2022-07-25, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Rasblandningen i sig är inte problemet!
Islam är problemet!
Tvärt om. Kultur, värderingar och en hel del genetiska egenskaper ärvs av föräldrarna. Det upp är mer komplext än islam vs icke islam.

Jag ser stor skillnad på en östeurope och en svensk, en Sydeurope och en svensk. Trots att de inte är muslimer. Jag stör mig på britternas stapplande svenska och folk med grov dialekt ifrån andra landskap inom Sverige än mitt eget. Trots att de inte är muslimer.

Däremot är ras ett ord och ett ämne som splittrar oerhört. Det vore bättre att beskriva saken utifrån människans naturliga tendens att ty sig till sin egen grupptillhörighet. Varför vill man umgås med sina vänner hellre än sina ovänner?

Och varför är just de ens vänner? Det rör sig knappast bara om rasism, för många vita har vita ovänner de heller inte vill bo och dela nation med.
Citera
2022-07-25, 12:19
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artemis4
Jag har mer kunskap om detta än dig. Nej saudi araber har inte negerblod dom är fullt ut natufier.

Det finns däremot negerblod i irakier och palestinier osv i låg grad runt några enstaka procent.

Du verkar frustrerad.

Från studien du inte vill titta på
). Our data demonstrates that the largest
impact on African relatedness to other populations is seen in the Middle East where the relatedness
from East Africa reaches 20%. Beyond the Middle East, the noteworthy relatedness (about 5%) is
observed to be spread throughout the neighboring Caucasus. Southern Europe is another region that
contains populations with strong genetic relatedness to African populations: Relatedness reaches up
to 10% in Spain and 7% in Italy.

Detta bevisar att du har fel, vad är ditt problem?
Ontopic så håller jag med Orban, mycket tragiskt om européer blandas bort.
Multikulturella områden leder också till att vita får färre och färre barn. Tragiskt
Citera
2022-07-25, 12:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bidet2
Stämmer ju inte, raslagar har ju testats i sydstaterna mot blandning och var ju väldigt effektiva på sin tid.

Så du menar att man kan lagstifta bort attraktion? Lycka till.

Du verkar fortfarande inte förstå vad min poäng är, nämligen att det spelar ingen roll vad din och dina meningsfränders åsikter är om andra etniciteter, för alla tänker inte som ni. Är det så svårt att förstå? Hur inskränkta är ni egentligen?

Såna här trådar på Flashback är ju rena dyngan.
Citera
2022-07-25, 12:22
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
1. Varför stör sig EU på att någon tar avstånd från rasblandning?
2. Varför är HBTQ så viktigt för EU?
3. Hänger allt detta ihop med EU:s hat mot Ryssland?
1. För att det för tankarna till rasism, vilket enligt rådande åsiktsstandard är fel.
2. Vet ej.
3. Nej, varför skulle det göra det? Ni rysstroll är så jävla inkonsekventa.
Citera
2022-07-25, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Vad gör du då här om du anser att Ryssland är bättre? Alla Rysslandsälskare gnäller på Sverige och målar upp babuskalandet i öst som heligt. Bara att flytta dit.

Svagsint att bara klaga.
Jag anser absolut inte att Ryssland är bättre! Det är världens största shithole country. En värld utan ryssar är em bättre värld. Faktum är att folket är så ruttet att man upptäcker dem i vilket sammanhang som helst, tom i idrott där de hyllar sina fuskande deltagare.

Att jag helt och hållet står på västs sida innebär däremot självklart inte att jag sympatiserar med allt som händer i vårt samhälle. Däribland HBTQABC-hyllningar samt feminismen. Två rörelser som jag tror många Sovjethatare också avskyr.
Citera
2022-07-25, 12:24
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artemis4
Jo det finns människoraser, t.o.m. människoarter. Om man applicerar samma metodik som antropologi gör på djur och växter med dna tester på människor.

Enda anledningen att detta inte görs är för att det är politiskt korrekt.

Att tro är väl okej men att hävda att det inte är en tro blir pinsamt.

Människorasen har varit under attack länge och det behövs väl idioter för att divide and conquer en ras genom att hitta på raser som aldrig har funnits.
Judar hävdar ju att derass religion gör att dom är en judisk ras. Helt iq befriat men det är väl så om man hatar människorasen då vill man väl separeraa från människorasen genom att skapa ett nytt raslag där hyn blir en vit matchtröja som man kan tävla för i kampenn om att vara den bästa rasen som separerade från människorasen.
Citera
2022-07-25, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Ljushyade är en blandning mellan afrikan och asiat

Haha nej vad har du rökt.

Citat:
Ursprungligen postat av KNARKAREN85
Från studien du inte vill titta på
). Our data demonstrates that the largest
impact on African relatedness to other populations is seen in the Middle East where the relatedness
from East Africa reaches 20%. Beyond the Middle East, the noteworthy relatedness (about 5%) is
observed to be spread throughout the neighboring Caucasus. Southern Europe is another region that
contains populations with strong genetic relatedness to African populations: Relatedness reaches up
to 10% in Spain and 7% in Italy.

