2022-07-25, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Svar ja.

Rasblandning är den värsta synden i Bibeln och jag skulle påstå den "originella synden".

Det börjar för många bli uppenbart att slaget mellan satanistiska väst (Globohomo) och Kristna Ryssland nu är i full fart. Lyckligtvis står Gud på Ryssens sida.

Hur får du det till att rasblandning är en synd i Bibeln? Moses hade en fru från Midian och en fru från Cush. Hon från Cush var med stor sannolikhet svartare än natten. Och Solomon hade fruar från hela den kända världen. Och han fick barn med Drottningen av Sheba.

Så hur kan det vara värre att skaffa barn med någon som har en annan hudfärg än att mörda oskyldiga eller tortera barn?🤔
Citera
2022-07-25, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artemis4
Då har du inte läst tråden för dom är inte ett rasblandat folk öht.
En gissning är att det inte finns något mer genblandat folk I hela världen. De har dessutom en musiktradition som är mer multikulturell än något annat land.
Om du avlar dig med en ungrare kan dina barn likna en asiat, rom, turk, slav eller en tysk. Det är ett lotteri.
Citera
2022-07-25, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rossakossa
En gissning är att det inte finns något mer genblandat folk I hela världen. De har dessutom en musiktradition som är mer multikulturell än något annat land.
Om du avlar dig med en ungrare kan dina barn likna en asiat, rom, turk, slav eller en tysk. Det är ett lotteri.

Har länkat dna test på att dom är helt europeiska men inser att du är en patetisk vänsterextremist som ljuger medvetet för att provocera, kan inte va lätt att va så frusterad som människa.
Citera
2022-07-25, 14:05
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rossakossa
Jag tror de mest är förvirrade och vill inte erkänna att deras kultur är en blandning av turkisk, asiatisk, romsk och Västeuropa.
En gissning är att de varit förtryckta av kommunismen och nu försöker skapa en identitet.
Som alla visioner så brukar det handla om vad man inte är. Typ om ett företag skriver att vi är det snälla företaget så vet man att de varit jävligt elaka och chefen försöket ändra på det.
Varför Orban försöker skapa en europeisk identitet i ett multikulturellt land är bara konstigt men kanske fattar man inte vad kommunismen gjort med psyket.

Orban skapar ett homogent samhälle som igenom detta kan slippa religiösa problem (de har konfronterat Islam förr), samt etniska problem innom landet o få alla att vara Ungrare.
O på det bygga en nation o bättre tillvaro för alla ungrare, på det vis som passar ungrare.

Särbehandling av vissa grupper skapar konflikter. O tar fokus o kraft från det stora samhällsbygget.

Globalismen är en förödande monokultur. Du ser samma reklamskyltar i New York o Hong Kong som i Sverige. Du kan köpa samma glass o chokladbitar i djungeln i sydostasien som på Pressbyron vid Brommaplan.
Barnen i alla länder ser samma filmer o spelar samma spel.
O med det så dör kulturarven i världens alla länder.

Det är ironiskt att det hela får kallas mångkultur.
Citera
2022-07-25, 14:08
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Hur är det att värna om sitt folk, att tvinga de till något val som borde vara uppenbart vara den enskildes individ?
Det är som att de andra länderna skulle tvinga sina invånare till att "rasblanda", tycker du att det är normalt? det är fel och man ska kunna välja sådant, alla har olika preferenser och dras till olika typer.

När har jag påstått att man inte ska få skaffa barn med vem man vill? Det är din fulla rätt att skaffa barn med en afrikan men det är inte en självklarhet att ni ska få bosätta er i Sverige. Då får ni bo någon annanstans.
Citera
2022-07-25, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckItBro
Hur får du det till att rasblandning är en synd i Bibeln? Moses hade en fru från Midian och en fru från Cush. Hon från Cush var med stor sannolikhet svartare än natten. Och Solomon hade fruar från hela den kända världen. Och han fick barn med Drottningen av Sheba.

Så hur kan det vara värre att skaffa barn med någon som har en annan hudfärg än att mörda oskyldiga eller tortera barn?🤔

Förstår ärligt talat inte varför man inte bara delar upp länder. Om ett land blir tillräckligt polariserat så utbryter närmast revolt och inbördeskrig till slut.

