2022-07-25, 18:50
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2215
Källa på att Bianca Ingrosso aldrig använt sig av Tinder?

Om din kollega så är det för övrigt ingen vågad slutsats att han inte har några höga krav, Tinder eller ej. Drar man över en ny person per dag så kan man omöjligtvis ha några högre krav i den frågan.

För egen del vet jag gott om sansade, sunda människor som använder Tinder. I städerna verkar det vara ganska så standard att är man singel, så har man Tinder. Verkar däremot vara lite annorlunda på landsbygden, men det är nog mer en fråga om glesare utbud att svepa på.

Varför skulle Bianca Ingrosso använda Tinder när HON är KÄR i COHEN som jag är KÄR I MIN MAN
. BIANCA HAR UTTALAT SIG OM ATT HON INTE ANSER NÅGON SNYGG ÄN COHEN.

Det förstår jag också. Ska någon trashig FJOLLA vinna över cohen på Tinder?

Jisses.. Det är som dum och dummare i Sverige
Senast redigerad av DixieD 2022-07-25 kl. 19:08.
Citera
2022-07-25, 19:11
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Vill inte vara med någon brud har dejtat väldigt mycket i tidigare tjugo års åldern, varit i förhållande från 24-27 vilket jag är nu, bör mao inte lägga någon energi öht på tjejer utan enbart på mig själv, inte bara pga att jag lagt mycket energi och tid redan men också för att jag inte kommit särskilt långt i livet själv.

Är väl en stor gnutta FOMO med i det hela, man är ju snart för gammal för de yngre och fräschare tjejerna så känns som att man får passa på medans man ännu är ung men känns samtidigt rättså patetiskt att jag lägger så mycket tankar på tjejer, dock väldigt mycket mindre nu när jag inte har tinder och istället går fram till tjejer irl, men ändå illa.

Jag tycker du gör rätt om du frågar mig
Jag förstår inte riktigt vad man letar efter på Tinder då dessa tjejer/killar tillhör säkerligen bottenskrapet och söker enbart engångsligg varje dag.

Jag tror knappt denna app används lika mycket i andra länder som exempelvis Australien, Spanien, Usa och Kanada där man istället gör mer som dig än sitta och chatta i evighet på en app.

Jag blir galen på mina tjejkompisar när vi sitter där och fikar och det poppar upp en tinder notis hela tiden. Jag ba asså hur orkar man ägna sig åt det här skiten dag in och dag ut
Citera
2022-07-25, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DixieD
Varför skulle Bianca Ingrosso använda Tinder när HON är KÄR i COHEN som jag är KÄR I MIN MAN
. BIANCA HAR UTTALAT SIG OM ATT HON INTE ANSER NÅGON SNYGG ÄN COHEN.

Det förstår jag också. Ska någon trashig FJOLLA vinna över cohen på Tinder?

Jisses.. Det är som dum och dummare i Sverige
Nu var det en källa på att hon aldrig använt Tinder jag bad dig om. Att hon inte använder det nu när hon är i relation kan man nästan ta för givet. Men i vanlig ordning så misstolkar du för att slippa undan när du vet att du inte kommer längre.

Varför flyttar du inte då, om Sverige suger så?
Citera
2022-07-25, 19:22
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Nu var det en källa på att hon aldrig använt Tinder jag bad dig om. Att hon inte använder det nu när hon är i relation kan man nästan ta för givet. Men i vanlig ordning så misstolkar du för att slippa undan när du vet att du inte kommer längre.

Varför flyttar du inte då, om Sverige suger så?

Behöver du verkligen en källa till en människa som mår dåligt i en relation men går tillbaka till samma person sen 2014? Bianca som jag vet/känner ville ha barn tidigt men Cohen vill inte ha barn. En miljonär och snygg brud som henne kan peka med fingret och få vilken man hon vill. Varför skulle hon välja vara barnlös? Tänk lite ..

Vad ska hon då med Tinder? ..
En snygg kvinna som henne blir nog raggad på 9000 gånger per dag ute i verkliga livet.

Jag är gift med en man som BOR här. Jag var tydligen med det i 10000000000000000000000 inlägg.
Sluta jaga mig i trådar.

Kvinnor som bestämt sig för en och samma MAN kommer inte ha Tinder. Det är som du skulle förespråka Tinder för mig. Jag är hellre barnlös än att inte ha tillgång till min mans spermier men vissa människor är för korkade för att förstå sånt tyvärr

Nu svarar jag inga inlägg ifrån dig mer. Du behöver inte svara inlägget mer för du kommer inte få svar mer. Jag blir bara irriterad av din ton. Det är något med din personlighet som triggar mig och det har jag inte känt med någon människa i världen men du har riktigt negativ energi som bara sprider sig överallt
Senast redigerad av DixieD 2022-07-25 kl. 19:27.
Citera
2022-07-25, 19:30
Medlem
Citat:
Behöver du verkligen en källa till en människa som mår dåligt i en relation men går tillbaka till samma person sen 2014? Bianca som jag vet/känner ville ha barn tidigt men Cohen vill inte ha barn. En miljonär och snygg brud som henne kan peka med fingret och få vilken man hon vill. Varför skulle hon välja vara barnlös? Tänk lite ..

