2022-07-25, 15:59
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Myndigheterna vill få bort Dumpen.

Inte då. Sidor som Dumpen, Lexbase & Co. utnyttjar till fullo den frihet ett utgivningsbevis ger, men skiter högaktningsfullt i de spelregler som seriösa utgivare rättar sig efter. Det är detta beteende som myndigheter funderar över, inte gäddfisket som sådant.
Citera
2022-07-25, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nivea2022
Har för mig att de inte längre är tillsammans. Dem började dejta när hon var 22 och putte 53;

https://www.expressen.se/gt/sport/ida-22-pekas-ut-som-patrik-sjobergs-karlek/

Han kanske har lagt ribban lite högre efter åren iom att hans egen dotter fyller 22 i år. Jobbigt när man inte kan leva Dicaprio-livet längre.

Ja det är gulligt det där. Många män är naturligtvis avundsjuka. När Putte fyller 70 år så kommer hens flickvän vara runt 20 år. Det är bara Putte som åldras.
Citera
2022-07-25, 16:04
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nivea2022
Han kanske har lagt ribban lite högre efter åren iom att hans egen dotter fyller 22 i år.

Patrik har en jäkla karisma, och var till för några år sedan hyggligt tränad. Egenskaper som till fullo nyttjats för att kunna leva som disco-Kaj
Citera
2022-07-25, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Patrik har en jäkla karisma, och var till för några år sedan hyggligt tränad. Egenskaper som till fullo nyttjats för att kunna leva som disco-Kaj

1987 var Putte spänstig och atletisk men idag har Putte dåligt flås. Hen verkar nästan bakfull vid dom flesta konfrontationerna.
Citera
2022-07-25, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Då borde det vara enkelt för dig att presentera dessa fakta att Dumpen inte har fabricerat olika sorters bilder för att locka pedofiler.

Men det kan du inte för som vanligt snackar du bara en massa skit. Jag vet det och du vet det också.

Nää, det är inte enkelt, eftersom det jag sa var att det inte är klarlagt enbart baserat på att Dumpen hävdar det. Jag har inte hävdat att jag kan motbevisa Dumpen, eftersom jag inte kan det, eller ens kommer försöka göra det.
Senast redigerad av Kommer-vara-anon 2022-07-25 kl. 16:41.
Citera
2022-07-25, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Inte då. Sidor som Dumpen, Lexbase & Co. utnyttjar till fullo den frihet ett utgivningsbevis ger, men skiter högaktningsfullt i de spelregler som seriösa utgivare rättar sig efter. Det är detta beteende som myndigheter funderar över, inte gäddfisket som sådant.

Putte är en mönstermedborgare med hög moral och heder.

Myndigheterna vill självklart inte skydda pedofiler men typer som Dumpen får inte ta för sig och leka överlöpare. Känns väldigt amerikanskt. Om ett år är Dumpen borta och Patriks flickvän har fortfarande inte fyllt 30.
Citera
2022-07-25, 16:56
Medlem
Beckombergalandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Trovärdighet...
Tillförlitligheten hos Dumpen kan bli bristande då Patrik Sjöberg gillar ungkött, samma sak skulle väl det vara om Sara Nilsson blir tillsammans med en artonårig grabb? Inom lagens ramar och inte pedofili då men ändå?
Citera
2022-07-25, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckombergalandet
Tillförlitligheten hos Dumpen kan bli bristande då Patrik Sjöberg gillar ungkött, samma sak skulle väl det vara om Sara Nilsson blir tillsammans med en artonårig grabb? Inom lagens ramar och inte pedofili då men ändå?

Fanns det ett förtroende tidigare menar du? Patrik är inte en snubbe man köper en bil av så att säga. Jaga pedofiler och knulla 35 år yngre själv stärker inte förtroendet direkt. Att Patrik skiter i det säger en hel del men jag gillar verkligen honom på något sätt
Citera
2022-07-25, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Fanns det ett förtroende tidigare menar du? Patrik är inte en snubbe man köper en bil av så att säga. Jaga pedofiler och knulla 35 år yngre själv stärker inte förtroendet direkt. Att Patrik skiter i det säger en hel del men jag gillar verkligen honom på något sätt
Jag gillar honom också verkligen. Han har en skön röst och ser snäll ut. Men hur gör du kopplingen till pedofili och en partner som är 30 år yngre, jag fattar inte exakt hur det då kan skada Dumpen, kan du förklara hur du menar?
Senast redigerad av Beckombergalandet 2022-07-25 kl. 17:17.
Citera
2022-07-25, 17:17
Medlem
Citat:
Så allt det här handlar enkom om lagens ramar? Inte om att attraheras av yngre? 30 år åldersskillnad är ju en del...
I vilket fall som helst verkar det inte påverka dumplingarna nämnvärt. Han är ju Profet.
Citera
2022-07-25, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Så allt det här handlar enkom om lagens ramar? Inte om att attraheras av yngre? 30 år åldersskillnad är ju en del...
I vilket fall som helst verkar det inte påverka dumplingarna nämnvärt. Han är ju Profet.
Om man ska dra det rent ut så ja, det handlar om lagens ramar. Om flickebarnet som dessa snuskmurvlar chattar med skulle vara 15 fyllda så gör Dumpen inget uthäng. MEN jag har konstaterat att i i alla fall en konfrontation så uttrycker Patrik att han tycker det skulle vara fel även om flickebarnet skulle ha varit 15, men jag har glömt vilken av filmerna det var. Kommer du ihåg?
Citera
2022-07-25, 17:20
Medlem
Citat:
Jag gillar honom också verkligen. Han har en skön röst och ser snäll ut. Men hur gör du kopplingen till pedofili och en partner som är 30 år yngre, jag fattar inte exakt hur det då kan skada Dumpen, kan du förklara hur du menar?

Nej ingen koppling. Däremot ser det illa ut fast jag tror att Patrik kan ta det. Klart som fan att Patriks flickvän ska vara snygg. Det duger inte med en tjockis i hens egen ålder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in