Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-23, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manamanah
När bestämde han sig att gå med i medborgerlig samling, före eller efter han åkte fast?
Och hur motiverade han varför?

Det är bara några månader sen han blev medlem och det var var väl 2 år sen han greps så jag gissar att han bestämde sig efteråt, men han kan vara en kille som suger länge på karamellen innan han gör slag i saken så vem vet.

Så här säger han själv om sitt medlemskap.
– Jag är för en liten stat. Jag tycker att för mycket av våra skattepengar går till saker som inte är viktiga. Vård, skola och omsorg först. När vi har råd med det kan vi betala andra saker. Jag är bara medlem i partiet, jag är inte aktiv.
Citera
2022-07-23, 17:34
Medlem
2215s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Han har gått 33 proffsmatcher i boxning så han vet nog vad boxning är.Hur många matcher har du själv gått?
Tror inte det var riktigheten som ifrågasättes även om det formulerades så. Den är tveklös. Att han däremot aldrig var den stora stjärna inom boxning som han medvetet ger sken av med sitt härjande i media. Att han profilerades som proffsboxare i media var för att han redan var känd, inte för att han var något vidare bra. Armand Kranjc hade väl inga större svårigheter att hantera honom?
Citera
2022-07-23, 17:40
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2215
Tror inte det var riktigheten som ifrågasättes även om det formulerades så. Den är tveklös. Att han däremot aldrig var den stora stjärna inom boxning som han medvetet ger sken av med sitt härjande i media. Att han profilerades som proffsboxare i media var för att han redan var känd, inte för att han var något vidare bra. Armand Kranjc hade väl inga större svårigheter att hantera honom?
Hade han inte? Paolo stod pall till han blev fullständigt sönderslagen men aldrig golvad
Hade han varit på alerten så hade han vunnit redan efter 2 ronder, han fick in en klocka mitt på hakan som gjorde att Armand tappade allt i 3 sekunder med armarna rakt ner.
Men jag tror att PR kom av sej lite och blev mest snopen att det var 2för lätt"
Jag reserverar mej för i vilken rond, det kan lika gärna vara i första
Citera
2022-07-23, 17:45
Medlem
2215s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Hade han inte? Paolo stod pall till han blev fullständigt sönderslagen men aldrig golvad
Hade han varit på alerten så hade han vunnit redan efter 2 ronder, han fick in en klocka mitt på hakan som gjorde att Armand tappade allt i 3 sekunder med armarna rakt ner.
Men jag tror att PR kom av sej lite och blev mest snopen att det var 2för lätt"
Jag reserverar mej för i vilken rond, det kan lika gärna vara i första
Okej, så en lucky punch i en match han förlorade stort mot en överlägsen boxare bevisar Paolos storhet i boxningen? Han var kass, i relation till nivån han boxades på och definitivt i förhållande till hur han framställs i den frågan.
Citera
2022-07-23, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittbena
Det som är patetiskt med Paolo är inte sexkopet.

Det patetiska är att han lever i en låtsas värld.

I den världen är han italienare och boxare.

Dag ut och dag in låtsas han veta något om italienska mat och lagar extremt basala rätter med pasta och tomat. Han vet inte ett dyft som inte evn vanlig svenne med YouTube vet.

Han är ingen riktig boxare men måste hålla på med sina stretch övningar om och om igen.

Allt detta snack om pasta bara för att han helt enkelt inte har något annat att erbjuda världen. Han kan ingenting och kan därför inte tjäna pengar på något annat än sin fejkade identitet.

Fatta vad tragiskt att vakna upp och veta att oj idag måste jag laga en till jävla pasta.

Så jävla sant!!!
Det enda som är mer patetiskt är de som köper hans jävla pasta och gillar hans träningsvideo .
Vart är vi på väg
Citera
2022-07-23, 21:53
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2215
Okej, så en lucky punch i en match han förlorade stort mot en överlägsen boxare bevisar Paolos storhet i boxningen? Han var kass, i relation till nivån han boxades på och definitivt i förhållande till hur han framställs i den frågan.

Aj fan
Citera
2022-07-23, 22:30
Medlem
Rikskrim08s avatar
Paulo kan egentligen bara tre saker och han vet om det själv; koka spagetti, göra armhävningar och slåss.

Sannolikt därför han alltid är passivt aggressiv.
Citera
2022-07-23, 22:35
Medlem
Sladdersnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikskrim08
Paulo kan egentligen bara tre saker och han vet om det själv; koka spagetti, göra armhävningar och slåss.

Sannolikt därför han alltid är passivt aggressiv.
Nja han hänger ofta upp å ner som en apa och vräker gärna ut i bild för omvärlden på alla sina viga positionsställningar. Sen gärna något klyschigt citat inbakat i text med
Citera
2022-07-23, 22:40
Medlem
Rikskrim08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdersnok
Nja han hänger ofta upp å ner som en apa och vräker gärna ut i bild för omvärlden på alla sina viga positionsställningar. Sen gärna något klyschigt citat inbakat i text med

Visst tusan, det har du rätt i. Han kan ju stå på händerna också och googla fram citat som han delger omvärlden som sina egna djupsinnigheter. Han är kort och gott som en 11-åring med damp.
Citera
2022-07-24, 07:09
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Han har popularitet för i Sverige är en man EN GUD om han har muskler, attityd och kan slåss. Många svenskar AVGUDAR sådana män. Jag menar alltså att svenska män och pojkar avgudar män som har muskler, attityd och kan slåss. Sverige är ett cuckfjollaland.
Citera
2022-07-24, 07:53
Medlem
whatthedeuces avatar
Har är en luffare.
Hela hans ruttna attityd & personlighet är helt efterbliven. Inte ens som ung, i Sökarna var han cool.
Fan, ser jag honom ute någon dag skulle jag gärna tårta honom & pissa på honom. Max 10 år tull sen är han fett nedgången, då jävlar.
Citera
2022-07-24, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatthedeuce
Hela hans ruttna attityd & personlighet är helt efterbliven. Inte ens som ung, i Sökarna var han cool.

Sökarna? Vad yrar du om? Paolo var inte med i Sökarna. Nu har du nog puffat på lite väl mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in