Går ju ha ekonomiska samarbeten och EU medlemskap endå. Varför ska man leva i ett polariserat samhälle varför inte bara dela upp sig så blir alla nöjda och får som dom vill.
Citera
2022-07-25, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Orban skapar ett homogent samhälle som igenom detta kan slippa religiösa problem (de har konfronterat Islam förr), samt etniska problem innom landet o få alla att vara Ungrare.
O på det bygga en nation o bättre tillvaro för alla ungrare, på det vis som passar ungrare.

Särbehandling av vissa grupper skapar konflikter. O tar fokus o kraft från det stora samhällsbygget.

Globalismen är en förödande monokultur. Du ser samma reklamskyltar i New York o Hong Kong som i Sverige. Du kan köpa samma glass o chokladbitar i djungeln i sydostasien som på Pressbyron vid Brommaplan.
Barnen i alla länder ser samma filmer o spelar samma spel.
O med det så dör kulturarven i världens alla länder.

Det är ironiskt att det hela får kallas mångkultur.

Menar du på allvar att politikerna ska lägga sig i vilken mat folk köper och vilken media de konsumerar?
Citera
2022-07-25, 14:19
Medlem
Citat:
Förstår ärligt talat inte varför man inte bara delar upp länder. Om ett land blir tillräckligt polariserat så utbryter närmast revolt och inbördeskrig till slut.

Går ju ha ekonomiska samarbeten och EU medlemskap endå. Varför ska man leva i ett polariserat samhälle varför inte bara dela upp sig så blir alla nöjda och får som dom vill.

Jag håller med. Det land jag vill leva i kanske inte du vill leva i så varför ska jag tvinga dig och alla andra att leva som mig.
Sen tycker jag att folk bryr sig för mycket om sånt som andra inte har att göra med och som inte spelar någon roll för samhället i stort, till exempel lägger sig folk i vad andra äter, vad för underhållning man föredrar eller vad för kläder man har.

Svaret är såklart att det är vad dom som sitter på makten vill. Vi ska tjafsa sinsemellan om småsaker medans dom plundrar allt vi äger.
Citera
2022-07-25, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngetNick2
Menar du på allvar att politikerna ska lägga sig i vilken mat folk köper och vilken media de konsumerar?

Det gör dom ju redan genom skatt på varor och SVT samt mediestöd som inte går till vissa medier som staten ogillar. Hur naiv är du. Det är inte ni som är liberaler, ni är fascister i kostym. Du är bara antingen för dum för att inse det eller lömsk fascist i disguise.
Citera
2022-07-25, 14:21
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hadrian
Därför att EU styrs utav den evige juden, vars uttalade mål är att rasblanda bort den ädla germaniska rasen.
Samma sak i Kaanan, när det begav sig (de folk Gud beordrade Israel att utrota blandade sig med många israeliter, och därför lever blodet av kaananiterna kvar i judar och vissa araber).

Israel deporterades av assyrierna ca 700 f.k, endast en spillra blev kvar.

Judarna fattar var Israel (det sanna) tog vägen.
Citera
2022-07-25, 14:21
Medlem
Citat:
Det gör dom ju redan genom skatt på varor och SVT samt mediestöd som inte går till vissa medier som staten ogillar. Hur naiv är du. Det är inte ni som är liberaler, ni är fascister i kostym. Du är bara antingen för dum för att inse det eller lömsk fascist i disguise.

Vi pratade om Ungern nu, men det är iallafall bra att högern som skriker sig blå om "frihet" visar att vad de menar är "frihet att vara som jag har godkänt".
Citera
2022-07-25, 14:22
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Håller med till viss del med dig och förstår ditt tankesätt.
Nja, V går faktiskt emot strömmen när det gäller vissa frågor. SD har blivit mer som de övriga partier, frågan där de är annorlunda i är främst invandringspolitiken. Jag såg inget parti värna om den enskilda individen under pandemin mer än V egentligen. Dessutom är det enbart V som vill att vi ska ha rätten till vår egna kropp, de andra vill kriminalisera vissa självklarheter. Det är främst lite sådana saker som fick mig att vilja rösta på dem. Jag är inget fan utav kommunism men V har ändrats rätt mycket.
AFS låter som partiet för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in