2020-01-18, 00:18
Medlem
Helt sjukt hur polisen arbetar. Det har ju inte hänt någonting i det här fallet?
Det händer ju bara något från polisens sida om någon skjuts eller om något sprängs i dom finare kvarteren
Citera
2020-10-19, 20:00
Bannlyst
Inget har hänt i fallet alltså? Södra sthlm måste ju ha rekord i ouppklarade mord.

22 årig svensk kille, och inget har hänt.
Citera
2020-10-22, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Inget har hänt i fallet alltså? Södra sthlm måste ju ha rekord i ouppklarade mord.

22 årig svensk kille, och inget har hänt.
få mord genom skottlossningar slutar med att någon blir dömd i sverige
Citera
2021-10-05, 22:16
Medlem
https://www.instagram.com/p/CRiiSBMr...dium=copy_link

Mamman skriver här att den som sköt honom har fått långt fängelsestraff av andra kriminella gärningar, jag uppfattar det som att de vet vem som gjorde det men denne inte åkt fast eller inte kan bindas till det för en fällande dom.
Citera
2021-10-06, 05:10
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdare

Mamman skriver här att den som sköt honom har fått långt fängelsestraff av andra kriminella gärningar, jag uppfattar det som att de vet vem som gjorde det men denne inte åkt fast eller inte kan bindas till det för en fällande dom.

Kan det vara Hamo?
Citera
2021-10-06, 07:59
Medlem
Bebblischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdare

Hamo? Ilki? Chihab?
Citera
2022-02-09, 18:41
Medlem
Någon som blivit uppdaterad kring Lukas fall? Synd att inget hänt
Citera
2022-07-22, 11:00
Medlem
Blev han skjuten precis ovanför den där pizzerian som tillhör gråa HSB-byggnaden?

Alltså precis efter lilla bron mellan Vårberg-centrum och stenafast+HSB?
Citera
2022-07-24, 14:07
Medlem
mordrotelns avatar
Abraham Aho?
Carl Rizk?
Mansor Abdi Ismail?
Mohamed Abdigahni Ali?
Maykil Yokhanna?
Ranjdar Karwan?
Herman Jalizada?
Andreas Leiva Parra?

Listan är lång på potentiella mördare.
Citera
2022-07-24, 16:08
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plexigear
Blev han skjuten precis ovanför den där pizzerian som tillhör gråa HSB-byggnaden?

Alltså precis efter lilla bron mellan Vårberg-centrum och stenafast+HSB?
Inte riktigt. Förvisso efter bron om man kommer från centrum/tunnelbana fast till vänster på väg in på gården till de ljusgula husen. Det var iaf där det blev ett blomberg efteråt.
Citera
2022-07-24, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Inte riktigt. Förvisso efter bron om man kommer från centrum/tunnelbana fast till vänster på väg in på gården till de ljusgula husen. Det var iaf där det blev ett blomberg efteråt.

Aha, då är det Stenafast-byggnaden.

Jag är dock inte förvånad om att det är just den platsen då det är liksom Hotspot av Vårberg.

Pågår mycket aktivitet av alla slag.
Citera
2022-07-24, 21:34
Medlem
minns jag läste att någon vittne berättade att hen hörde GM skrika din fucking golare innan den öppnade eld nån som vet vad BO hade golat om? minns han satt häktad för någon narkotika brott men frikändes från det kanske det va anledingen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in