De senaste året har jag noterat att Jimmie tycks lägga på sig allt mer hull mellan varje tv-framträdande han ställer upp i. Han han blivit riktigt rund i ansiktet och rumpan har börjat hänga. Men framförallt är det bukfettet som drar i väg i en rasande fart. Skjortan spänner tajt om magen som hänger allt djupare och djupare.
Egentligen var det väl väntat. Spelmissbruk, läkemedelsbehandlad depression och skilsmässa. Tro fan han tröstäter.
Men nu börjar jag bli orolig för Jimmies övervikt. Har ni andra noterat denna förändring, hur ser det ut på en 10-årsperiod, kommer han komma till rätta med vikten?
Om Jimmie inte ens kan ta hand om sig själv och sin egen kropp. Hur ska han då kunna ta hand om ett helt land?
Senast redigerad av Bengt-Erik 2022-07-27 kl. 21:21.
De senaste året har jag noterat att Jimmie tycks lägga på sig allt mer hull mellan varje tv-framträdande han ställer upp i. Han han blivit riktigt rund i ansiktet och rumpan har börjat hänga. Men framförallt är det bukfettet som drar i väg i en rasande fart. Skjortan spänner tajt om magen som hänger allt djupare och djupare.
Egentligen var det väl väntat. Spelmissbruk, läkemedelsbehandlad depression och skilsmässa. Tro fan han tröstäter.
Men nu börjar jag bli orolig för Jimmies övervikt. Har ni andra noterat denna förändring, hur ser det ut på en 10-årsperiod, kommer han komma till rätta med vikten?
Vänta till du kommer i 30års åldern (när det började för honom enligt dig), drabbar dom flesta.
Rimmar med hans depression och spelmissbruk. Hans ex knullar nån vindkraftsverksnubbe och han fortsätter vara i sitt missbruk. Säkert börjar knarka också
Tycker det är en intressant aspekt att hur ska någon som knte kan ta hand om sig själv ta gand om andra. För egen del har jag svårt att ha förtroende för personer när deras BMI börjar dra iväg