Citat:
Jag har vidimerat att Ryssland har bombplan och att dessa kan de facto användas till bombmattor genom en basal källa. Du har inte vidimerat din position annat än att hävda att jag har fel. Det andra tänker jag inte kommentera eftersom det är oseriöst, provokativt och kontra-produktivt för diskussionen.Jag skall vara vänlig och säga att jag inte förväntar mig ett svar på TU-160's möjlighet till att fälla bombmattor. Du är så ute och cyklar i din övertygelse och FÖRHOPPNING att ingen annan VET vad du egentligen pratar om, så det vore till och med dumt av mig att dra dina wikipedialänkar vidare till REELL verklighet och ännu mindre spakanden mellan vingar. MEN, det var DU som satt och kritiserade ALLA oss andra här för att vara okunniga idioter som inte förtjänade DIN uppmärksamhet, så därför tänker jag köra upp ett finger i röven på dig samtidigt som jag ödmjukt ber dig att hålla käften och istället ta dig tillbaks till din IT-tråd. Helt otroligt hur mycket man kan tro på sig själv sålänge sällskapet hålls tyst och återhållet. Sista gången du använder denna tråden till att negligera och ta oss för givet MR. Respektlöst och korkat så det står härliga till. VÄX UPP!
Citat:
Du får ursäkta men du kan inte förvänta dig att få svar direkt på ett forum. Det är alltid en fördröjning. Åh, jag har erkänt många gånger att jag inte är någon militärexpert. Jag svarade bara på frågan. Du verkar dock ha flugit Tu-22 och Tu-95. Hur kommer det sig?
99% av ditt svar till mig gällande återkopplingar till DINA påståenden om Bombflyg såsom hur värdelösa ALLA vi andra i denna tråden är fullständigt nonsens som inte har med dina påståenden och än mindre mina svar att göra.Det tog alltså dig 2 timmar och 41 minuter att svara på att Ryssland har tre bombare? Ok, så låt oss diskutera dem, eftersom att du känner till deras betäckningar....sigh. Vill du vara så snäll att beskriva hur TU-22 och 95 skall kunna göra det du beskriver? Och nej, du behöver inte dela med dig utav länkar eller dylikt eftersom att jag fick äran att spaka dessa hemska kreationer under några år(84-87). Sedan nämner du en siffra om hur mycket faktisk last TU-160 KAN bära ja.....menar du att detta är lasten i sig själv, i siffror mätt, gör att det vore ett plan gjort för bombmatteuppdrag i UKRAINA eller NÅGON ANNANSTANS? I så fall kan du ju istället för att ägna två timmar på att försöka verka intellektuell med svar om allt annat än saken i sig självt, dela med dig utav dina expertkunskaper och anledningen till att TU-160'or inte användts eller kommer till att användas i UKRAINSKT luftutrymme. Du ägnade med andra ord över två timmar till att försöka få din hävdan accepterad utan den MINSTA återkoppling till VARFÖR DEN INTE är sann. Du upplysta speciella mästare du....förklara för mig/oss hur en TU-160 skulle kunna utföra en raid med bombmattor. Tack på förhand....
Senast redigerad av Edgerton 2022-07-27 kl. 23:44.
Senast redigerad av Edgerton 2022-07-27 kl. 23:44.