2022-07-05, 23:42
Medlem
colabulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandarinSallad
Killens förstörelsevideos har skymtat förbi i flödet ibland, en fullvuxen man som tycker det är roligt att förstöra fina och fullgoda bilar. Töntigt och pajasaktigt men vad ska man vänta sig av dagens samhälle......

Na bilarna är inte fullgoda och besiktade med blankt papper.
De kör sönder skrot bilar som ska till skroten eller är fördyra för att laga likt med vad de är värda.
Citera
2022-07-09, 18:42
Medlem
MandarinSallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av colabulle
Na bilarna är inte fullgoda och besiktade med blankt papper.
De kör sönder skrot bilar som ska till skroten eller är fördyra för att laga likt med vad de är värda.
Inte dyrt för folk som duger till att skruva. Han är en pajas, ingen över 22 ser väl upp till killen?
Citera
2022-07-10, 01:57
Medlem
colabulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandarinSallad
Inte dyrt för folk som duger till att skruva. Han är en pajas, ingen över 22 ser väl upp till killen?

Sen när pratar vi om att se upp till någon?
Jag gillar 70% av hans content, men ser då fan inte upp til honom.
Citera
2022-07-23, 15:06
Medlem
Harry_s avatar
han som har gjort Bolaget känd eller?
Citera
2022-07-25, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_

Haha näää. Dom var "kända" sen tidigare.
Citera
2022-07-25, 23:12
Medlem
I alla fall nu har Marcus beställt en Lamborghini. Inte så illa pinkat, snygg bil och få flashbackar förunnat.

Kul för honom!
Citera
2022-07-26, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_

Han slickar bara deras röv, som han gjort dom senaste 5-ish videorna
Citera
2022-07-26, 08:51
Medlem
Hur fan har han råd med en lambo? Fett dock!
Citera
2022-07-26, 11:30
Citat:
Ursprungligen postat av ahvemvillvad
Hur fan har han råd med en lambo? Fett dock!

Känns lite som en dagslända😁
Citera
2022-07-26, 14:05
Årsomsättning 2020 på under miljonen, kör RS6 dagligen (2,1L/mil), och nu köper han en lambo?

Hur fan har han råd?
Citera
2022-07-26, 18:30
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegaliseraDet
Årsomsättning 2020 på under miljonen, kör RS6 dagligen (2,1L/mil), och nu köper han en lambo?

Hur fan har han råd?
Ökad omsättning 2021 antagligen som ger utrymme för leasing och att den ska användas i verksamheten (hans youtubeframfart), så är det ingen större grej att dra av på firman.

Förmånsskatten lär va lite rolig däremot, men den dras ju av på lönen i firman så de kvittar ju, bara höja lönen så märks inget.

Ska man t.ex. åka från sthlm till göteborg, så räcker det med att spela in en film på ena stället så tar firman bränslekostnaden när det gäller vad han pysslar med i verksamheten.
Finns mycket att göra för att låta kostnaden stanna i företaget så mycket som möjligt, inget unikt för denna man, det är något alla företagare gör oavsett om det rör sig om bilar eller utrustning.

Det är lite svårare för "Gunnels sy-atalje" att leasa en lambo, det finns inte så mycket den verksamheten kan behöva den till.

Speciellt imponerad är jag inte, krånglig vardagsbil i mina ögon.
RS6an är desto roligare för vardagligt smile.

Edit: jag säger inte ATT det är leasing, men jag skulle gissa på det. För det är den mest fördelaktiga lösningen och rent korkat att göra på annat sätt.
Citera
2022-07-26, 18:49
Medlem
Kollade in senaste videon pga var nyfiken på nya bilen. Noterade att han har tydliga tics i form av spasmiska blinkningar. Har han alltid haft det eller är dom stressframkallade nu eller nåt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in