2022-07-25, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Nazisterna och fascisterna du nämnde var väldigt mycket emot ”rasblandning” ja. Du skulle inte ha skippat skolan.

Dom flesta folk har oerhört mycket att vinna på en känsla av gemenskap.
Sedan vad denna känsla av gemenskap består i kan vara olika.
Ett splittrat folk, blandade folk, eller mindre grupper med stora motsättningar, så som man krattat manegen i sverige är chanslösa när det gäller att värna sitt folks rätt och rättigheter.
Det är därför globala ondskefulla makter agerar som döm gör.

Den stora frågan år 2022 är varför det fortfarande finns människor, som inte genomskådar det?
Senast redigerad av priamos2014 2022-07-25 kl. 11:19.
Citera
2022-07-25, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rossakossa
Människan har massor av gener Ungern har legat mitt I folkvandringarna och tillhört osmanska riket.
Island är ett land med homogen genuppsättning. Ungern är tvärtemot Island.

Dom är lika homogena som svenskar i princip, det finns inga massor av gener i ungern alla är samma, européer är dom mest homogena folken i världen, med varann och i sig själva.

https://i.imgur.com/W6Mq97V.jpg
Citera
2022-07-25, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utspilld
Självklart är det naturlig evolution oavsett vad som händer. Vi människor och alla våra handlingar är en del av naturen precis som alla andra arter. Detta betyder inte att det skulle vara bra för oss europeer och våran överlevnad men självklart är det lika naturligt som ifall en kolloni med bin får för sig att massinvadera ett annat ställe.

Så flyga hit människor från somalia i massor. Försörja dom och deras höga nativitetstal. Ge dom mediciner, så dom kan bo på dessa breddgrader och se dom tränga undan svenskar i sverige är naturlig evolution?

Du och jag har väldigt olika uppfattningar om vad evolution är.
Citera
2022-07-25, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Fast det skrev ju inte personen jag diskuterade med. Hen skrev "punkt slut". Sen kom du in av oklar anledning och började anklaga mig för något jag inte gjort.

Eller du kan läsa andras tankar? Eller är du hens alternativkonto?
Är punkt slut synonymt med "bara". Du förvanskar ett påstående. Det är vad jag stör mig på. Här är inlägget igen.

Edit: Han förtydligar till och med genom att säga "inte på något sätt", vilket du får till "bara" någonting.
Senast redigerad av Ok-perfekt 2022-07-25 kl. 11:23.
Citera
2022-07-25, 11:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Så flyga hit människor från somalia i massor. Försörja dom och deras höga nativitetstal. Ge dom mediciner, då dom kan bo på dessa breddgrader och se dom tränga undan svenskar i sverige är naturlig dvolution?

Du och jag har väldigt olika uppfattningar om vad evolution är.

Självklart är det naturlig evolution oavsett vilka färdmedel eller annat som används. Lika naturligt som när barbarerna invaderade Romarriket eller när Européerna invaderade Amerika.
Alla våra uppfinningar och hur vi använder dem är en precis lika stor del av naturen och evolutionen som allt annat.

Med tiden så kommer de starkaste generna sålla ut de svagare på ett eller annat sätt oavsett hur folkförflyttningen gick till.

Tyvärr har vi västeuropeer blivit väldigt försvagade under senare generationer pga att vi haft det för enkelt. Därför ser nu naturen till att vi får svårare tider framför oss då naturen alltid finner vägar att sålla bort det som är svagt.

Detta betyder inte att de invaderande folkslagen kommer ta över eller vinna men de kommer tvinga oss att vakna till liv och bli starka igen. Konflikt och svåra tider behövs för att evolutionen ska gå framåt istället för att degenereras.

I grund och botten är det biologi som styr. Konspirationer om judar osv i all ära men bakom allt detta så är det naturens evolutionära biologi som styr.
Senast redigerad av Utspilld 2022-07-25 kl. 11:29.
Citera
2022-07-25, 11:27
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ok-perfekt
Är punkt slut synonymt med "bara". Du förvanskar ett påstående. Det är vad jag stör mig på. Här är inlägget igen.