Vad ska hon då med Tinder? ..
En snygg kvinna som henne blir nog raggad på 9000 gånger per dag ute i verkliga livet.

Jag är gift med en man som BOR här. Jag var tydligen med det i 10000000000000000000000 inlägg.
Sluta jaga mig i trådar.

Kvinnor som bestämt sig för en och samma MAN kommer inte ha Tinder. Det är som du skulle förespråka Tinder för mig. Jag är hellre barnlös än att inte ha tillgång till min mans spermier men vissa människor är för korkade för att förstå sånt tyvärr
Jag har inte riktigt den kollen på hennes privatliv, men mot den bakgrunden så känns det sannolikt att hon inte använt Tinder någon längre period. Men det är fortfarande inte styrkt att hon aldrig använt sig av Tinder.

Och han kan inte tänka sig att flytta?

Haha nej, det är ett sundhetstecken att kvinnor som har bestämt sig för en man avstår Tinder.
Citera
2022-07-25, 19:41
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Jag har inte riktigt den kollen på hennes privatliv, men mot den bakgrunden så känns det sannolikt att hon inte använt Tinder någon längre period. Men det är fortfarande inte styrkt att hon aldrig använt sig av Tinder.

Och han kan inte tänka sig att flytta?

Haha nej, det är ett sundhetstecken att kvinnor som har bestämt sig för en man avstår Tinder.

Cohen tvingade henne till abort för att han inte var redo.
Cohen tillhör topp snyggaste männen i Sverige men är världens skitstövel. Hon har försökt allt som parterapi/och varit hans lojala tjej. Jag skulle inte se henne på Tinder för då hade hon haft en ny man och varit lycklig med en familj som hon önskat ifrån början.

Allra snyggaste/vackraste kvinnorna dejtar/är gifta med skitstövlar och vill inte ha någon annan.

Jag skulle inte förstå varför han skulle vilja flytta? Han har inte levt som mig och kan inte så mycket om mitt liv. Att leva som jag gjorde betyder att man aldrig ser familj eller vänner och man är långt hemifrån hela tiden. Min man är inte lika bra på det som jag.

Men det är också så jag har tränat sociala förmågan än att sitta och chatta på appar som Tinder.
Reser man mycket så får man vänner överallt. Jag ser ju hur ni är destruktiva här i Sverige och såna perspektiv får man när man är ute och reser.

En kvinna som bestämt sig för en och samma man kommer aldrig använda Tinder.
Citera
2022-07-25, 20:33
Medlem
Citat:
Cohen tillhör topp snyggaste männen i Sverige men är världens skitstövel. Hon har försökt allt som parterapi/och varit hans lojala tjej. Jag skulle inte se henne på Tinder för då hade hon haft en ny man och varit lycklig med en familj som hon önskat ifrån början.

Allra snyggaste/vackraste kvinnorna dejtar/är gifta med skitstövlar och vill inte ha någon annan.

Jag skulle inte förstå varför han skulle vilja flytta? Han har inte levt som mig och kan inte så mycket om mitt liv. Att leva som jag gjorde betyder att man aldrig ser familj eller vänner och man är långt hemifrån hela tiden. Min man är inte lika bra på det som jag.

Men det är också så jag har tränat sociala förmågan än att sitta och chatta på appar som Tinder.
Reser man mycket så får man vänner överallt. Jag ser ju hur ni är destruktiva här i Sverige och såna perspektiv får man när man är ute och reser.

OT men måste bara säga att jag googlade den där Cohen och han ser ju ut som vilken säljchef som helst på alla callcenter som finns. Mvh tjej
Citera
2022-07-25, 20:41
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toetagged
OT men måste bara säga att jag googlade den där Cohen och han ser ju ut som vilken säljchef som helst på alla callcenter som finns. Mvh tjej

Jag säger som Zlatan
Driver du med mig? Menar du att Tinder pojkarna/killarna ser bättre ut än Cohen?

Jag skulle fan döda för Cohen och nej alla callcenter snubbar ser inte ut så.

Menar du att Erik/Abdullah ser bättre ut än Cohen? Det är väl vad utbudet på Tinder har att erbjuda eftersom samhället består enbart av Abdullah/Erik
Citera
2022-07-25, 20:56
Medlem
Citat:
Jag säger som Zlatan
Driver du med mig? Menar du att Tinder pojkarna/killarna ser bättre ut än Cohen?

