Citat:
Ursprungligen postat av
2215
Jag har inte riktigt den kollen på hennes privatliv, men mot den bakgrunden så känns det sannolikt att hon inte använt Tinder någon längre period. Men det är fortfarande inte styrkt att hon aldrig använt sig av Tinder.
Och han kan inte tänka sig att flytta?
Haha nej, det är ett sundhetstecken att kvinnor som har bestämt sig för en man avstår Tinder.
Cohen tvingade henne till abort för att han inte var redo.
Cohen tillhör topp snyggaste männen i Sverige men är världens skitstövel. Hon har försökt allt som parterapi/och varit hans lojala tjej. Jag skulle inte se henne på Tinder för då hade hon haft en ny man och varit lycklig med en familj som hon önskat ifrån början.
Allra snyggaste/vackraste kvinnorna dejtar/är gifta med skitstövlar och vill inte ha någon annan.
Jag skulle inte förstå varför han skulle vilja flytta? Han har inte levt som mig och kan inte så mycket om mitt liv. Att leva som jag gjorde betyder att man aldrig ser familj eller vänner och man är långt hemifrån hela tiden. Min man är inte lika bra på det som jag.
Men det är också så jag har tränat sociala förmågan än att sitta och chatta på appar som Tinder.
Reser man mycket så får man vänner överallt. Jag ser ju hur ni är destruktiva här i Sverige och såna perspektiv får man när man är ute och reser.
En kvinna som bestämt sig för en och samma man kommer aldrig använda Tinder.