FÖR ÄCKLIGT JÄVLA NAMN. FÅR PANIK OCH VILL SLITA UT ALLA MINA ORGAN
Håller definitivt med om spaningen att Jimmy eventuellt har varit (eller är?) missbrukare. Speciellt med tanke på att han tydligen inte har någon familj överhuvudtaget och den yngre tjejen är den enda han har. Inte omöjligt att resterande familj brutit med honom på grund av missbruk. Förstår verkligen inte vad hon ser i honom?
Vidare så förstår jag inte heller hur tjejen i det orangea paret står ut med att bli kallad mupp och efterbliven? "Jargong" är att man skojar med varandra och då har jag förståelse för att par ibland på skämt kallar varandra saker, men han är ju fullt allvarlig när han trycker ned henne. Kanske desperat helt enkelt eller något form av självskadebeteende.
Överlag verkar denna säsongen vara upplagd för ännu mer drama än den förra vilket ju onekligen är underhållande! Nya programledaren verkar inte heller vara rädd för att stir up some shit.
Ett par naturliga läppar har tryckts mot varandra så att det smittade över på den andre.
Svt trappar upp sitt hudfärgs-lotteri, nu klår man redan förra säsongen i folkutbyte
"Övriga deltagare är Yasmina "Spike" Strömberg och Johanna "Yoxx" Martinsson från
Linköping, Mariama Fatty (härligt efternamn)"
Trist att bara heta Yasmina och Johanna så det är klart att man måste bli något mer än så
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-07-23 kl. 22:06.
Amanda har usel självkänsla, vilket beror på att hon var utstött som barn p.g.a att hon ansågs ful och tråkig av sina klasskamrater. På högstadiet blev hon fjortis och började hänga med white trashet. Det var också då hon började använda perverst sex som ett klister att hålla samman sina dysfunktionella relationer med. När hon till slut helt gett upp hoppet om att nånsin kunna ha ett sunt förhållande, så sprutade hon in botox i läpparna.
Att skaffa kuksugarläppar är ett sätt för en kvinna att bekräfta både för sig själv och omvärlden att hon gett upp sig själv. Det finns inte en enda kvinna med kuksugarläppar som lever i, eller har levt i ett sunt förhållande.
Blowjob-Manda befinner sig i ett tillstånd av kronisk förnekelse. Detta kan man se i hennes blick, som är snarlik blicken hos en sektmedlem, dvs självutplånande och konstant defensiv - redo att förneka allt som upplevs hotande mot sekten, eller i detta fallet relationen.
Det här är inte blicken hos en person som just fått höra nåt absurdt och felaktigt. Det här är blicken hos en person som vet att det som sägs till henne är sant och är totalt inställd på att förneka det.
Oerhört underhållande och tillfredsställande när Philip utan förbehåll slängde sanningen i ansiktet på henne. Han såg nästan igenom dem för bra. Han har med största sannolikhet själv varit i förhållanden där han varit dominerande och "respektlös" mot sin partner. Han känner igen både Francos teknik("hon upplever det som respektlöst") samt blowjob-Mandas totala självutplånande för att hålla relationen vid liv. Han är bra som coach, men visst har han en släng av narcissism
Franco mådde dåligt eftersom han vet att Philip har rätt i att deras relation vilar på en falsk grund. När han beslutade att de skulle åka hem började blowjob-Manda desperat att rapa floskler ur boken "Saker kvinnor säger för att intala sig själva att deras dysfunktionella relation är normal". Fungerande relationer är "monotona" och relationer med konstant bråk är utvecklande och sunt - "man kommer ur starkare". Ja, blowjob-Manda, det gör ni...
...eftersom du utplånar dig själv mer och mer efter varje bråk
Nästa vecka är det ur askan i elden. Som ersättare kommer ett 18-årigt flickkött med om möjligt ännu sämre, eller iaf ännu tidigare raderad självkänsla. Utrustad med ett par redigt uppblåsta kuksugarläppar och tillsammans med en lismande, spinkig och ful arab till pojkvän som vill ha kontroll över henne 24/7.