Menar du att Erik/Abdullah ser bättre ut än Cohen? Det är väl vad utbudet på Tinder har att erbjuda eftersom samhället består enbart av Abdullah/Erik

Tur att smaken är olika. Tycker han ser astråkig ut. Jag tycker min sambo är råsnygg och han är verkligen ingen solbränd stureplansnubbe. Det första jag fastnar för rent utseendemässigt hos en man (förutom att han ser generellt glad ut och får folk runt omkring sig att trivas) är om han har nåt intressant eller lite annorlunda ansiktsdrag. Exempel bland kändisar skulle kunna vara Ewan McGregor, Christian Bale, Giovanni Ribisi, Sam Rockwell, James McAvoy t.ex. Minnesvärda, distinkta ansikten. Jag kommer inte ens ihåg hur Cohen såg ut nu när jag tänker efter och jag skulle nog aldrig lyfta blicken om jag sprang in i honom på stan. Men som sagt, tur att vi tycker olika!
Senast redigerad av toetagged 2022-07-25 kl. 21:04.
Citera
2022-07-25, 21:03
Medlem
Citat:

Du har alltså ingen aning om ifall hon har haft eller kan tänka sig att använda Tinder.

Citat:
Jag säger som Zlatan

Ja du anser honom attraktiv men den du citerar tyckte att han är medelmåttig. Förstår du skillnaden? Och hon skrev inte att ALLA killar på callcenters såg ut så där. I vanlig ordning misstolkar du när du inser att dina argument tryter.

Kan Cohen ha använt Tinder tror du?

Måns Zelmerlöw har enligt egen utsago gjort det, och han lär av flera förklarliga skäl inte haft särskilt svårt att få ligga de senaste 15-20 åren. Hur kan det komma sig att han valde att använda Tinder? Vad har en sån app att erbjuda honom?
Citera
2022-07-25, 21:08
Medlem
DixieDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toetagged
Tur att smaken är olika. Tycker han ser astråkig ut. Jag tycker min sambo är råsnygg och han är verkligen ingen solbränd stureplansnubbe. Det första jag fastnar hos rent utseendemässigt hos en man (förutom att han ser generellt glad ut och ser ut att få folk runt omkring sig att trivas) är om han har nåt intressant eller lite annorlunda ansiktsdrag. Exempel bland kändisar skulle kunna vara Ewan McGregor, Christian Bale, Giovanni Ribisi, Sam Rockwell, James McAvoy t.ex. Minnesvärda ansikten. Jag kommer inte ens ihåg hur Cohen såg ut nu när jag tänker efter och jag skulle nog aldrig lyfta blicken om jag sprang in i honom på stan. Men som sagt, tur att vi tycker olika!

Jag tror att jag finner honom attraktiv för att han är väldigt lik min man i utseende och personlighetsdrag.

Men skaffar man Tinder så ska män se ut på detta sätt enligt mig men det finns väldigt få i hela Sverige som ser ut som Cohen. Extremt få då han tillhör en liga som ligger väldigt högt i kedjan på absolut attraktiva män.

Men när man tittar på samhället i Sverige så känns alla som nedgradering i jämförelse med Cohen.

Så Tinder kan inte ha något utbud som Cohen enligt mig då han har säkerligen väldigt lätt för att hitta kvinnor i IRL precis som min man.

Men tur att vi är alla olika som du säger
Citera
2022-07-25, 21:32
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starzkis
Det är ännu en anledning till att jag föredrar att gå fram till tjejer irl, du får ett nummer, eller inte, men om du får det är det bara att höra av sig och fråga om en dejt efter ett meddelande eller två, du vet direkt om personen är intresserad eller inte och kan därefter gå vidare direkt om den inte är det, istället för att sitta och smöra på tinder i två veckor för att kanske vara den hon träffar utav de andra 100 killarna i kö.
Inte alls sant. Kvinnor ger hela tiden bort sitt nummer/Snapchat/Instagram till män som de inte är intresserade av alls, även om det sker "irl". I många fall är Tindermatchningen mer intresserad av dig (mindre ointresserad snarare) än bruden som du går fram till som ger dig sitt nummer, du har ju åtminstone uppfyllt Tindermatchningens utseendekrav.

Citat:
Ursprungligen postat av Halv8hosmig
Tror du på fullaste allvar att man är på Tinder för att hitta sin framtida partner eller make? Den personen som tror det, har en eller flera diagnoser i bagaget och är social handikappad. Det är inklusive alla de tjejer som har skrivit på sina bio ”söker seriöst” när de har varit på appen i flera år utan att ha hittat nån, skyller på att det är är fel på alla män de träffar men i själva verket är de inte redo för någonting men bara fördriva sina tid och få känna sig eftertraktade.
Uppenbarligen gör ju folk det eftersom det vanligaste sättet som relationer skapas på är just dejtingappar/nätdejting. Tinder är bara ett verktyg som kan användas hursomhelst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in