2022-07-25, 23:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Låter så. Dumpen hade chansen att stämma träff med en pedofilmamma och sätta dit henne. Konstigt att de avstod, kvinnliga pedofiler har efterfrågats av fansen och flera här på FB.

Nu antar du bara.
Citera
2022-07-25, 23:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Du, det här forumet är öppet för alla och du skall ge fan I att försöka tysta andra här.
Du kan tysta och stänga av kritiker på erat eget forum men på flashback får alla komma till tals.

Svara på kritiken istället när du nu ändå är här och läser.
Inte en endaste gång har ni vågat bemöta kritiken, bara tjafsat in annat.

Svara på denna fråga nu, har ni delat eller spridit barnporr i chattar/forum/grupper?

En jävligt adekvat fråga som ni hittills inte svarat på.

Nej. Vi på Dumpen använder oss inte av BP material.
Citera
2022-07-25, 23:20
Medlem
Jag roade mig med att ringa Skatteverket och göra en upplysning large på Patrik. Offentlighetsprincipen deluxe.
Patrik förvärvsarbetar ej. Du måste snart tillbaka till fabriksgolvet medan Patrik ligger på soffan. Patrik tar dessutom dom snyggaste tjejerna.

Patrik blir 58 i år och hens flickvän är 21 år om jag förstått det rätt. Inga frågetecken där.
Citera
2022-07-25, 23:23
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Nu antar du bara.
Fast är det ett antagande? Tror mig ha läst inlägg tidigare i tråden där det har efterfrågats.
Citera
2022-07-25, 23:38
Medlem
Patriks gråa skägg verkar vara en rejäl brudmagnet. Knull-blondiner i 20 års åldern flockas. Patrik blir snyggare för varje år som går och jag är glad för hens skull. Inte det minsta avundsjuk
Citera
2022-07-25, 23:41
Medlem
area50s avatar
Är sidan fortfarande nere?
Citera
2022-07-25, 23:42
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Är sidan fortfarande nere?

Nej. Finns väl hackers som är pedofiler men det går inte så bra på den fronten heller.
Citera
2022-07-25, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jag roade mig med att ringa Skatteverket och göra en upplysning large på Patrik. Offentlighetsprincipen deluxe.
Patrik förvärvsarbetar ej. Du måste snart tillbaka till fabriksgolvet medan Patrik ligger på soffan. Patrik tar dessutom dom snyggaste tjejerna.

Patrik blir 58 i år och hens flickvän är 21 år om jag förstått det rätt. Inga frågetecken där.

Är det fel på 21-åringar? Pedofil kanske, då är det bara barn som gäller?

Det är imponerande från Patriks sida om det stämmer.
Citera
2022-07-25, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Är det fel på 21-åringar? Pedofil kanske, då är det bara barn som gäller?

Det är imponerande från Patriks sida om det stämmer.

Patrik lever utanför systemet. Hen arbetar inte och har aldrig gjort. Patrik går bara ut om det vankas snygga tjejer och cola.

Patrik lever livet som svenska män suktar. Lennart 58 får inte dela säng med snygga Lisa 22 år som Patrik får göra och hen tar för sig av läckerheterna. Det är ingen slump att Patriks flickvän inte är fet och 60 år.
Citera
2022-07-25, 23:58
Medlem
Citat:
Patrik lever utanför systemet. Hen arbetar inte och har aldrig gjort. Patrik går bara ut om det vankas snygga tjejer och cola.

Patrik lever livet som svenska män suktar. Lennart 58 får inte dela säng med snygga Lisa 22 år som Patrik får göra och hen tar för sig av läckerheterna. Det är ingen slump att Patriks flickvän inte är fet och 60 år.

Och? Jag förstår inte vart du vill komma nånstans. Tror du blir lyckligare av att fokusera mer på dig själv.

Att du likställer 22-åringar med småbarn är dock någonting du behöver fundera över…
Senast redigerad av kansascityshuffle 2022-07-26 kl. 00:00.
Citera
2022-07-26, 00:01
Avslutad
Citat:
Patriks gråa skägg verkar vara en rejäl brudmagnet. Knull-blondiner i 20 års åldern flockas. Patrik blir snyggare för varje år som går och jag är glad för hens skull. Inte det minsta avundsjuk

Jag måste få fråga en sak. Hur kommer det sig att du är så extremt betuttad i allt runt Patrik?
Citera
2022-07-26, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Jag måste få fråga en sak. Hur kommer det sig att du är så extremt betuttad i allt runt Patrik?

Därför att jag är från Götet och var med 1987 när Patrik satte hoppet. Jag älskar dessutom alla dessa Glenn.

Det är inget Dumpen behöver bry sig om.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-07-26 kl. 00:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in