Citat:
Jag skulle nog ta det lite lugnt med köpknappen, personligen. Innan det här är klart så är det vänt till något negativt
I min egen portfölj så har NG Energy som jag har nämnt här någon gång gått upp 100% på en vecka. Ångrar att jag inte pushade den då det annonserades om återköp, det var så bearish överlag, så jag var tyst. However, ett återköpsprogram i en aktie med låg likviditet har visat sig väldigt effektivt.
I övrigt
Vet inte vad för diskussionsstorm den här filmen kan skapa mellan de som är intresserade av inflationsteorier, Herr Nilsson och opponent, men jag tar risken.
Själv ser jag den som en liten undervisningsfilm till den lokale stollen som fortfarande tror ESG är för klimatets skull. Bra faktiskt, kanske för att det är confimation för egen tro
https://www.youtube.com/watch?v=IwvGlF9_fpw&t=1463s
Ps. lite drucken, så om det är osammanhängande text så skyller jag på det
I min egen portfölj så har NG Energy som jag har nämnt här någon gång gått upp 100% på en vecka. Ångrar att jag inte pushade den då det annonserades om återköp, det var så bearish överlag, så jag var tyst. However, ett återköpsprogram i en aktie med låg likviditet har visat sig väldigt effektivt.
I övrigt
Vet inte vad för diskussionsstorm den här filmen kan skapa mellan de som är intresserade av inflationsteorier, Herr Nilsson och opponent, men jag tar risken.
Själv ser jag den som en liten undervisningsfilm till den lokale stollen som fortfarande tror ESG är för klimatets skull. Bra faktiskt, kanske för att det är confimation för egen tro
https://www.youtube.com/watch?v=IwvGlF9_fpw&t=1463s
Ps. lite drucken, så om det är osammanhängande text så skyller jag på det

Perfekt, behöver movietips, sitter och surar över att jag lämnade ett gäng Nasdaqbjörnar efter raset igår, försökte fly ut ikväll men handeln stänger 20.00. Fuckers. Snacka om att fucka upp portföljens gains i onödan, förståndshandikappad! "Ehh jag gissar på race, men ligger med Nasdaqbjörnar, gööh dräggel, jorden är platt" Nu får jag grubbla på när/om jag skall sänka GAV och IGEN oroa mig för att de skall knockas. Kan ju inte kasta in cash om de nollas... snacka om att skapa sig problem.
Haha, NG Energy, fy fan vad nice, 19% idag, helt makalöst, bara att gratulera! Jag lyckades lägga upp den på bevakningslistan men sedan kom jag inte längre. Exakt, det var för Bearish läge