2022-07-25, 03:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Hur orkar Lotta Fahlberg med sig själv?

Undrar vem som anställer dessa fruntimmer. När det finns så många käcka brudar att välja på i vårt avlånga land. Kanske de räknar med att ingen kollar under natten...
Citera
2022-07-25, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Det finns aldrig några garantier, men att anklaga personer bara för att de kommer från länder man inte vill ska vinna, är bara patetiskt.

Handlar inte ens om det. Jag säga när något ser misstänksamt ut oavsett vilket land det, inte bara Norge.
Citera
Medlem
Vad skönt det vore att slippa snack om doping en gång.
Citera
Medlem
Åh neeej, vad synd att Lillefosse rev ut sig..
Citera
2022-07-25, 03:58
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Hur orkar Lotta Fahlberg med sig själv?

Hahaha! Nä, man undrar ju. Hon och Marie Lehman får väl hålla en gemensam föreläsning på journalisthögskolan lagom till terminsstarten...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Exakt! Folk härinne är korkade och naiva. De vet ingenting om hur dopingen i sporten fungerar. Säger inte att jag är expert men är betydligt bättre insatt än många naiva muppar härinne i alla fall.

Du är klok och initierad. Bara att beklaga att det inte gäller alla. Får hoppas de läser boken jag rekommenderade.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kromcom
Instämmer. Tråkigt att tråden skall spammas av personer som inte har den blekaste aning om doping.
Citera
2022-07-25, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Handlar inte ens om det. Jag säga när något ser misstänksamt ut oavsett vilket land det, inte bara Norge.

Nej, men inte Sverige, antar jag. Och finns säkert andra länder du inte heller skulle peka på.

Som sagt, jag kan inte med säkerhet garantera att någon deltagare i någon gren i detta mästerskap är ren. Men jag anklagar inte folk med den enda grund att jag inte vill att de ska vinna.
Citera
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Undrar vem som anställer dessa fruntimmer. När det finns så många käcka brudar att välja på i vårt avlånga land. Kanske de räknar med att ingen kollar under natten...

Kompetens är överskattat tydligen. SVT får väl extra anslag från staten för att ta in ett antal fruntimmer i rutan.
Citera
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kromcom

Kan förstå ilskan när man förstört längdskidesporten men att tjata om doping hjälper inte.
Citera
2022-07-25, 04:00
Medlem
kompjuters avatar
Ska det bli 11:95 nu då i finalen 🐆
Citera
2022-07-25, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Det finns aldrig några garantier, men att anklaga personer bara för att de kommer från länder man inte vill ska vinna, är bara patetiskt.

Många nysvenskar som åkt fast. Handlar inte om länder utan om kulturen i idrotten..

Nu vill jag kolla häckar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in