Detta bevisar att du har fel, vad är ditt problem?
Ontopic så håller jag med Orban, mycket tragiskt om européer blandas bort.
Multikulturella områden leder också till att vita får färre och färre barn. Tragiskt

Som jag redan förklarat så finns det liknande gener i alla människor, även människor och schimpanser. Du vet tio fingrar tio tår. Dessutom har européer erövrat mellanöstern och spridit lite av sina gener där osv. Men det finns inga arabiska gener in till européer. Vi är samma folkslag som för 5000 år sen.

Du vet att man kan se på dna tester om det kommit in natufiskt genslag i en befolkning. Dom likheter din studie hittar är inte likheter som uppstått för att araber spritt sina arabgener bland européer utanför att européer har spritt sina europeiska gener i araber i viss mån.

Vi har inga arabgener i europa vi är exakt likadana idag som för 5000 år sen, inget arabiskt dna har tillkommit till europa eller vår befolkning någonsin.

Du får gå tillbaka 15-20'000 år i tiden om du ska hitta gemensamma nämnare i gener mellan mellanöstern och européer. Då kan man sätta i relation att dom första moderna människorna dök upp i eruopa för ungefär 35'000 år sen alltså vi talar om väldigt väldigt länge sen med helt andra stenåldersraser som är utdöda sedan länge.

Du går på nitlott här tyvärr din dröm om att araber blandat sig med européer är ej fakta du verkar gilla fakta så var glad för att du får den.
Citera
2022-07-25, 12:26
Medlem
Citat:
Att tro är väl okej men att hävda att det inte är en tro blir pinsamt.

Människorasen har varit under attack länge och det behövs väl idioter för att divide and conquer en ras genom att hitta på raser som aldrig har funnits.
Judar hävdar ju att derass religion gör att dom är en judisk ras. Helt iq befriat men det är väl så om man hatar människorasen då vill man väl separeraa från människorasen genom att skapa ett nytt raslag där hyn blir en vit matchtröja som man kan tävla för i kampenn om att vara den bästa rasen som separerade från människorasen.

Raser är inget hittepå utan man avgör det genom att kolla på dna tester hur olika ens gener är.
Citera
2022-07-25, 12:30
Avslutad
Citat:
Ljushyade är en blandning mellan afrikan och asiat. Svensson är resultatet av "rasblandning". Men vissa svenssons är för tröga och förslavade mentalt för att inte starta tävling och låtsas vara bättre än förfäderna.
Slavar fick slåss för att slavdrivarna ville se vilken slav som var bäst. Svensson som tävlar om att vara bättre än sina förfäder med mörkare hy har fortfarande slavmentaliteten kvar därför är det viktigt för hen att låtsas vara bättre än folk som har mer solskydd i hyn.
Slavar beter sig så.
Sjukaste jag läst på ett tag.
Citera
2022-07-25, 12:32
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Enligt din TRO så är det så.. Men i verkligheten så finns det ingen skillnad i ras för att vissa lever där det är stark sol medans andra bor där det är svagt solsken.. Vilket gör att mörk hy och ljus hy uppstår.. Mörk för strålnings skydd och ljus för maximering av upptagningen av solstrålar från svagt sken.

Vet du ens vad gener är för något? Du är medveten om att afrikaner har genvarianter som européer inte har och vice versa?
Citera
2022-07-25, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Hehehe. Nu jävlar har Orban slagit i ordentligt i EU-getingboet.

Orban hoppas nu på regeringsskifte i Italien där nationalistiska Fratelli di Italia kan komma till makten. De har en betydligt mer nykter inställning till Ryssland än vad nuvarande regeringen haft. Samt att Ungerns utrikesminister nyligen varit på besök i Moskva. Orban hoppas också på att Trump snart kommer tillbaka.

https://www.theguardian.com/world/2022/jul/24/viktor-orban-against-race-mixing-europe-hungary

Varför stör sig EU på att någon tar avstånd från rasblandning?

Varför är HBTQ så viktigt för EU?

Hänger allt detta ihop med EU:s hat mot Ryssland?

Som sagt, Orban och ledare som han är det enda hopp Europa har. Kulturmarxisterna, oavsett partifärg, får inte stå ensamma att diktera villkoren för allas vår framtid. Då dör Europa. Det har bla Orban, till skillnad från svenska politiker , förstått.
Citera
2022-07-25, 12:34
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Så du menar att man kan lagstifta bort attraktion? Lycka till.

Du verkar fortfarande inte förstå vad min poäng är, nämligen att det spelar ingen roll vad din och dina meningsfränders åsikter är om andra etniciteter, för alla tänker inte som ni. Är det så svårt att förstå? Hur inskränkta är ni egentligen?

Såna här trådar på Flashback är ju rena dyngan.

Lagstifta? Om du vill knulla med negrer så får du väl åka till Afrika och göra det. Det är ingen som kommer att stoppa dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in