2021-08-25, 21:57
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Där kom det precis som jag skrev för någon dag sedan. Dojan fast med mjuklandning skulle gissa han lånar helt inom 6-12 mån. Nu får han sortera gem

https://www.dagensmedia.se/medier/ro...nte-for-evigt/

https://www.dagensmedia.se/medier/ro...lutar-pa-nent/

Gick snabbare än jag trodde
Senast redigerad av Jenshall 2021-08-25 kl. 22:01.
Citera
2021-09-04, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solitud
Ha ha, nej, försök inte.

Du ska svara på var du fick det här från:

Citera mig. Och försök inte klippa och klistra ur kontext.

Du är en lögnare, så försök inte komma tillbaka och låtsas som att du vill ha en diskussion nu, din pajas.

För att baserat på det lilla du skrev och hur du skrev det, så kan jag nästan garantera att du är vänster och en "god antirasist". För att ni är alla likadana, som jag skrev: ohederliga, lögnaktiga, antiintellektuella och saknar moral.

Om man skulle gå igenom dina tidigare inlägg, så kan jag satsa en hundring på att du tillhör den gruppen. Att du ens nämner det, tyder på att jag har rätt. Man kan identifiera er från en mils avstånd.

Seså lille gumman, hosta upp lite citat nu. #Styrkekramar

Att döma av ditt obegåvade svar så verkar du vara en högervriden idiot helt utan kunskap om det du skriver.

Förövrigt så tycker jag att Ola är en av de bättre att referera sport.
Citera
2021-09-15, 23:14
Medlem
Att Wenström Inför Champions League-finalen 2021 mellan Chelsea och Man City fick reda på att hans tjänster inom TV ej längre efterfrågades av Viaplay, var rätt så förväntat.

Enligt uppgift driver han tydligen restaurant med sin fru i Höganäs idag. Kanske passar Ola bättre.
Citat:
Ursprungligen postat av bjurskan
Du skapade precis ditt konto för att kasta skit på Ola Wenström. Vågar mig på en kvalificerad gissning att du är avundsjuk. Seså, du är säkert bra på någonting också.
Citat:
Ursprungligen postat av Yrciella
Försöker du sprida dålig humor om Ola Wenström? ( )
Sanningen är ju att han är en alldeles för överreklamerad programledare - sedan evigheter. En lismande jävla programledar-tomte, är han. Han måste haft nåt skitigt illaluktande finger i röven på sina arbetsgivare under årens lopp, för klass och kompetens har han tamefan aldrig haft.

Det bästa hade varit om Robban Perlskog tagit över programledarrollen i lördagens Champions League-final.
Vad har det du skriver med trådämnet/Ola Wenström-ämnet att göra? Ingenting alls.

Ola Wenström har ända sedan han började arbeta som sportjournalist för ett par decennier sedan stuckit ut med sin självgoda, störiga, outhärdliga och odrägliga stil. Föga överraskande försvann han (äntligen) till slut.
Citera
2022-07-26, 14:05
Medlem
Ola Wenström ger sin omfattande bild av vad som hände förra året. Innehåller mycket saftiga saker och anklagelser mot NENT/Viaplay och Expressen, med namngivna personer och journalister.

https://vadfanhande.se/
Citera
2022-07-26, 20:41
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EdMcBain
Ola Wenström ger sin omfattande bild av vad som hände förra året. Innehåller mycket saftiga saker och anklagelser mot NENT/Viaplay och Expressen, med namngivna personer och journalister.

https://vadfanhande.se/

Om merparten av det Wenström beskriver här så är det ju ett solklart fall för Uppdrag Granskning att titta närmare på? Nog för att det är mycket skit i TV-branschen, men detta verkar ju vara något i hästväg. Glad att jag inte har ett Viaplay-abonnemang längre.
Citera
2022-07-26, 20:43
Medlem
Otto Flicks avatar
Riktigt intressant läsning och han går, med rätta, hårt åt ärkesvinet (Berglund) och ögontjänaren (Nunstedt).

Vet att hans text är en partsinlaga med Mail, Sms och ljudklipp ljuger ju inte. Jag streckläste.
Citera
2022-07-26, 21:13
Medlem
ralphiges avatar

Trist att läsa detta. Gillade verkligen dessa herrar i rutan... Välskrivet av Ola. Hoppas verkligen att han hittar tillbaka igen.
Senast redigerad av ralphige 2022-07-26 kl. 21:15.
Citera
2022-07-27, 03:09
Medlem
Kongruensbojds avatar
Fängslande läsning. Att Bojan var ett svin behövde man inte gissa sig till.

Har t ex Niclas Holmgren eller Niclas Jihde nångång uttalat sig i Ola-gate? De är ju annars hedersknyfflar och älskar att posta på Instagram.
Citera
2022-07-27, 05:39
Medlem
SilviaNights avatar
Wow vilken läsning. Chockerande, tragiskt men också imponerande journalistik av Ola Wenström. Han förtjänar fan motsatsen till all denna skit han fått utstå. En förebild som genuint vill andra väl utan att tjäna på det personligen.

Hoppas denna text får kraftslag i Sverige, men tveksamt när medierna själva är den stora problematiken.
Citera
2022-07-27, 10:00
Bannlyst
Vem är den kvinnliga journalisten som la handen på Olas lår?
Citera
2022-07-27, 12:04
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto Flick
Riktigt intressant läsning och han går, med rätta, hårt åt ärkesvinet (Berglund) och ögontjänaren (Nunstedt).

Vet att hans text är en partsinlaga med Mail, Sms och ljudklipp ljuger ju inte. Jag streckläste.
Tänkte sammar, det här ju en bok.
Den här kommentaren får mig att tänka på ett politiskt parti.
" Plötsligt pratar alltså Nent. De pratar fortfarande inte med mig. Men nu pratar de om mig."
Citera
2022-07-27, 12:14
Medlem
Intressant läsning. Tyckte hela tiden att den där uppsägningen kändes fishy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in