2022-07-25, 13:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bidet2
Kan ju finnas andra anledningar också beroende på vad man tror om ras och intelligens, hormonnivåer osv.

Det blir inte mindre patetiskt för det, kan jag avslöja. Bara än mer tragiskt. Jag tvivlar starkt på att det finns något större folkligt intresse för att öppna Rasbiologiska institutet igen...
Citera
2022-07-25, 13:17
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artemis4
Du menar alltså att om jag åker till afrika och har sex med en svart kvinna och hon föder ett mulattbarn säger vi. Så kan man ju se att det finns gemensamt släktskap mellan mulatten och en svensk i Sverige. För mulatten har ju 50% svenska gener.

Du menar alltså att detta betyder att alla Svenskar i sverige automatiskt får 50% negerdna? Wow du verkar intelligent broshan. Jag kliar mig i huvudet jag har ju förklarat för dig redan hur efterbliven är du läs mina inlägg igen och försök, försök, förstå lite bättre. Det har aldrig spritt sig några arabiska gener in till européer, vi har samma gener idag som för 5000 år sen haha. Have fun.

Snarare du som inte förstår, studien handlar om IBD släktskap som går tillbaka 200000 år i tiden.
Och det har varit genflöde från Europa till MENA, och vice versa. Läs om moorerna tex.
Jag rättar bara till dina misstag här, no biggie.☺

Sluta gå offtopic nu, läs studien, jag slutar nu.
Citera
2022-07-25, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bidet2
Så om afrikaner skaffar barn med kineser så skapas barn med europeiska utseenden?
Kolla Orban så ser man att han är en blandning av någon asiatisk stam och medelhavsmänniska.
Det roliga med Ungern är att eftersom man förtrycker romer så låtsas 500.000 med romskt ursprung att de inte har det. Då har man inte räknat in alla romer som redan assimilerat in sig under 100 tals år.
Hela deras musiktradition bygger på romsk musik. Det är därför ungersk musik skiljer sig från österrikisk som är mer styltig.
Att Ungern vill vara kulturent och rasrent är lika komiskt som att Los Angeles om 100 år skulle försöka bevara den amerikanska rasen
Citera
2022-07-25, 13:18
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Ok, men nu finns det afrikaner här vilket oundvikligen kommer leda till att vissa skaffar barn med svenskar. Jag tror de flesta accepterar detta och delar inte Orbáns åsikt i den här frågan. Vilket är tur det, för något annat skulle tyda på en rutten moral.

Är det omoraliskt att värna om sitt eget folk?
Citera
2022-07-25, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KNARKAREN85
Snarare du som inte förstår, studien handlar om IBD släktskap som går tillbaka 200000 år i tiden.
Och det har varit genflöde från Europa till MENA, och vice versa. Läs om moorerna tex.
Jag rättar bara till dina misstag här, no biggie.☺

Sluta gå offtopic nu, läs studien, jag slutar nu.

Som jag sa för att hitta gemensamma nämnare måste man gå tillbaka 20'000 år eller mer. Det har aldrig kommit några araber till europa och blandat sig. Vi har 0% natufiskt dna. Dom enda som har lite natufiskt dna är spanjorer som sagt efter moorerna, men det är ungefär 3% arabiskt dna dom har, men bara vissa spanjorer, resterande 97% är europeiskt. Och alla andra européer har 100% europeiskt dna. Det har aldrig kommit hit något arab dna in till europa i historien dom enda gemensamma släktskap som finns är gener som var lika i gamla gamla stenåldersmänniskor som fanns för 20'000-30'000 år sen haha, efterblivna homo.
Citera
2022-07-25, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rossakossa
Kolla Orban så ser man att han är en blandning av någon asiatisk stam och medelhavsmänniska.
Det roliga med Ungern är att eftersom man förtrycker romer så låtsas 500.000 med romskt ursprung att de inte har det. Då har man inte räknat in alla romer som redan assimilerat in sig under 100 tals år.
Hela deras musiktradition bygger på romsk musik. Det är därför ungersk musik skiljer sig från österrikisk som är mer styltig.
Att Ungern vill vara kulturent och rasrent är lika komiskt som att Los Angeles om 100 år skulle försöka bevara den amerikanska rasen

Så du menar att om en italienare och en kines får barn så kan utseendet på barnet bli som Orban? Du är ju helt knäpp...
Citera
2022-07-25, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Är det omoraliskt att värna om sitt eget folk?

