2022-07-25, 11:24
Medlem
Är en heterosexuell man som jobbar på en telefonlinje för sexchatt. Kan jobba hemifrån, när jag vill och tjänar 3,5kr per samtalad minut. Det enda jag behöver göra är att låtsas ta på mig själv och böga mig lite för de män som ringer. Men jag tycker det är riktigt värt pengarna.

Fick dock en tanke på att göra en egen linje dit folk ringer fast båda parter betalar för att prata med varandra, alltså män med andra homo män. Tror ni det funkar? Då behöver jag inte göra något bara "äga linjen" och kunna slappa hemma.

Googlat runt men hittar inte riktigt hur man gör sådana linjer och hur man får de att funka. Men just nu har jag ett drömjobb som betalar mina räkningar och jag pillar mig i naveln bara när jag snackar med dem.

Har ni frågor eller tips så skriv här i tråden eller dra i väg ett PM!

Peace!
Citera
2022-07-25, 11:32
Bannlyst
Hahaha fan årets bög. Har du barn och familj också?
Citera
2022-07-25, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kovidnittion
Hahaha fan årets bög. Har du barn och familj också?
Varför? Jag ser det mer som skådespeleri. Är det bögigt att tjäna pengar?

Jag har flickvän Men ingen familj med henne.
Citera
2022-07-25, 11:43
Medlem
Linda.Hermosas avatar
Jättebra affärsidé. 1984.
Citera
2022-07-25, 11:54
Medlem
Förvånad över att folk ens ringer in, haha.
Citera
2022-07-25, 11:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jonasost
Varför? Jag ser det mer som skådespeleri. Är det bögigt att tjäna pengar?

Jag har flickvän Men ingen familj med henne.
Det är mer ett förspel tills du kommer hem och ska fullfölja dagens fantasier med frugan. Vad tycker frugan om du sitter och runkar i telefon med andra män hela dagarna?
Citera
2022-07-25, 12:34
Medlem
Citat:
Det är mer ett förspel tills du kommer hem och ska fullfölja dagens fantasier med frugan. Vad tycker frugan om du sitter och runkar i telefon med andra män hela dagarna?
Hon tycker det är ok så länge jag kan betala hälften av utgifterna i vårat hushåll. Blir inte kåt i telefonen, jag låtsas vara en ug bög som bara säger ja... mm... fortsätt. Enkelt.
Citera
2022-07-25, 12:50
Bannlyst
Citat:
Hon tycker det är ok så länge jag kan betala hälften av utgifterna i vårat hushåll. Blir inte kåt i telefonen, jag låtsas vara en ug bög som bara säger ja... mm... fortsätt. Enkelt.
Går hon igång på att hennes man bögar sig hemifrån varje dag? Varför betalar du hälften av utgifterna?
Citera
2022-07-25, 12:51
Medlem
Citat:
Går hon igång på att hennes man bögar sig hemifrån varje dag? Varför betalar du hälften av utgifterna?
Hon är min tjej, inte fru.

Men hon bryr sig inte vad jag gör så länge jag inte har sex med någon annan man eller kvinna. Hon ser mig varken som bög eller otrogen.
Citera
2022-07-25, 12:53
Bannlyst
Citat:
Hon är min tjej, inte fru.

Men hon bryr sig inte vad jag gör så länge jag inte har sex med någon annan man eller kvinna. Hon ser mig varken som bög eller otrogen.
Ok det är ganska tydligt att hon kommer lämna dig för en annan alfa det framgår tydligt när du lägger upp det såhär.
Du har rätt, hon bryr sig inte. Fortsätt böga runt och betala dina räkningar
Citera
2022-07-25, 12:57
Medlem
Det finns inga dåliga jobb. Huvudsaken är att man kan stå framför spegeln. Och se sig själv med respekt. Kan du det.?
Citera
2022-07-25, 13:42
Medlem
På vilket sätt är din idé konkurrenskraftig mot t.ex Grindr som är det som bögar generellt använder för att knyta kontakter med andra män för sexuella relationer?

Det fungerar när det är maskerat som hemligt, busigt och främst riktat mot straighta män.

Ett exempel är alla sidor som "Mogenfling.se" osv som erbjuder "Diskreta flirtar" i utbyte mot betalning per meddelande. Högst upp i avtalet står förstås att personerna man chattar med är fiktiva, men det hindrar inte kåtgubbar att kasta iväg tusenlappar och någon osnuten 19-årig kille är den som chattar som "Tatjana" istället för den verkliga tjejen.

Bögar behöver inte kämpa särskilt mycket för att få knulla. Grindr erbjuder redan du tänker på, fast i gratisversion och med verkliga människor där folk skrider till verket direkt.

Du får gnugga geniknölarna lite mer och hitta på en ny idé, för detta kommer inte vara lukrativt tyvärr.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in