2022-07-25, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Nej men som sagt är det såklart inte ett enda lopp jag grundar det på. Följt många lopp och deras utvecklingskurvor.
Det er vel omtrent det dårligste argumentet av alle du kan bruke. Ingebrigtsen vant doble EM-gull som 17-åring. Etter det har han blitt gradvis litt bedre år for år. Hva konkret er det som er unaturlig med det?
Citera
2022-07-25, 05:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso2
Man lär ju inte ha en bättre avslutningsgren än stavhopp närmsta 5-10 åren om Duplantis fortsätter såhär. Garanti på världsresultat och rekord. Älskar att det verkligen blir avslutningen på hela mästerskapet, och det finns ju inget bättre sätt att stänga det på för publiken på plats heller. Mäktigt!

Jag gillar när marathon är avslutningsdagen
Citera
2022-07-25, 05:16
Medlem
Citat:
Nej men som sagt är det såklart inte ett enda lopp jag grundar det på. Följt många lopp och deras utvecklingskurvor.
Vad är det i de loppen och i utvecklingskurvorna som får dig att dra din slutsats? Och varför blir han inte fälld? Vad kan norrmännen om doping och att sen komma undan med det som andra länder inte kan göra efter? Nu, dags att sova.
Citera
2022-07-25, 05:16
Medlem
ziracorns avatar
Solskyddsfaktor Kajsa?
Citera
2022-07-25, 05:17
Medlem
BonerBatmans avatar
Magiskt! Vackert par också!
Citera
2022-07-25, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Solskyddsfaktor Kajsa?

Och keps!!
Citera
2022-07-25, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
Magiskt! Vackert par också!

Vem? Vilka? Mondo och farsan? Eller Durex och letitica oro melo??
Citera
2022-07-25, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nossenos
Vad är det i de loppen och i utvecklingskurvorna som får dig att dra din slutsats? Och varför blir han inte fälld? Vad kan norrmännen om doping och att sen komma undan med det som andra länder inte kan göra efter? Nu, dags att sova.

Norge är ju ett rikt land nuförtiden, klart de skulle kunna. Doparna är alltid ett steg före. Hur har så många dopare under modern tid lyckats komma undan hela deras karriärer?
Citera
2022-07-25, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergen28
Det er vel omtrent det dårligste argumentet av alle du kan bruke. Ingebrigtsen vant doble EM-gull som 17-åring. Etter det har han blitt gradvis litt bedre år for år. Hva konkret er det som er unaturlig med det?
Hoppas du förstår att alla svenskar inte är pajaser. Tyvärr samlas många av dem på Flashbacks eventtrådar i friidrott och skidor. I min friidrottsintresserade omgivning hör jag inte alls några liknande argument. Det behöver dock inte samtidigt betyda att man i alla lägen håller på norrmännen i idrott. I skidor kan det ibland bli för mycket.
Citera
2022-07-25, 05:22
Medlem
Citat:
Norge är ju ett rikt land nuförtiden, klart de skulle kunna. Doparna är alltid ett steg före. Hur har så många dopare under modern tid lyckats komma undan hela deras karriärer?
Fortfarande inga bevis, bara påståenden. Men fakta är inte så viktigt för dig va.
Citera
2022-07-25, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Ryan Crouser då?
Ett hot, men ändå steget efter. Men klart stöter han upp emot 24 meter innan året är slut så.
Citera
2022-07-25, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bergen28

Det är alldeles för stor skillnad jämfört med VM för juniorer 2018.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in