2022-07-27, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Men käre värld så hemsk mamman ser ut, med tatueringar på händer, knogar, fingrar och hals, och flera hål i öronen. Men jag ser ändå inga tecken på misbruk - hon ser inte direkt nedgången ut.

Ungen är söt... Man undrar ju vad det var som gick så snett.
Var kan du se mamman?
Citera
2022-07-27, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenVise73
5e raden bilden i mitten på hans instagram

Det är ju en skötbädd som ligger på en bänkskiva.
Citera
2022-07-27, 01:17
Medlem
Otroligt va mycket fel och brister det går att hitta på denna Instagram! Hoppas aldrig min Instagram blir granskad på detta vis, går säkert att hitta tusen fel.
Tycker allt ser helt normalt ut på bilderna.
Citera
2022-07-27, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hertingenavketchup
Jag kan säga såhär. Hela den här tråden har fel på sååååå många plan. Jag vet vad som hänt men kommer definitivt inte säga något på flashback. För det rör inte er. Men jag kan heller inte bara vara tyst när ni smutskastar en mamma som inte förtjänar det. Ni kan sluta spekulera för ni är helt ute och cyklar.
Du vet inte alls vad som hänt, hur skulle du kunna veta det om du inte var på plats? Och de (föräldrarna) som var på plats är anhållna för synnerligen grov misshandel och får knappast kontakta dig och berätta sin version.
Du är bara ett troll.
Citera
2022-07-27, 01:30
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Var kan du se mamman?

På Facebook.
Citera
2022-07-27, 01:40
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Svensk pappa..

Då kan vi lägga ner tråden. Säkert något missförstånd
Citera
2022-07-27, 01:47
Medlem
Tragiskt att det inträffat. Tråden fylld av spekulationer utan klarhet i vem skuldbördan ligger på. Tråden lär poppa upp igen när dom kommer.
Citera
2022-07-27, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Och det är instagram du tittat på och inte Aftonbladet? Bebisen i den artikeln har definitivt tom blick.
Kanske nåt medfött, eftersom hon föddes för tidigt..lätt utv hämning e.l. fast det borde de kanske upptäckt men svensk sjukvård är inte vad den varit
Citera
2022-07-27, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steepfor4minutes
Ingen som nämnt huden som kan ses på mannens instagramkonto. Hunden är av rasen Malamute som enligt rasbeskrivningen är en dominant ras med hög energinivå som kräver mycket fysisk och mental stimulans som rentav blir destruktiv vid understimulering. Rasen är lojal sin ägare och INTE barnvänlig.
När mamman var på jobb så kanske det slog slint för den nonchalerade hunden som I ett oövervakat ögonblick började tugga på spädbarnet.
Intressant vinkel. Hundanfall?
Citera
2022-07-27, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steepfor4minutes
Ingen som nämnt huden som kan ses på mannens instagramkonto. Hunden är av rasen Malamute som enligt rasbeskrivningen är en dominant ras med hög energinivå som kräver mycket fysisk och mental stimulans som rentav blir destruktiv vid understimulering. Rasen är lojal sin ägare och INTE barnvänlig.
När mamman var på jobb så kanske det slog slint för den nonchalerade hunden som I ett oövervakat ögonblick började tugga på spädbarnet.
Alaska Malamute är väl kanske inte någon optimal familjehund för vem som helst. Men jag har 4 familjer i min bekantskap som har och har haft under barnperioden och det har varit fantastiska hundar som haft mycket omsorg om och sett efter barnen i alla deras åldrar. Så dom kan fungera alldeles ypperligt med.
Citera
2022-07-27, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Nej, J.P är I.P:s pappa. L.P är I.P:s mamma. Alla bor på samma adress.

Helt uppenbart i denna tråd på FB: https://m.facebook.com/hauptlakrits/posts/5466294646721767?_se_imp=2jJmTW6u27WGzCXpL

Vad är uppenbart här? Ser bara reklam för godis. Såg inga kommentarer från/om ovan nämnda personer heller?
Citera
2022-07-27, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Det ser ut som en blåtira ja, men kan inte något syskon tappat nåt på bebisen eller så? Sånt händer. Hur som tycker jag det är konstigt om barnet är 7 veckor för tidig utan kuvös ens på första bilderna. Solsängen, en sån fick min ena syrras båda ungar ligga med för de fick gulsot pga blodgrupp eller vad det var, ena ungen var fyra veckor tidig och låg inte i kuvös. Kanske hade hon räknat fel?

Min dotter föddes i v 31. Låg aldrig i kuvös och bara 10 dagar på Neo innan vi fick åka hem.. Vi hade inte räknat fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in