Hen skriver;

Citat:
PK muppar som dig måste fatta att vi inte är lika värda på något sätt, vi värderas efter våran genetik och IQ punkt slut.

På vilket sätt ger det sättet att uttrycka sig på utrymme för att det finns mer som ligger till grund för hens definition av värde? Hen skriver tydligt att efter dessa två faktorer är det punkt slut.

Sen svarade jag med ett exempel på hur konstigt det blir när man resonerar så, är det verkligen så märkligt? Eller jävlas du bara med mig?
Citera
2022-07-25, 11:30
Medlem
Rasblandningen i sig är inte problemet!
Islam är problemet!
Citera
2022-07-25, 11:33
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Artemis4
Det beror främst på att europeiska folkslag har gett mellanösternfolk lite av sina gener, inte på att medelhavsfolk har fått arabiska gener. Det finns inga arabiska gener öht i sydeuropéer dom är exakt likadana idag som för 5000 år sen. Dom har aldrig fått natufiskt arabiskt blod i sig någonsin.

Dom är vitt skilda sett ur genetiskt ursprung och genetik.

Jag är tex närmre genetiskt spanjorer och italienare än vad marockaner är.

Här kan du se genetiskt avstånd: https://i.imgur.com/Mt4s35b.jpg

Som du ser italienare är närmre spanjorer än svenskar, men dom är mer dubbelt så nära en svensk genetiskt än en marockan.

Det beror på att Marockaner har ca 10-20+% negerblod i sig, och negrer är dem mest genetiskt främmande ras på jorden.

Sedan är den bild du postade inte lika stark som studien jag postade, som basseras på whole genomes med 65+ miljoner snps.

Angående sydeuropa och MENA så har det varit genflöde mellan båda fram och tillbaka.
Européer är faktiskt en blandning av Mellanöstern jordbrukare, europeiska jägar/samlare och nordasiater.
Araber är ju kaukasoider trots allt.

Ps jag håller med Orban totalt, men jag är objektiv, fakta är fakta.
Citera
2022-07-25, 11:35
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rossakossa
Människan har massor av gener Ungern har legat mitt I folkvandringarna och tillhört osmanska riket.
Island är ett land med homogen genuppsättning. Ungern är tvärtemot Island.
Det blir ju kontentan av rasismen. Att islänningar är ett finare och ädlare folk än ungrare. Han dissar alltså sitt eget folk.

Hitler ansåg att långa blonda arier mer blåa ögon var idealet. Själv var han pytteliten mörk mellaneurope. Hur han fick ihop det i sin hjärna går inte att förstå. Helt klart låg-intelligent.

Att vara rasist är inte hållbart logiskt. Att vara politiker och rasist är direkt korkat. Alla som beter sig som svenskar är välkomna att bo i Sverige, vi behöver inte ta reda på om deras mamma kommer från Ryssland eller Norrland, det är beteende inte ras som är avgörande. Det är personer som inte BETER sig som svenskar som vi inte vill ha hit.
Senast redigerad av Barents 2022-07-25 kl. 11:46.
Citera
2022-07-25, 11:37
Medlem
KNARKAREN85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Jag tycker att det enda som spelar roll när det kommer till en vuxen person är just dennes handlingar.

Jaså? Hur har du noterat det menar du?

Om alla människor ser ut som fula orcher spelar det inte roll tycker du, hur ska man då kunna bli attraherad.😐

Du underskattar vikten av utseendet hos folk.
Citera
2022-07-25, 11:39
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Rasblandningen i sig är inte problemet!
Islam är problemet!

Jaha, så det är Islam som formar människor? Jag som alltid har trott att det var genetiken som stod för den biten?

Tack så mycket för uppvaknandet.

Citera
2022-07-25, 11:40
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KNARKAREN85
Om alla människor ser ut som fula orcher spelar det inte roll tycker du, hur ska man då kunna bli attraherad.😐

Du underskattar vikten av utseendet hos folk.
Troligen sagt av en man med lite ölmage och spinkiga vita ben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in