Hur är det att värna om sitt folk, att tvinga de till något val som borde vara uppenbart vara den enskildes individ?
Det är som att de andra länderna skulle tvinga sina invånare till att "rasblanda", tycker du att det är normalt? det är fel och man ska kunna välja sådant, alla har olika preferenser och dras till olika typer.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tipsexperten
Ingen i hela världen tycker att alla människor är lika värda.
Den som påstår sig tycka så ljuger.
Alla står sina nära och kära närmast och sätter mördare och pedofiler längst ner på skalan.

Alla som dog i Gulaglägren dog lika värda, inget alls, ty, de tänkte fel. Det är likvärdighet när en marxist pratar om lika värde, att folk dör under hemska förhållanden för att de tänker fel. Om du dör under marxismens är det ditt eget fel, om en transa tar självmord under kapitalism är det ditt fel.
Citera
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Ditt pucko, givetvis är människor som orsakar skada på andra värda mindre, men detta är något de väljer själva att göra. Att vara homo är inget jävla val, och det har ingenting med äckel och göra(än vad homofober, ofta smyg homosexuella sprider för lögner), de flesta som är hbtq är strikt emot de konstigheter man kan läsa om här de degenererade ägnar sig åt i Sverige. Sådana ska bli bestraffade. Men återigen, de valde detta själva, hbtq skadar ingen.

Däremot så är alla snälla människor som behandlar sina medmänniskor med respekt och omtanke lika mycket värda, vare sig vilken hudfärg, etnicitet, religion eller läggning de har. Ni högerextremister hatar exakt alla förutom er själva och de som är identiska till er, inte så konstigt ni mår så dåligt och ser livet så svartvitt. Jag förstår inte er syn på verkligheten överhuvudtaget, men ni lever väl kvar i vanföreställningar om att nazityskland och Hitler var lyckade projekt.
Jag tycker att ni anti människor är aggressiva och intoleranta. Som kör över och skadar människor.

Sätter man två olika folkslag tillsammans så kommer det skapa lidande. Det skiter ni totalt i. Lika barn leka bäst.

Varje gång folkslag möts, så kommer något folkslag lida ett nederlag. Psykisk eller fysiskt. Men det skiter ni i och är helt blinda.

I en tolerant värld, så skall människor få välja sin omgivning. Är man ond som du är, så nekar man det. På samma sätt som Adolf förnekade den på motsatt sätt.
Citera
Medlem
belfs avatar
Citat:
Om rasblandade varnar för rasblandning ska man väl ta det på särskilt allvar. Som om en knarkare varnar för droger, prostituerad varnar för att sälja sex osv, den som upplevt det negativa varnar ofta andra, så funkar goda medmänniskor.
Citera
2022-07-25, 13:27
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Men kan vi inte ta hit dem till Sverige då? Alltså romerna.
Citera
2022-07-25, 13:27
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artemis4
Som jag sa för att hitta gemensamma nämnare måste man gå tillbaka 20'000 år eller mer. Det har aldrig kommit några araber till europa och blandat sig. Vi har 0% natufiskt dna. Dom enda som har lite natufiskt dna är spanjorer som sagt efter moorerna, men det är ungefär 3% arabiskt dna dom har, men bara vissa spanjorer, resterande 97% är europeiskt. Och alla andra européer har 100% europeiskt dna. Det har aldrig kommit hit något arab dna in till europa i historien dom enda gemensamma släktskap som finns är gener som var lika i gamla gamla stenåldersmänniskor som fanns för 20'000-30'000 år sen haha, efterblivna homo.

Min studie går tillbaka 200000 år i genomet.
Du måste ju förstå detta, hela genomet är som en bok med olika kapitel.
200k år sedan är när moderna människor uppstod, och går man tillbaka så långt så är alla folk hyfsat blandade.
Titta på fig 2 sida 8 så ser du själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in